Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

10

1. Itse olen vakaasti sitä mieltä että ei todellakaan mitään koirarotuja aleta kieltämään ellei oikeasti jostain rodusta synny vain ja ainoastaan luonnevikaisia elukoita.

Tässäkin tapauksessa vika on koirien omistajassa!

Itse en pidä yhtään egoilevista pikkupuudeileista mutten silti ole lynkkaamassa niitä tai ylipäätään mäyhäämässä jokaiselle semmoisen pikkupiiperon omistajalle (anteeksi poikkeus tässä tekstissä). Vihaan kun ne pikkuterroristit haukkuaräksyttää jokaista pientäkin asiaa sekä monesti ovat käymässä päälle mutta onneksi eivät paina sitä kahtakiloa enempää kun omistajilla on siinäkin täysi työ pitää kiinni. Tämänkin jälkeen omistajat vain vähän "soo soo pikku pippinippi", valitettavasti monet isojen koirienkin omistajat ovat samanlaisia kuraperseitä kouluttamaan koiriaan.

Myönnän suoraan etten omista koiraa tällä hetkellä kun minusta ne eivät kuulu kerrostaloon, mutta sitten kun satun pääsemään asumaan johonkin omakotitaloa muistuttavaan risukasaan aion kyllä hommata koiran. Ainoana erona teihin maailman parhaisiin kotikasvattajakouluttajiin on että aion mennä sen koiran kanssa johonkin tottelevaisuuskoulutukseen saamaan oikeilta ammattilaisilta neuvot ja niksit koiran kouluttamisessa ilman että tarvii lenkille lähteä paketillisella HK-blö:tä. suosittelen moista myös näiden pikkunatsien omistajille.

ei muuta, syökää räkää!