Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sirpa.a
profiilit
sirpa.a
sirpa.a
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maitolehti Seiska-lehdessä käänsi rattijuopumuksesta kiinni jäämisen muka positiiviseksi: älkää lähtekö ajamaan, jos olette juonut pari lasia viiniä ruuan kanssa, olen siitä nyt esimerkkinä! Haloo, JOKAINEN muu varmaan tietää, ettei lähde edes sen yhden lasillisen jälkeen. Ihan kuin pyhimyksen kehä olisi ollut Maitolehden pään päällä, että olen teille Suuri esimerkki, uhraudun puolestanne tähän "testiin". Varmasti on ajellut useastikin maistissa, ei aikaisemmin vain jäänyt kiinni :-(
Naisen kroppa ei vielä 3-kymppisenä veltostu alkoholin käytöstä, mutta myöhemmin kyllä, jos ei treenaa.
15.08.2014 14:13
Ota ihmeessä yhteyttä siskoosi. Hänen kanssaan voit kokea paljon sellaista, jota vanhempasi kanssa et voi tehdä...elokuvissa, rannalla, kahviloissa, ym. ym. Jos sinä et tuomitse siskoasi erilaisuuden=lesbouden takia, niin miksi on pakko hyväksyä vanhempiesi mielipide?? Minun mielestäni ei sinun tarvitse kärsiä siskon menetyksestä. Jokaisella oikeus omiin mielipiteisiin ja valintoihin.... vaikka joutuu "kumartamaan toiseen ja pyllistämään toiseen puoleen"!
15.03.2013 22:15
1 / 1