Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
moviola
profiilit
moviola
moviola
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Todella huvittaa lukea näitä vastauksia. Tiedättekö, millaisia järjestelyjä voi näidenkin asioiden suhteen vielä olla, millä tavalla appivanhemmat voivatkaan hallita ja tyrannisoida jälkeläisensä liittoa ja tämän puolison elämää? Niitä on sellaisia tarinoita, joihin verrattuna tämä yllä kerrottu on vielä erittäin pientä!
Mutta yleisellä tasolla. Minä uskallan olla sen verran kyyninen, että olen tämän naisen asenteista ja suhtautumisesta täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Jos tämä vaimo vietäisiin vaikka ikiomaan kerrostaloasuntoon sadan kilometrin päähän appivanhemmista, hän olisi satavarmasti katkera ja tyytymätön johonkin muuhun seikkaan. Vanha totuushan on, että tuollaisessa tilanteessa on vain niin perin juurin helppoa kaataa kaikki turhautuminen ja kaikki mahdolliset syyt siihen ja tähän itselle hankalaa oloa eli omaan elämään pettymisen tunnetta aiheuttavaan appivanhempien niskaan. Sitä harrastavat ihmiset, jotka eivät uskalla kohdata vaikeuksien todellisia syitä ja totuutta, eli myöntää itselleen valinneensa elämässä väärin. Appivanhemmat toimivat silloin sijaiskärsijöinä. Ei haluta myöntää itselle, että ollaan tehty aivan vääriä valintoja ja ratkaisuja. Ollaan syvästi pettyneitä omaan elämään, ja se on silloin mukamas appivanhempien syytä. Niin omat kulissit säilyy. Olen pahoillani, mutta kuulostaa itse asiassa siltä, että tämä nainen on syvästi pettynyt omaan elämäänsä ja omiin valintoihinsa, puolisoon, avioliittoon, äitiyteen, kaikkeen. Se sitten poikii tällaista käytöstä. Suosittelen terapiaa ja koko tilanteen uudelleenarvioimista. Ja kaikkein mieluiten parisuhdeterapiaa.
15.07.2015 01:07
1 / 1