Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
juha.koskimaa
profiilit
juha.koskimaa
juha.koskimaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole tilannut mitään ko. yritykseltä. En ole saanut väitettyä tuotetta: Alektum läettelee laskua määrältään 8 €, jostain kasvonaamiosta. Valitin aluehallintovirastoon.
Olen tehnyt reklamaation, haluan asian oikeudelliseen perintään. Teen madollisesti tutkintapyynnön sekä valituksen Euroopan kuluttajavirastoon sekä kuluttajariitalautakuntaan perintätoimistosta.
18.02.2014 13:47
Minä kerään kaikki kuitit talteen. Vuoden alussa lajittelen kuitit liikekohtaisesti nippuihin. Lasken jokaisen yrityksen yhteissumman. Lähetän kuitit verottajalle.
Samoin menettelevät kaikki meidän korttelissa asuvat. Tuttavilta pyydän myös kuitit, joille teen edellä kertomallani tavalla.
Viime vuonna yhdessä verottajalle lähettämäni kuitit painoivat yli 80 kiloa. Olemme aloittaneet taistelun epärehelliä yrittäjiä vastaan.
Oikeuden Puolustaja ja viisas mies.
27.02.2013 08:29
On yksimielisesti todettu ja valtioneuvosto vahvistanut, että yksin asuva henkilö pärjää kohtuullisesti, asumiskulujen, jälkeen jäävällä 461,00 eurolla kuukaudessa. Kyllä minä siihen uskon, koska sen ovat oikein maisterit laskeneet ja normaalit menot huomioineet. Siitä pystyy säästämäänkin.
17.02.2013 12:12
Mitä tarkoitetaan feikkiprofiililla, henkilötiedot väärät, omat ominaisuudet, luonteenpiirteet todellisuutta vastaamattomia vai feikin tavoitteet ja päämäärät peiteltyjä.
Netissä tutustuu etäisesti miellyttäviin ihmisiin, mutta joukkoon mahtuu sydäntäsärkeviä tarinoita kertovia ammattimaisia loruilijoita. Heidän tavoitteensa on hyötyä taloudellisesti hyväuskoisista ja hyväsydämisistä ihmisistä. Lienee mahdollista ilmoittaa verkkovalvojille selkeistä huijausyrityksistä tai maksullisten seksipalveluiden tarjoajista. Ne kuuluvat mielestäni muille palstoille, vaikka onkin laillista.
08.01.2013 15:18
1 / 1