Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pekko68
profiilit
pekko68
pekko68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Persaukiselle kaikki on kallista :)
03.03.2014 16:58
Samaa on kirottu työmailla, kun 1,5mm johtokaan ei meinaa jäädä ruuvin alle kunnolla. Samaa kakkaa ovat tehneet vuosi tolkulla, ilmeisesti kukaan ei ole valittanut valmistajalle asti koska valmistus näyttää jatkuvan.
11.11.2013 21:21
Olemme harrastaneet kaksi kertaa seksiä ilman mitään ehkäisyä, ja meillä on kaksi aivan ihanaa lasta :)
20.07.2013 13:25
Aivan yksinkertainen kysymys: Miksi roikut liian lähellä edelläajavaa? Näköjään 90% suomalaisista ei osaa lukea ja 10% ei ymmärrä lukemaansa. Jos sinulla on kuviteltu kiire, mitä sinulla ei oikeasti ole ellet ole kirurgi ja asiakas odottamassa maha auki leikkauspöydällä, niin miksi et mene ohi? Jos et osaa tai uskalla ohittaa, niin miksi et jätä turvaväliä? Onko se joku seksuaalinen poikkeavuus joka ajaa nenäsi toisen ahteriin? Yleensä onnettomuuden sattuessa eniten itkevät ne jotka ovat itse aiheuttaneet kolarin joko koheltamisellaan tai välinpitämättömyydellään.
14.07.2013 21:21
Pitäisiköhän seuraavalla kerralla tyhjentää se 6kg:n jauhesammutin sen päälle joka ensiksi alkaa tupakalle työmaalla minun lähelläni. Eiköhän se tupakointikielto työmailla ole juuri niiden suojelemiseksi jotka eivät ehdointahdoin tahdo terveyttään pilata. Ja kai siinä on vähän ajateltu myös työnantajaa, ette te tupakoitsijat kuitenkaan vähennä tupakan kanssa tuhraamiseen käytettyä aikaa tuntilapuistanne, vaan haluatte palkan siltäkin ajalta. En minäkään kuse tai paskanna teidän eväisiinne, joten leikkikää sitä maaailmanmiestä/naista omalla ajallanne. Jotenkin säälittävää kun on opeteltu tuollainen tapa joskus kersana ja aikuisena ei ole mitään mahdollisuutta päästä siitä eroon.
09.07.2013 18:47
Rikosvastuun ikäraja on Suomessa 15 vuotta, joten ei mitään hätää, pimu maksaa itse sakot jos on millä maksaa. Harrastevälineet menevät valtiolle. 17 -vuotias kyllä suurella todennäköisyydellä tunnistaa jo tuollaiset kasvit, joten isällinen puhuttelu saattaisi olla paikallaan. Lastensuojelun voi olla vaikea puuttua 17 -vuotiaan omillaanelävän toimintaan.
13.06.2013 16:22
Jumalan terve vaan kaikille. Jotenkin nuo sanavalinnat ja arvomaailma näyttävät kuvaavan erästä uskonlahkoa josta täällä on usein puhetta. "Täysin käsittämätöntä". Jos kuulut liittoon, olet kommunisti. "On moraalitonta nostaa palkkaa ilman työntekoa", mutta ei ole yhtään moraalitonta teettää työtänsä muilla ja antaa sille työn tekijälle juuri senverran, ettei pääse kuolemaan nälkään. On suuri onni ja siunaus että saa tehdä työtä. Aina parempi että ilman lomia ja vapaapäiviä, varsinkin vappu on täysin turha juhla, sehän on kommunistien keksimää. Isyysvappata kyllä voi pitää, eikös valtio avusta vähän ja onhan Herran tahto että lisäännytään ja täytetään maailma. Ja ne lakot, kyllä nyt kansantalous kärsii kun joku kehtaa vaatia lisää palkkaa tai helpotusta työolosuhteisiin. Kuinkahan se suuri avustus vaikka Kreikan virkamiesten leskien eläkemaksuihin avaa taivaan portteja muutamalle oikeauskoiselle? Katainen itse taitaa jäädä ulkopuolelle kun on vääräoppinen. Menkäähän pikku hellanteltut sairaalaan tai terveyskeskukseen itse tekemään sitä laupeutta naurettavalla palkalla, tai vaikka ihan ilman, kun vanhukset kakkivat alleen, narkkarit ja muut seinähullut tarjoavat nyrkkiä tai puukkoa. Juu, kyllä näin on.
12.06.2013 19:44
1 / 1