Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sinkku-mies
profiilit
sinkku-mies
sinkku-mies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
eikös nyt ole hyvä markkina tilanne että on paljon duunia sähköallalla...nythän rakentaminen kiihtyy koko aika...ja sähkö alallakin kaikki se mikä ei ole kiellettyä on sallittua...se niistä laki pykälistä..ja ne laki pykälät on vain siksi että suojellaan asentajaa itseään ja asiakkaan omaisuutta..ja tietysti hengen vaaraa...kaikenlaiset tapaturmat estetty säännöstöillä..ja kun ne kunnolla opiskelee ja suorittaa stm tarpeeksi useasti niin ne on loppu iän sit muistissa..
18.04.2016 00:04
ulkolaisia naisia suosii sellainen mies jolle on kaikki kannettu eteen aivan lapsesta saakka...saahan suomalaiseltakin naiselta aivan mitä tahansa...
kunhan jaksaa puurtaa suhteen eteen ...luotettava kaikkensa tekevä mies on niin kysytty suomalaisten keskuudessa ettei tarvitse hakea muualta...olen itse eksynyt ottamaan thaimaalaisen vuosia sitten ja tosi hyvä että loppui ajoissa...thaikut antaa tosi rakkaudesta ainoastaan...muutama satanen tilille niin onhan ...niin ..niin rakastettu..olen muuten treffeissä samalla nikillä joten...jos vaikka tavattaisiin....
sinkku-mies
03.11.2013 00:26
1 / 1