Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hahummas
profiilit
hahummas
hahummas
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suksen harjaus vaikuttaa todellakin paljon. Harjakalusto kuntoon. Kunnon nylon,hevosenjouhi ja rosteri raudat.
Vauhdin perus sininen, ja LF vihreällä ja fluoriset pikaluistot niin pärjää pitkälle. Jos haluat lisäluistoa niin Rexin TK-72 on todella laajan kelin fluoripuriste, samoin kuin Startin SFR99 (kosteammalle kelille start)
29.10.2013 23:16
Made in U.S.A
23.04.2012 21:45
Ei mikään pinnoite geeli pysy kymppiä pitempään, jos sitä ei imeytä kunnolla.
09.04.2012 17:38
Jos halua oikeasti rauhassa valitun huippuparin, niin heti talven alussa. Jos haluaa sitä mikä ei ole ollut sopivaa kenellekkään niin maalis-huhtikuulla.
16.02.2012 22:46
Ostin viimevuonna kaikki holmenkollenin pidot, pois lukien punasen. Se on pinkki 0. Oon ollut kyllä Holmenkollin voiteisiin tosi tyytyväinen.
26.12.2011 20:33
Nesteytys ja douppaaminen on kaksi eri asiaa
25.12.2011 17:00
Twinillä pystyy hiihtämään pertsaa.
Koittavat hävittää vanhat varastot poissa uuden mallin tieltä.
25.12.2011 16:37
Silver Giala tuntuu vaativan päälle toista purkkia jos on uutta lunta, onko samanlaisia kokemuksia? Herkistää kyllä pitoa. Hyvä purkki!
Viikolla hiihdin holmenkollin nollapurkin ja silver gialan sekoituksella. Oli liukkaat volcanit, ja piti vaikka latu oli liipalla! Toiset hiihtelivät liisterillä :)
25.12.2011 16:29
Minäpä ostinkin legendaariset Cubixit!
08.12.2011 08:25
Kokemusta on vauhdin, one wayn, swenorin suksista, sekä Skikeistä. Omasta mielestä swenorit parhaat, niin perinteisessä, kuin luistelussakin. Swenor Elite Skate, puuydin runkoinen kumipyörillä. Ei täryytä, sopivan liukas, sekä tosi suuntavakaa, helppohiihtoinen! Itse en enää osta kuin Swenorin suksia!
30.06.2011 21:46
Tuntuu ettei kolleni kestä yhtäpitkään kuin Rexin sininen, mutta liukkaan suksen sillä saa kyllä aikaiseksi!
04.02.2011 16:57
Pirun mukavaa hommaa. Jos tykkää mennä kuin myrsky tuuli niin silloin suosittelen rullaluistimia, mutta itse olen tykästynyt Skikeihin, sillä eikö tarkoitus ole juuri kohottaa kuntoa! Nyt tälle kesälle skikattuna n.400km. Oletteko kokeneemmat skikkaajat uusineet laakereita kuinka usein?
23.06.2010 22:45
Johtuisikohan roppien löytyminen, ehkä myös siitä, että poromiehet taitavat liikkua metissä enemmän kuin normi tallaajat. Ei oo kadehittavaa puuhaa mitä olen hommaa saanut sivusta seurata. Petokorvausten hakeminen yhtä ylentävää puuhaa kuin sosiaalitoimiston luukulla käyminen sanoi minulle kerran nuori poromies, Ite petojen tappamisen jollain lailla hyväksyisin, vaikken poromies olekkaan. Myös Ahman kohdalla täysrauhoitus mielestäni epäonnistunut asia. jahdissa kulukiessani nuita poron roppeja vaan tahtoo löytyä, petojen jälkiä seuratessa lumiaikana ropit löytyypi parhaiten. Kaikki ropit tulisi ilmoittaa poromiehille, itse olen aina ilmoittanut, ja ilmoitan vastakin.
(ps. paliskunnat maksavat palkkion ilmoitetuista ropeista)
22.06.2010 18:49
1 / 1