Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+niin,+ei+varsinaisesti+enää+kierroksessa,+mutta+mielessä+kuitenkin..+eikä+se+niin+paha+häntäheikki+varsinaisesti+edes+ole,+se+kierroksessa+ollut+olija.+
Teidän+huutonaurunne+kantautuu+tänne+saakka.+:)
09.12.2016 00:23
Ei+pidä+paikkaansa.+
Minua+piiritti+vuosi+sitten+eräs+varsin+ok-näköinen,+oikein+miehekäs+mies,+mutta+niin+vaan+en+taipunut+hänen++vonkaamiseensa,+vaikka+melkein+niin+teinkin,+ja+suurin+yksittäinen+syy,+oli+toki+muitakin+syitä,+oli+se+että+kyseinen+on+tunnettu+häntäheikki.
09.12.2016 00:13
Niin,+ei+kukaan+nainen+ole+ikinä+yksinäinen+kun+aina+on+pillu+seurana+tarjoamassa+läheisyyttä,+lämpöä+ja+sielujen+sympatiaa.
08.12.2016 23:59
En+haluasi+olla+seksuaalisesti+tekemisissä+sellaisen+miehen+kanssa+joka+on+kritiikittä+jyystänyt+lähes+kaikkea+millä+on+pulssi,+vaikka+kaveriksi+kyllä+semmoisen+kelpuuttaisinkin,+mutta+en+toisaalta+mitään+neitsytsetääkään+ehdointahdoin+haluaisi.+En+osaa+kuvitella+miten+reagoisin+jos+semmoiseen+oikeasti+joskus+törmäisin..+ehkä+aluksi+ainakin+hiukan+ihmetyttäisi+miksi+asia+on+miten+on,+mutta+varmaan+se+siitä+sitten+iloksi+muuttuisi..+Keskitie+olis+varmaan+tässäkin+asiassa+paras,++jonkun+verran+käytetty+ja+näytetty,+mutta+ei+sentäs+ihan+nysäksi+jyystetty.
08.12.2016 23:52
Voi+sentään,+Homo-ätmel+jaksaa+edelleenkin+viskellä+katkeria+kalkkejaan+minun+niskaani+kun+en+pysty+hänen+miesrakkausfantasioihinsa+vastaamaan.+Olen+oikeasti+pahoillani+siitä+että+tilanne+on+tämä+mikä+on.+:(
Tuommoinen+ajattelu+kertoo,+jälleen+kerran,+miten+ennakkoluuloisia+ja+stereotyyppisiä+käsityksiä+miehillä,+ainakin+tämän+palstan+miehillä+on+naisista..+tosin+ymmärrän+kyllä,+että+ennakkoluuloja+syntyy+jos+ihmisellä+on+kovin+suppea+elämänpiiri+ja+naiskokemukset+rajoittuvat++parturi-kampaajiin.
08.12.2016 23:34
Nuuskista+mukaillen+epäilen,+että+tämäkin+on+pitkälti+ihmistyyppiasia,+että+muuttuuko+sitä+lopulta+pettymysten+tiellä+kovaksi+ja+kyyniseksi,+vai+vaan+ontoksi+ja+alati+hauraammaksi+haamuksi..+luulen,+että+jälkimmäinen+olisi+enemmän+minun+tulevaisuudenkuva+jos+en+pysty+järjellä+asiaa+prosessoimaan++ja+käsittelemään+omia+valintojani+ja+hyväksymään+tosiasioita.+Silloin+kun+tuommoisia+muutoksia+ihmisessä+tapahtuu,+on+varmaan+paljon+kyse+siitä,+että+ihminen+kieltää+oman+vastuunsa+ja+osallisuutensa+asioihin+ja+alkaa+syyttää+muita+omista+valinnoistaan..++
No,+ehkäpä+sinä+olet+tässäkin+asiassa+oikeassa.
08.12.2016 23:26
Olen+samaa+mieltä+noista+mitä+kommentoitiin+,+yöelämässä,+ja+toisinaan+jopa+keskellä+kirkasta+päivääkin,+voi+törmätä+mitä+ihmeellisimpiin+uhkaaviinkin+tilanteisiin+ja+ihmisiin.+Allekirjoitan+senkin,+että+jotkut+ihmiset+tosiaan+tuntuvat+jostain+syystä+herättävän+joissain+ihmisissä+tarvettaan+tulla+haastamaan+tai+jonkinlaista+tarvetta+tarttua+johonkin+asiaan+käyttäytymisessä+tai+olemuksessa..+ja+tietenkin+on+sitten+vielä+se+huono+tuuri.
