Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marihukka
profiilit
marihukka
marihukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+vanhempien+pitäisi+osata+puhua+asioista,+mykkäkoulu+on+erittäin+halpamaista.+Olen+itse+jo+keski-ikäinen+ja+äiti.+Oman+äitini+mykkäkoulu+on+minulle+erittäin+tuttu+asia.+Surukseni+olen+saanut+tänä+keväänä+myös+huomata+kuinka+osaamaton+hän+todella+on,+jos+läheisissä+ihmissuhteissa+tulee+vastoinkäymisiä.+Erittäin+loukkaavaa+ja+surullista+että+hän+nimittelee+lapsiani+ja+pitää+mykkäkoulua,+eikä+suostu+pyytämään+tai+antamaan+anteeksi.+Aivan+käsittämätöntä.+Olen+aina+tukenut+häntä,+ollut+hänelle+mahdollisimman+helläsydäminen.+Toki+joskus+on+ollut+riitojakin,+mutta+koen+niin+että+hän+on+riidoissamme+käyttäytynyt+ilkeämmin+minua+kohtaan+kun+minä+häntä+kohtaan,+ja+koskaan+hän+ei+ole+pyytänyt+vilpittömästi+anteeksi.+Nyt+mittani+on+täysi+ja+yritän+oppia+elämään+ilman+häntä.+Sekään+ei+ole+hyvä+vaihtoehto,+mutta+hän+ei+mahdollista+muuta+vaihtoehtoa,+koska+naljailee+koko+ajan+ja+väheksyy+tunteitani+eikä+ymmärrä+että+teini+saattaa+tehdä+väärin,+koska+sen+ikäinen+vasta+opettelee+elämistä.+Lisäksi+hänellä+on+otsaa+väittää+ettei+hän+uskalla+tutustua+teini-ikäiseen+poikaani,+joka+hänen+mielestään+on+epärehellinen+ja+outo+koska+kulkee+huppu+päässä+eikä+puhu+juuri+mitään+kenellekään.+Minä+olen+varma+ettei+hän+halua+nähdä+vaivaa,+eikä+osaa,+lähestyä+nuoria,+koska+itse+ei+ole+saanut+kokea+normaalia+nuoruutta+eikä+varmaan+juuri+lapsuuttakaan.
04.06.2018 22:00
1 / 1