Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
escoles
profiilit
escoles
escoles
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuka vitun hullu haluaa ex:n takasin jos ei toimi ei toimi. Jos joku on jonkun ex niin siihen varmasti on syy. Aika kultaa muistot ja huominen on sitten taas todellisuus.
Riitaisa suhde on eilen riitainen ja tulevaisuudessa mennään samaan suohon. Jos ei toimi niin ei toimi. Ei eilen eikä huomenna. Tietty nyt puhun siitä että jos oot tapellut ja aika eronnut niin se palaa. Tää on tieto. 3 kertaa yrittänyt. Nyt vaikka ikuisesti yksin
05.01.2014 04:20
no harmittaahan tuo tosi paljon mutta se on varma että työpaikkoja tulee ensivuonna kuljetusalalle tosi paljon lisää.
joka tapauksessa mielestäni valtio pelleilee monilla eri jutuilla ja kansan edustajia
on todella paljon liikaa kaikkine asistentteinee ainaki 100 vois poistaa kumpaakin.
05.10.2012 12:33
mä keräilen kultaa kun tykkään tehdä koruja yms. mulla on itellä diki vaaka ja maksan pienistä määristä 14k 12€/g 18 17€/g mun kaverit ainanki aina soittaa jos löytää laatikoista vanhoja risoja ketjunpätkiä tai parittomia korviksia. tollai kultarahaks homma on jotenkin nyt vaan jostain syystä sekottanut ihmisten päät.
Tuntuis että ne vaihtaa tavalla tai toisella käteistä/omaisuuttaan toiseen muotoon mikä ei koe inflaatiossa huimia menetyksiä.. tiedä häntä mutta nyt kaikki kavreit luulee että kullasta voi missä van pyytyää mitä vaan... lukisivat pienellä präntätyt. viimeksi kun olin ostaa sormusta 2,5g ni kaveri sano että siitä tarttee ssada satanen ku lehdessä luki että 42€/g tosi moni menee tohon vipuu. sit saa mitä saa. ite joudun myt ostelee panttikaupasta ku teen lahjaa sukulaiselle. että semmoista... ku hullutus menee ohi maksan taas romusta vain 11-13€/g oli mitä oli
29.08.2012 17:44
1 / 1