Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
maritta.kenttala
profiilit
maritta.kenttala
maritta.kenttala
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen sinun kanssa samaa mieltä nim."työtön on laiska". Olen ollut aikaisemmin yrittäjä ja suvun firmoissa töissä. Jo 90-luvulla sanoin lapsilleni, että töitä ei saa, jos ei käy kysymässä. Tänä päivänä nuoret työntekijät, en kuitenkaan yleistä, mutta asiakaspalvelussa varsinkin, heillä ei ole halua palvella asiakasta, kunhan saavat vain olla töissä. Vähän tyylillä " mä olen täällä vain töissä". Koulutuksensa takia, jota he pitävät arvossa, heille pitäisi tosiaankin maksaa huippupalkkaa.
Nuorille sanoisin näin, niin kuin äitini sanoi minulle aikoinaan "tee työsi firmassa, kuin tekisit sen itsellesi". Näytä yrittäjälle, että kuulut joukkoon ja ajattelet firman parasta. Niin ennen tehtiin.
19.11.2015 18:34
Kaikki sinulle vastanneet elävät jotain "amerikkalaista" elämää, TV:stä katsoneet. En ymmärrä näitä nykyajan nuoriperheitä, jotka ottavat vaikutteita TV:stä.
Ymmärrä, että mies on mies, ei ollenkaan ajatteleva kuin me naiset, ei edes perheen perustamisvaiheessa.
Naisen pitää olla miehelle se antava osapuoli, vaikka tulee lapsia. Mies on kuitenkin antanut meille naisille sen lapsen, heidän mielestään. Miehet kuvittelee, että me naiset halutaan vain heiltä ne siittiöt, jolla voidaan perustaa perhe.
Nyt tulee naisen rooli, kun se hänen "suvun"- jatkaja on syntynyt.
Kerroin miehelleni, ettei minun pimppini ollut lapsentekoa varten, eikä tissini ollut imetystä varten, vaan hänkin saa osansa siitä.
Opetin, että minä olen nainen, vieläkin, ja lapsi on meidän kummankin, minun rinnat on teidän kummankin.
Näytin, miten lapsi imee.
Mies pitää ottaa mukaan rytmiin, sinun ja lapsen. Ja ehdottomasti, pitää huolta myös miehestä, se on sinun tehtävä, naisena.
26.03.2014 23:58
Muistan kun olin 20-vuotias. Halusin olla kova nainen, kun olin kaunis ja miehet luulivat, että olin varmasti heitä varten tehty niin kauniiksi. Nyt olen 55-vuotias, mutta muistan, että halusin kuulua miesten maailmaan, silloin puhuttiin jo feminismistä, josta en ymmärtänyt yhtään mitään, vain sen, että naiset haluavat olla omia itseään.
En ole koskaan ollut feministien puolta, koska mies on se, joka meitä naisia hallitsee. Varmaan johtuu siitä, kun olen elänyt miesten maailmassa. Minulla on kuusi velipoikaa, kaikki minun mielestä hienoja miehiä, vieläkin, avioelämässään. Ajatella, olen vieläkin heidän puolta, en vaimojen.
En pukeutunut miehekkäästi nuorena, mutta olen aina ollut miehekäs. Luulin, että olen lesbo, mutta en ollutkaan. Olen nähnyt miehekkäitä naisia elämässäni, mutten ole koskaan ajatellut, että he ovat lesboja.
Nainen saa tässä miesten maailmassa olla miehekäs, ihan oikeesti, miesten maailmassa me naiset eletään niin kauan kuin täytyy sotia, vaikka naapuria vastaan, miehet on ne jotka meitä puolustaa. Ilman miehiä, me naiset ei olla mitään. Mies saa olla vaikka hintti, mutta puolustaa ihan varmasti meitä naisia, samoin lesbot. Ei sillä ole merkitystä, oletko hintti tai lesbo, ajatusmaailma on meillä kaikilla sama
20.03.2014 16:55
1 / 1