Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marrujaakkola
profiilit
marrujaakkola
marrujaakkola
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt+on+pakko+ottaa+kantaa.+Olen+ikävä+kyllä+tupakoitsija,+enkä+ylpeile+sillä.+Mutta+pyrin+huomioimaan+muut+ihmiset+tässä+asiassa.+Olen+esimerkiksi+sanonut+naapureilleni,+että+mikäli+parveketupakointini+häiritsee+heitä,+voin+mennä+ulos+tupruttelemaan.+Ei+kuulemma+häiritse.+Tietenkin+katson,+missä+tupakoin+ja+pyrin+siihen,+ettei+se+aiheuta+haittaa+muille.+Mutta+toivoisin+myös,+että+tupakoimattomat+ihmiset+ymmärtäisivät,+ettei+se+lopettaminen+käy+tuosta+vaan+sormia+napsauttamalla,+vaikka+haluaisikin+lopettaa.+Ja+että+oikeasti+se+turha+nipotus+ja+valitus+on+jotain,+mitä+en+käsitä+minäkään.+Jos+tuolla+kadulla+joku+tupakoi+kulkiessaan,+ei+se+savu+sivullisia+tapa+eikä+haju+tartu.+Itse+en+jätä+tupakantumppeja+mihinkään+ulos+enkä+luontoon+vaan+vien+roskiin,+enkä+myöskään+tupakoi+lasten+nähden.+uskon+ja+toivon,+että+tupakointi+on+jonain+päivänä+historiaa+tässä+maassa+ja+hyvä+jos+näin+käy.+Mutta+ikävä+kyllä+vielä+on+meitä+heikkoja,+jotka+emme+ole+pystyneet+lopettamaan+sauhuttelua.+Joten+jospa+jokainen++tupakoimaton++miettisi,+milloin+on+todella+aihetta+valittaa+ja+kitistä+siitä+savusta+ja+hajusta+ja+milloin+se+on+vaan+tekosyy+purkaa+omaa+huonoa+oloaan+meihin+nikotinisteihin.+Elämä+on+lyhyt+eikä+sitä+kannata+tuhlata+ihan+turhaan+narinaan.+Asiasta+toki+saa+sanoa,mutta+aina+kannattaisi+yrittää+edes+keskustella+asiallisesti+ja+rakentavasti+ennenkuin+osoitellaan+sormella+ja+tuomitaan.+Mukavaa+sunnuntai-iltaa+kaikille+:)
01.10.2017 19:00
Hei,
Meidän perhepiirissä on leikattu vuosien varrella 6 koiraa,siis kastroitu 4 urosta ja steriloitu 2 narttua,joista yksi uros vasta 13v pakon edessä,koska sillä oli kiveskasvain.yhdenkään koiran luonne ei ole muuttunut,korkeintaan jos uroksen leikkaa nuorena,niin se"uho" muita uroksia kohtaan vähenee,näin minä sen näen,muuten ei ole mitään muutoksia luonteessa eikä ulkonäössä tapahtunut yhdenkään kohdalla.Toki ruokavaliota saa vähän katsoa,mutta eikö nyt muutenkin kannata miettiä,mitä koirallensa syöttää.Me emme anna marketruokaa,koska loppupeleissä se ei ole sen halvempaa kuin laadukkaampi lemmikkiliikkeen sapuska.Mutta olen sitä mieltä,ettei turhaan kannata murehtia,koirallakin mukavampaa,kun ei tarvitse lemmentuskista kärsiä :)
16.08.2013 17:29
1 / 1