Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lepisto.matti
profiilit
lepisto.matti
lepisto.matti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mietiskelen jos työn lopettaisi itse tasan 62v, ei ilmeisesti kovinkaan paljon menettäisi eläkkeen määrässä. Kun ei tahdo jaksaa tehdä edes osa-aikaista. On sairauksia jne, saisin kuitenkin vuoden tuota osatyökyvyttömyyseläkettä ensin.
06.05.2013 18:50
Hei Olen osa-aikatyökyvyttömyyseläkkeellä ja osa-aika töissä, työtä olen tehnyt kohta 40v ja nyt se on loppumassa. Menettäisinkö paljonkin jos jäisin pois jo vuotta ennen 63v täyttämistä - vuoden verran eläke olis puolikas - ja nousisi 63v täytettyä, näin olen ymmärtänyt. Ei tahdo jaksaa tehdä edes osa-aikaista, on monenlaista sairautta ja uudet hommat on vaikeita. Vielä en ole saanut 'lopullista' päätöstä valituksesta.
05.05.2013 15:47
Hei
Jatkona vielä että osa-aikaisen työkyvyttömyystyön, jolla olen, voi ilmeisesti lopettaa jo vaikka muutama kuukausi ennen 63 täyttymistä, se ei varmaan enää paljon vaikuta eläkkeeseen sitten?
20.03.2013 08:36
Vielä kysyn että jos on töissä osa-aikaisesti, muuttuuko se eläke kuitenkin automaattisesti 63v kaksinkertaiseksi. eli pääsee eläkeelle tasan 63v
16.12.2012 09:15
meillä ei (vielä) ole kesälaatu hyytynyt sitten talven 1987, joka oli kylmä. Silloin muutama viikko hain kanisterilla huoltoasemalta siihen polttimen viereen ja irroitin letkut suodattimen puolelta, vielä puhdas riepu alkupäähän ja letkut öljyastiaan. hyvin toimi, kunnes pakkanen 'laski' -15 asteeseen. Sen jälkeen kesälaatukin kulki, tämän ohjeen sain poltin huollolta. säiliö on maan alla.
27.11.2010 14:19
1 / 1