Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
male54
profiilit
male54
male54
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
35
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
eipä+ne+myönnä+toimeentulotukea,+koska+laskevat+eläkkeen+täytenä,+eikä+niin+että+mitä+jää+käteen+ulos-oton+jälkeen.
08.04.2017 17:29
Olen sitä mieltä ,että nyt pitäisi istua tai mennä pötkölleen, ja kertoa kaikki (suuttumatta ) toiselle , mikä mieltä painaa, sen jälkeen asiaa mietittyä ,puolin ja toisin , voisi löytyä ratkaisu ongeltaan.nim.mer. läheltä vastaavaa seurannut.
01.01.2016 08:29
tatuoinnin voi ottaa kun on tehnyt ne viisi lasta, niinkuin minä tein.20-v.n jälkeen ei ole väliä miltä se näyttää,ei ne madot kuitenkaan välitä,korkeintaan jättävät sen kohdan syömättä.Työssäni asiakkaat ,varsinkin vanhemmat , tulevat pyytämään ,että näyttäisin koko kuvan, jos se joskus vähän vilahtaa näkyviin työn tohinassa.
12.06.2015 11:13
itse olen yli kuus-kymppinen ,ja täytyy myöntää ,että vielä kyllä kelpaan ,vaikka onkin tatuointi.
12.06.2015 10:58
ensimmäiseksi tulee ilman muuta ,jännitys pitää saada pois., sitten hyväileminen ,suukottelu ,ehkä imeminen,vaan ei tärkeää,jos muuten osaa kiihottaa,luin tuossa ,et joku epäili että selkä suukottelulla ei voi saada orkkuja, voin taata että saa, minulla on selässäni sellainen kohta myös, että sitä suukotellen , tulee aivan varmasti.eikä todellakaan tarvitse sen kummemmin kiihotella, vaan sen paikkaa ei tiedä kuin yksi.täytyiskö sanoa onneks.
25.12.2014 11:14
eihän se ikää katso,jos on hyvä suustaan.
14.12.2014 12:49
mites te miehet ? jos te vaihdatte 25-v. n avioliiton jälkeen vaimonne hevoseen ? mitä siihen sanotte ? joskus korpee, mutta varmaan saa paremmat kyydit , ( epäilen) kun mulla.
08.12.2014 20:57
moi! olet nuori. oletko koskaan kuullut sellaisesta että seitsemäs vuos liitossa on käännerkohta . et ehkä usko siihen , mutta voin sanoa kokemuksesta että kannattaa uskoa.itse olen kokenut monta kertaa ja aina on pitänyt paikkansa.olen kolmatta kertaa naimisissa , ja edelleen pitää paikkansa. just täytin kuus ja nolla .että tiedän jotain tästä elämästäkin, ehkä .
08.12.2014 20:47
en ole ihan sun iässä,mutta työkaverit risti mut puumaksi,kun on kolme miestä kierroksessa yhtä aikaa, tietenkin yks vaan kerrallaan mutta saattaapi käydä et samalla viikolla kaikki pitää käydä läpi ainakin kerran.liukuvoiteita ei tarvii kun reisiin että on liukasta liikkua miehen päällä.
06.12.2014 20:13
ei sitä ole pakko olla alla ole vaihteeks päällä voit paremmin hallita mitä ja miten haluat ittes tyydyttää.
06.12.2014 20:03
moikka sulle,täytyy sanoa että sit meitä on ainakin kaksi.siis liian vanhaa sexiin.nykyisin saan liki joka päivä , ja silti tekee koko ajan vaan mieli rakastelemaan ja kunnolla, ei mitään pikapanoja.
06.12.2014 19:55
tämä viesti oli kuin minulle kirjoitettu,en tiedä tarkoititko minua,mutta tekstissä on paljon sellaista jonka vain sinä ja minä tiedämme.jos olet keneksi luulen,voin vaan sanoa ,rakastan sinua.
22.09.2014 20:26
jos sinä tapaat naisen jossain,tuskin nainen heti kysyy sulta ,minkä kokoinen sulla on .et uskon sinun nyt ottavan turhaan ongelmaa siintä, missä sitä ei ole.
22.09.2014 20:06
ei koolla ole väliä,me voimme n.s. mukautua koon mukaan,ainoastaan sen käytöllä ja lopputuloksella on väliä.kokemusta on todella isosta kuin myös todella pienestä noin viis-senttisestä.lopputulos oli sama molemmissa tapauksissa.sain todella hyvät orkut.
22.09.2014 19:58
asiaton kysymys.
20.09.2014 20:07
etippä kotisivuja aivan toisesta osotteesta,äläkä seksi-sivuilta.
20.09.2014 20:05
olen huomannut sen että monet miehet eivät halua langanlaihoja , vaan reheviä,eli meitä, ja myös vanhempia naisia,haluaisivato saada oppia? tiedä häntä.
20.09.2014 20:02
niin minäkin ja olen liki 70.v. mutta haluan seksiä ja kunnon rakastelua välillä.onneks mulla on keltä saan kaks kertaa viikossa, kun se on minimi. no jos miehellä seisoo se on sit extraa aina silloin.
20.09.2014 19:59
teillä on pieniä lapsia. ajattele nyt vähän, minkä tilannekuvan annat lapsille,se heijastuu heille pitkään tulevaan elämään,ja VÄÄRISTYNEESTI.Jos miehesi haluaa harrastaa seksiä muiden kanssa ja hyväksyt sen, TEE SELVÄKSI ETTEI KOTONA. Tehköön sen muualla.Pois lasten näkyviltä.Ole nyt järkevä. Ja toimi ennenkuin on liian myöhäistä.
20.09.2014 19:56
avioliitto on pyhä....no joo saattaa tulla monta mutkaa matkaan, me rakastetaan toisiamme ,emme halua mitään pahaa toisillemme, haluamme elää loppuelämämme toistemme kanssa, mutta sairaus on vienyt mieheni seksi kunnon, ja hän on sitä mieltä että minun ei tarvitse kärsiä siintä, onko se muka väärin että saan nautinnon mitä tarvitsen muualta, ( koskaan ei tuoda seksi-kumppania yhteiseen kotiin ,se on vaan meidän.)koska KEHO ON MINUN sitä ei mies omista.Pitääkö minun kärsiä saamattomasta tyydytyksestä jos mies ei kykene? AJATTELEPPAS sitä.Minä en ajattele koska tämä ratkaisu on meille aivan tyydyttävä.
20.09.2014 19:42
1 / 2