Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
iris.rautio
profiilit
iris.rautio
iris.rautio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ensinnäkin kukaan ei omista ketään....se kannattaa pitää mielessä!Itse olen ollut avioliitossa mieheni kanssa 37 vuotta ja hän on se nuorempi osapuoli.Ikäeroa on 15 vuotta.Olisin sitä mieltä että avioliitto on yleensäkin TAHTOTILA! Eli yksi ja hailee on ikäero muut asiat sitten tärkeämpiä!
25.08.2015 12:25
Juuri noin että se onkin rikkaus! Suomi oli Ruotsi 600-700 vuoden ajan eikä kukaan nassuttannu ettei kannata....Puhutaanhan afrikassakin vaikka kuinka monta kymmentä ellei satoja kieliä eika kukaan sano ettei kannata.Mitä enempi kieliä hallitsee sen parempi.Minä en ainakaan olisi saanut työpaikkaani ellen olisi osannut myös ruotsin elikkä toista kotimaista kieltä.Se oli etu!Ei se ruotsinkieli ole äidinkieleni mutta se on minun toinen kotimainen kieleni jota haluan pitää yllä.Minulla on ruotsinkielisiä suomalaisia ystäviä ja puhun heidän kanssaan mielellään ruotsia kun se kerran on heidän äidinkielensä ja minä tykkään ruotsinkielestä... tietenkin puhun enkkua ja saksaa myös.Ihan kivaa!
19.04.2013 14:02
No niin nythän on niin että jos ekarotuisen koiran ostaa niin ei sittenkään ihan tiedä mitä saa.Narttu kun voipi tulla tiineeksi paristakin uroksesta....että näin.Mielestäni hinta on liian kova.Koira kumminkin olkoonpa sitten minkä rotuinen tahansa ensinnäkin syö (n.8 viikkoa kotona) ja ruokkiminen maksaa ja sitten madotus maksaa eläinlääkäri maksaa ja rokotukset ja sirutus niin että ei sitä ilmaiseksi voi saada ....sitten on löytökoirat ja hylätyt....saatais tulla halvemmaksi ....Puhdasrotuisenkin saattaa saada siihen hintaan......Ei muuten rekisteröinti puhdasrotuisella mitään kallista puuhaa ole se on nuo muut kulut jotka pitää hoitaa olkoon koira minkä rotuinen hyvänsä.Se on hoidettava sitten koiran koko elämän läpi.Kaveri saattaa elää10-15 vuotta.! Ei kannata ottaa eläintä jollei pysty sihen sitoutumaan ja kuluja saattaa tulla.Elämä nyt vaan on sellaista.
03.10.2011 16:12
1 / 1