Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

107

1. LOL!+En+ole+aikoihin,+ajanpuutten+vuosi,+vieraillut+täällä+ja+tämä+OC+tuntuu+aika+mielenkiintoiselta+viritykseltä,+muistuttaa+pitkälti+sekoitettuna+muutamaakin+taannoin+ollutta+verkostoviritelmää+ja+ainakin+nuo+puolustajien+puheenvuorot+ovat+kuin+suoraan+copy&paste+vanhasta+hyvästä+ajasta,+jolloin+näitä+verkostiviritelmiä+oli+välillä+kymmenenkin+samaan+aikaan+:D+Aika+hauskoja+väittämiä+ja+väittelyjä+kyllä.+Ajattelin+ensin,+että+täältä+voisi+saada+aikaan+lähtölaukauksen+unille,+mutta+menikin+päinvastoin.Sen+mitä+itse+olen+tutustunut+tähän+kryptovaluuttaan+ja+tähän+OneCoinssiin,+niin+sitä+enemmän+se+näyttää+ponzilta+tai+oikeastaan,+sekoitukselta+uutta+ja+vanhaa+verkostoviritelmää+(+Ajat+muuttuu+),+No+tämä+kuitenkin+loppuu+varmasti+ihan+vuoden+kahden+sisään+kokonaan,+heti+kun+pyramidi+on+tullut+"kylläiseksi"+niin+koko+järjestelmä+romahtaa,+kuten+ennenkin.+Se,+että+OneCoins+tulisi+joksikin+järkeenkäyväksi+valuutaksi,+edes+jossain+vaiheessa,+kuulostaa+enemmän+toiveunelta+lottovoitosta,+mutta+ainahan+sitä+saa+haaveilla+:D+Avotampio_:+Loistavaa+argumentointia+joten+jatka+samaan+malliin+ja+jopa+minä+ymmärrän+sen+mitä+kirjoitat+ja+ajat+takaa+ja+olet+varmasti+perehtynyt+tuohon+enemmän+kuin+minä+:)
  2. Niin+ja+lisäksi+tein+pienen+testin,+suomalaiset+naiset+muka+vastailee+klo+4+aamulla+ja+ihan+heti+viestiin,+voihan+näin+olla+mutta+aika+epätodennäköistä.+Samoin+joissain+kohdin+suomen+kieli+oli+todella+heikkoa,+eli+lauseet+olivat+ja+muistuttivat+enemmän+google+käännöstä.+1+viesti+maksaa+1,9+-+2,53+€/viesti,+paketista+riippuen+ja+kyllä+se+on+niin,+että+rahastusta+tuo+sivusto+on.+Ostin+kahdesti+tuon+300+coinin+peruspaketin+ja+juttelin+5+eri+naiselle+tuolla+ja+kaikki+olivat+samoilla+linjoilla+toistensa+kanssa,+eli+juttelua+pitää+jatkaa+ainoastaan+tuolla+ja+sitten+jaaritellaan+niitä+näitä+ja+saadaan+toinen+osapuoli+tuhlaamaan+rahansa+oikeastaan+ihan+järjettömään+chättäilyyn.+Testasin+tuon+myös+naisporofiililla+ja+mitään+sen+kumempaa+sensuuria+ei+viesteissä+ole,+ainoastaan+suorien+mailiosoitteiden+kohdalla+ne+ei+näy+mutta+kiertelemällä+ja+skype+nimet+näkyy+ihan+normaalisti.++Kaikki+naiset+tai+ainakin+ne,+jotka+viestitelee,+ovat+huonosti+suomea+osaavia+ja+palkattuja+työntekijöitä,+ilmeiesti+provisiopalkalla+jotka+houkuttelee+asiakkaita+maksamaan+järjettömiä+summia+pelkkään+viestin+lähettämiseen.+Ymmärrän+että+voisin+maksaa+parista+viestistä+tuon+hinnan,+ihan+alkukeskusteluun+ja+sitten+siirtyä+käyttämään+muita+viestimenetelmiä+enkä+oikeasti+usko,+että+naisilla+on+niin+paljon+rahaa,+että+niillä+olisi+haluja+investoida+nykyisessä+taloustilanteessa+satoja+euroja+pelkkään+diibadaaba+keskusteluun,+ymmärtäisin,+että+jos+mennään+sitten+sivustojen+teeman+mukaan+suoraan+asiaan....KYSEESSÄ+HUIJAUSSSIVUSTO+!+!+!