Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
simo.sorjonen
profiilit
simo.sorjonen
simo.sorjonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse olen vakaasti sitä mieltä että ei todellakaan mitään koirarotuja aleta kieltämään ellei oikeasti jostain rodusta synny vain ja ainoastaan luonnevikaisia elukoita.
Tässäkin tapauksessa vika on koirien omistajassa!
Itse en pidä yhtään egoilevista pikkupuudeileista mutten silti ole lynkkaamassa niitä tai ylipäätään mäyhäämässä jokaiselle semmoisen pikkupiiperon omistajalle (anteeksi poikkeus tässä tekstissä). Vihaan kun ne pikkuterroristit haukkuaräksyttää jokaista pientäkin asiaa sekä monesti ovat käymässä päälle mutta onneksi eivät paina sitä kahtakiloa enempää kun omistajilla on siinäkin täysi työ pitää kiinni. Tämänkin jälkeen omistajat vain vähän "soo soo pikku pippinippi", valitettavasti monet isojen koirienkin omistajat ovat samanlaisia kuraperseitä kouluttamaan koiriaan.
Myönnän suoraan etten omista koiraa tällä hetkellä kun minusta ne eivät kuulu kerrostaloon, mutta sitten kun satun pääsemään asumaan johonkin omakotitaloa muistuttavaan risukasaan aion kyllä hommata koiran. Ainoana erona teihin maailman parhaisiin kotikasvattajakouluttajiin on että aion mennä sen koiran kanssa johonkin tottelevaisuuskoulutukseen saamaan oikeilta ammattilaisilta neuvot ja niksit koiran kouluttamisessa ilman että tarvii lenkille lähteä paketillisella HK-blö:tä. suosittelen moista myös näiden pikkunatsien omistajille.
ei muuta, syökää räkää!
08.02.2011 23:27
Maailman parantajat vetäköön vaikka ensin itseään turpiin ja sitten miettivät muita ratkaisuja.
tapauksesta tietenkin riippuen pitäisi enemmän huolestua siitä MIKSI pienten lasten vanhemmat väsyvät niin paljon että saavat päähänsä tehdä vastaavaa kuten nyt on tuo sälli tehnyt. uskoisin vastaavien tapauksien vähentyvän tukitoimilla, ihan jo se tieto siitä että "meilläkin pikku Liisa on koliikkinsa takia pitänyt meitä hereillä kolme vuotta" varmasti olisi auttanut jo tuotakin isää ahdistumasta noin paljon. itse ainakin olin muksun alkutaipaleilla hyvin väsynyt kun heräilin herkästi pienen ininään ja jopa yskäisyyn. pari kertaa oli pakko laskea lapsi takaisin sänkyyn kun alkoi jokin en tiedä mikä potkimaan takaraivoon jotain uskomattoman sairaita juttuja. homma on tasoittunut ettei onneksi ole mitään tapahtunut mutta väitän sen olleen väsymyksen ja siitä johtuneen turhautumisen yhteistuotos. onneksi tajusin puhua lapsen äidille että mitä päässä liikkui tai ei liikkunut.
hienoa kun ihmiset ovat heti lätkimässä turpiin sen enempää ajattelematta omaa napaa pidemmälle "kun en mäkään niin ei kukaan muukaan". isä on tässä tapauksessa auttamatta toiminut väärin ja aivan väärälle ihmiselle, hakatkaa ideoita miten tämmönen saataisiin loppumaan kun meitä on moneksi.
10.12.2010 16:11
mainostatte tai muutenkaan kehutte mitään alkoholia, huumetta.. pitää varmaan nyt sanoa kannabista ettei ettei viheriöpäät sekoa huume sanasta niin liika on liikaa ihan sama mitä mössöä käyttää päänsä sekoittamiseen.
itse tiedän että itselleni sopii alkoholi paremmin kuin kannabis ja se riittää. jaa miksi? alkoholista ei ole tähän asti vielä muuta tullut kuin nuppi kipeäksi ja kakka olo seuraavana päivänä. kannabiksen oli muuten ihan yhtä hauskaa kuin alkoholin kanssa vaan sen jälkimeiningeissä sitten (kai sekin jonkin sortin krapula on) olin niin löysis ettei mitään rajaa. työt siinä kärsi kun ei vain jaksanut kun oli niin saamaton olo. vähän sama juttu kuin jollain puhuminen hidastuu kun tarpeeksi polttelee kannabista.
YAY! ja yleisö sekoaa!! kohta on sata ja yksi "ei kellään ei ikinä ei mitään" kommenttia ja sit kolmetuhatta sivua jonkun rastafariprofessorin viitteitä että kuinka terveellistä kaikki nyt on.
