Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lindemanrauno
profiilit
lindemanrauno
lindemanrauno
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luitko+jutun+kunnolla+alussa+kaikki+olikin+suht+ok+johto+muutui+sekä+pikku+nilkkejä+talo+täyteen+hajoita+ja+hallitse+meinillä+sillä+se+yheteishenki+rikotaan+äkkiä+koska+ihminen+lopussa+on+hemmetin+itsekäs+pikku+paska
01.01.2017 17:51
5vuotta+siellä+töissä+olleena+oli+kohtalainen+työnantaja+kunnes+arvosesta+tuli+tj+siintä+alko+alamäki+työntekiällä+lähdin+10v+sitten+pois+ja+juttujen+mukaan+asiat+vaan+huononi+ja+piti+paikkaansa+et+mitä+syemmälle+kielen+tungit+niin+pikku+pomoks+pääsit+äkkiä+ja+niiden+homma+oli+hajoittaa+kaveriporukat+tyhmintä+oli+se+et+osa+porukoista+meni+meni+täysin+johdon+lankaan+lupauksissa+et+saavat+syyttää+lopputuloksesta+itteänsä+työntekiät+kun+olisivat+alusta+saakka+pitäny+yhtä+luulenpa+että+lopputulos+olis+ollu+erinlainen
01.01.2017 02:27
Eikö silloin pitäisi olla ohittamati myös jos jalankulkia kävelee pientarella samat tilat veitte kumpikin eli kohta kaikki autoiliat ajelee 30km aj pyöräiliät vetelee pintarentelta ohi koska autoilian nopeutta lasketaan koko ajan eikös olis parempi et liikutaan siellä liikenteessä sulavasti järkeä käyttäen eikä haukuta ketä menee mitenkin kun jokainenhan menee omasta mielestä itse oikein Kävelen,Pyöräilen,Autoilen ja joka kerta joutuu varomaan jokaista näistä.
14.08.2014 13:03
venäjä ei krimiä ottanut vaan krimi halusi venäjään jos usa krimin puolella kaikki olisi lailista niinkun kävi kosovon kanssa ??? näyttää mailman parannus käydä vain silloin kun asialla on usa ja nato
17.03.2014 12:25
Mä olen tässä pitkään odotellu taas et muija oppis juomaan sen pari ettei aina tarvis vetää koomat kun menee baarin .Treenailen 6 kertaa viikos ja juon sillon tällöin kunnon kännit mut viikollakin vois ( välillä ) ?! ottaa treenin jälkeen vaikka 2-3 isoa sittenkun mennään ottamaan ne kuuluisat pari niin muija rupee vinkuu et voitais ottaa vielä muutamat mä lähden kotiin ja muija jää ottamaa ne pari ja tulee sit joskus kun kerkee ja ihmettelee kun laihduttelee kovasti mut mitään tuloksia ei tule ( seuravana päivänä syödään krapulaan ) olenkin sanonu et tuskinpa kilot baarisa lähtee et kyl meitä on joka lähtöön naisisa & miehissä
16.01.2014 13:58
olis parempi olla haukkumati kumpaakaan eri ihmisille sopii eri matkat viime illalla tulin inglesistä valmismatka ja ok suomalaisia vaikka kuinka käyty on vaikka missä tarpeen mukaan ei juntti tarvii olla jos auringoa hakee vai onko kaikki suomalaiset kesäsin juntteja kun pakkautuu samalle rannalle kesäsin HUOM myös helsingissä
21.02.2013 11:08
1 / 1