Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rihvah
profiilit
rihvah
rihvah
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Al_Taeen+olisi+kuulunut+saada+rangaistus+kaikki+muutkin+saavat,+miksi+ei+hän????+++Jaa+niin+mutta+mehän+olemme+ariarvoisia+kaikki+vain+määrätyt+saavat+kirjoittaa+vihapuhetta+(+joka+on+nyt+tehty,+koska+ei+ole+aijemmin+ollut+olemassakaan)+toisilla+se+on+jyrkkäpuhetta.
20.05.2019 14:19
Anteeksi+kirjoitusvirheet+kissa+on+toimessa+mukana,+Niin+olen+siis+huomannut+että+määrätyt+tahot+saavat+käyttäytyä+rasistisesti+perussuomalaisia+kohtaan.Samoin+haukkua+heitä+miten+vaan.
20.05.2019 14:12
Miten+edes+perussuomalaisia+voi+syyttää+rasistiseksi+,+on+puolueessa+esimerkkejä+ettei+ole.+Puolueessa+on+ei+anti-valkoisia+,+miten+se+on+mahdollista+jos+on+rasistinen+puolue.+Toisekseen+joka+paikassa+saa+vapaasti+mustamaalata+perussuomlisia+rasisteiksi++Husu+ja+Suldaan+mikä+lie+ainakin+saavat+tehdä+sitä+ihan+vapaasti+facebookissa,+Itse+siel+ei+saakkaa+mitään+kirjoittaa+jo+laulunsanoista+bannia+tulee.+Suvaitsevaiset+ei+ole+huomannut+että+puolueessa+on+myös+miesten+keskeisiä+suhteite+joten+siitäkään+heitä+ei+voi+syyllistää+ja+voi+vieläpä+toinen+mies+on+se+ei+anti+valkoinen.+Joten+miten+heillä+on+siihen+mitään+näyttöä.+Samoin+radio+city+jossa+toimittaja+ei+saanut+mitään+Huhtasaaren+nimittelystä/+arvostelusta,+vaikka+oli+julkista.+Jos+tuon+olisi+tehnyt+joku+perussuomalainen+jollekin+puolueelle+radiossa+olisi+tasan+asiaa+puitu+oikeudessa.+Kaikki+SDP++Al-Taee+ja+eläintä+rääkännyt++eivät+mitään.+Voi+kun+olivat+joskus+tyhmiä+,+Tuomion+kärsineet+perussuomalaiset+taas+ovat+tuomion+kärsittyään+edelleen+kamalia+eivät+saa+anteeksi+mitään.+jHuolimatta++siitä+että+suurin+osa+on+ollut++vain+kirjoittelua.Tämä+on+yhdenvertaisuutta+jos+mikä,+joidenkin+mielestä.
20.05.2019 14:08
Tai+toisinpäin,+miksi+ei+Sauli+ja+Jenni+todista+väitettä+vääräksi+jos+se+kerran+on+huhu?+Miten+itse+toimisit+jos+olisit+vastaavan+huhun+kohteena?++Minä+ainakin+osoittasin+sen+vääräksi+mustaa+valkoisella+tyylillä.+Miksi+se+näille+on+niin+vaikeaa,+kun+lappuseten+hinnat+varmaan+pystyvät+maksamaan,+jos+ovat+maksullisia.+Miksi+antavat+huhun+vuosia+kulkea.
20.01.2018 21:05
Niin,+Sale+hänen+edesmennyt+vaimonsa+Jennin+kummeja,+niin+minä+olen+lukenut.+Ei+siis+pelkästään+Sale.
20.01.2018 21:00
Ihme+frma+tilasin+sieltä+Fenix+juttuja+ja+laskussa+oli+myyjänä+sen+postiosoite+ja+tallinn.+Kun+sitten+laitoin+viestiää+etten+tuotetta+halua+ei+mitään+aina+vaan+tuli+joten+takaisin+lähetin+ja+vielä+vaan+tuli+takaisin+lähetin.Lasku+tuli+paylevon+kautta+puhelimeen+ja+siinä+scandinaviannature+maksun+saajana.+Sain+paylevolta+sähköpostiosoitteen+johon+kirjoitin+että+olen+tuotteet+palauttanut+ainakin+kolmesti+ei+tänään+taas+laskua+tuli.+Olin+myös+lähettänyt+postissa+kirjeen+asiasta+joten+pakkohan+viestin+oli+perille+mennä+tavalla+tai+toisella.+Kuitenkin+huijareiksi+lasken+kun+rahaa+kerjätäään+vaikka+ilmoitettu+että+tuotteet+on+palautettu.+En+aijo+maksaa+ja+imfformoin+kaikki+tästä+lafkasta.
04.02.2017 10:06
1 / 1