02.11.2010 06:50
Sanoit että äitisi on valmis auttamaan. ok, eli jos hän voisi hoitaa tuon pienen vuokrarästin vain pois, 300e ei ole paljoa.
sossuun menet heti kun vain pääset, siellä tilanneraportti ja jotain varmasti jotain selkenee taas siellä. kun sulla on noita pikavippejä tililläsi niin suosittelen lämpimästi pankkireissua. jos sulla on pari tonnia vippiä niin sen pystyy vielä hoitamaan suht asiallisesti pankkilainan kanssa ilman että joudut mitään älyttömiä kuukausieriä maksamaan, mutta maksamaan silti joudut joka euron.
oppiraha on maksettava melkein asiassa kuin asiassa. itsekkin jouduin tosin en mitään näin radikaalia, aina on vuokra tullu maksettua ehkä myöhässä mutta siten että vuokranantaja on tiennyt miksi on myöhässä. laskujen perään pystyy aina soittamaan ja neuvottelemaan maksamisesta, tiedän se on noloa ja vituttaa, pakko se köyhän on vain nöyristeltävä.
18.10.2010 15:36
Miksi ette voi vain niiden lapsosten hoitaa ihan itse omat asiat?? mitä enemmän alatte rajoittamaan niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä ne tekevät kummiskin sen. tämä pätee siis aivan kaikkeen tupakointiin, kännäämiseen ja varmasti myös siihen paneskeluun.
jotenkin vain tarvitsisi saada tolkutettua teineille päähän ettei sinne sänkyyn ole mikään kiire ettei heti tarvi olla arpi auki.. mutta jokainen tyylillään ja virheistä jotkut toivottavasti oppivat.
18.09.2010 14:34
Minua naurattaa jo kun on se leijona riipus ja se pitää aina nostaa paidan päälle. sit ostellaan 3vuotiaille lapsille niitä yms. pidetään kaljua ja kävellään sämpylät kainaloissa. ei semmosena '"tosi-äijänä" pysty olemaan kuin huumorimielessä :D
03.09.2010 10:49
Biisiä nimeltä "insane in the membrain"?
Samantie pistää työkkäriin hakemusta "haetaan työtä mistä maksetaan paljon mutta ei tarvi tehdä mitään sen eteen ja kaikki palvoo minua".
hyvä trolli tai voin jopa uskoa meistä seinähulluista suomalaisista jotain tämmöstä oikeasti. olisi kyllä hienoa nähdä se mies kuka suostuu tuommosen hakemuksen jälkeen vielä naimisiin tuon ihmisen kanssa :D aivan kuin unohdetaan tunteet tää on velvollisuus, en mä tuosta kyllä oikein tykkää mut se on paperilla unelmamies.
01.09.2010 08:15
on niitä erinäisiä ongelmia ihan missä asumismuodossa tahansa. eikä mikään niistä ole se ainut ja oikea kun sen taas päättää kukin henkilökohtaisesti mikä on se oikea asumismuoto itselleen.
27.08.2010 14:35
olen varmaan samanlainen kuin keskustelun aloittaja. kaikkea kokeilin mutta mistään en silleen innostunut. ainut mikä nyt on harrastuksena on sähly, jota valitettavasti kavereiden kanssa pelataan kerran viikossa se pari tuntia. tuossa keväällä ei auttanut muu kuin alkaa tekemään jotain mutta taas, ei mikään innostanut.
mutta pikku hiljaa viime keväästä lähtien polkenut töihin pyörällä, päätin pyörää ostaessani etten pilaa sitä vähäistä innostustani huonoon pyörään vaan ostin samantie yhden ehkä kalleimmasta päästä olevan peruspyörän itselleni. sillä sitten menen mielenkiinnon mukaan töihin, joskus kerran viikossa tai sitten kolmesti. tällä viikolla tuli mentyä sitten jo neljä kertaa töihin pyörällä ja olo vain paranee. tosiaan kilometrejä tuli sitten 88 ajettua kilometriä, aikana n.3tuntia. sunnuntaina sitten se pari tuntia sählyä. näin vahingossa sitä liikuntaa tuleekin harrastettua, painoa on pudonnut 5kiloa sitten keväästä täysin ilman että edes olen koettanut syömisiäni katsella. siitä innostuneena olenkin nyt ajatellut ihan oikeaa ruokailutottumusten muuttamista, tai enemmänkin sen määrän vähentämistä.
offtopic alkoi menemään. suosittelen kyllä lämpimästi jotain musiikkisoitinta lenkeille, itse en kestä kuunnella omaa läähätystäni sekä kun on soitin täynnä hyvää musiikkia niin tuntuu että siitä oikeasti saa jopa vähän pontta siihen touhuun.
21.08.2010 11:50
tosissaan tuo että niitä mainoksia tulee ihan mielettömän usein. silleen ei häiritse kun useasti katson ohjelmani tallennettuna boksilta. jos niitä pirun mainoksia pitää joka toinen hetki pistää tulemaan niin olisi edes jotain tasamittaisia, vaikka 2min tai 3min niin saisi edes helposti kelattua niiden perkeleiden ohi. samat mainokset siellä pyörii monta viikkoa putkeen..
21.08.2010 11:36
1 / 1