08.12.2016 23:07
Kiinnostava+teoria,+mutta+ei+tuossa+nyt+paljon+järkeä+ole+.+Luulisi+naisen+olevan+imarreltu+jos+mies+häntä+lähestyisi+vaikkapa+kaupassa,+pieruverskoista+ja+meikittömyydestä+huolimatta.+koska+näin+ei+kuitenkaan+useinkaan+ole,+syyn+siihen,+että+naiset+haluavat+pariutua+tietyissä+sosiaalisissa+tilanteissa,+täytyy+olla+joku+muu+kuin+tälläytymisen+tarve.+Ehkä+naiset+vaan+ovat+kuin+lohet+ja+kuteminen+pitää+suorittaa+siihen+soveltuvassa+tietyssä+ympäristössä,+tiettynä+ajankohtana,+vaikka+baarissa+tai+Tinderissä.+Itse+en+pidä+katulähestymisistä,+enkä+oikeastaan+baarilähestymisistäkään+kun+sen+tietää,+että+kyseessä+on+vaan+mielenkiinto+ulkonäön+perusteella,+eikä+se+tietenkään+muuta+voi+ollakaan+kun+ei+toista+etukäteen+tunne.
08.12.2016 22:58
Muistan+kyllä..+ja+taisin+vastata+silloin+kysymykseesi,+että+en+tiedä,+mutta+kyllähän+sen+tosiaan+tiesi,+tai+ainakin+oli+vähän+semmoinen+kutina+ja+epäilys.
Niin,+eipä+tästä+mitään+hyvää+seuraa..+itseasiassa+itkettää+jo+nyt.+On+hetkittäin+aika+surullista+ja+tyhjää,+kun+tietää,+että+on+toiselle+vain+tarpeiden+tyydyttäjä+ja+viihdyke,+omasta+tahdostaan+ja+suostumuksestaan+tosin.+Eipä+silti,+omia+fyysisiä+ja+psyykkis/emotionaalisia+tarpeitani+minäkin+yritän+tässä+tyydyttää+hänen+kustannuksellaan,+niin+varsin+tasapuolistahan+tämä+sitten+varmaan+on,+vaikkei+hän+rakkauteen+ikinä+pystyiskään+samalla+mitalla+vastaamaan.
08.12.2016 22:36
Tietenkin+ulkonäöllä+on+merkitystä,+vaihtelee+sitten+yksilöittäin+kuinka+paljon+sillä+on+merkitystä.
08.12.2016 01:27
Kai+mä+nyt+tajusin+mitä+hän+tarkoitti..+meinasin+vaan,+että+jos+päivän+valossa+haastattelisi+vähän+tarkemmin,+välttyisi+varmaan+paremmin+tuon+kaltaisilta+yllätyksiltä.
08.12.2016 01:23
Just+watch+me+:)
Itku+pitkästä,+tai+lyhyestä,+ei+voi+tietää,+ilosta.
08.12.2016 01:19
Sen+siitä+sitten+saa+kun+tekee+hätiköityjä+päätöksiä+kaljalasit+silmillä..+eikä+edes+opi+kerrasta+tai+kahdestakaan.+:D
08.12.2016 01:12
Jännät+piirteet,++ulkonäkö+piirteet+,+luonteen+piirteet,+sukupuolipiirteet,+etniset+piirteet..+kyllähän+kaikki+ihmiset+voi+lokeroida+halutessaan+jonkun+tietyn+otsikon+alle,+mutta+silti+ihmiset+ovat+oma+yksilöllinen+erilaisten+ominaisuuksien+kokonaisuus+.+Kyllä+minä+pidän+ihan+vaan+just+tästä+kyseisestä+yksilöstä,+hyvine+ja+huonoine+puolineen.+Jossain+muussa+kokonaisuudessa+huonot+piirteet+saattaisivat+peitota+hyvät,+todennäköisesti+peittoaisivatkin,+eikä+minua+kiinnostaisi+yhtään.
08.12.2016 01:07
En+tarkoittanut+varsinaisesti+avioliittoa+tai+parisuhdettakaan+vaan+puhuin+fyysisestä+ja+henkisestä+viehättävyydestä+ylipäätäänkin..+itselle+ei+tulis+mieleenkään+sekaantua+millään+lailla+ihmiseen+joka+ei+olis+minun+mielestäni+viehättävä+mutta+miehet+ilmeisesti+toisinaan+sortuvat+semmoiseen?
08.12.2016 00:58
Sinähän+olet+tänään+oikein+vekkulilla+tuulella.+Päättele+nyt+vielä+että+tykkään+pedofiileistäkin+kun+kerran+olen+tällainen+"pikku+tyttö"+.
En+edelleenkään+pidä+mitenkään+erityisesti+jännämiehistä+monikossa,+yhdessä+on+ihan+tarpeeksi.
08.12.2016 00:53
Niin,+ei+nämä+ole+sinänsä+helppoja+juttuja+kun+ei+voi+ikinä+etukäteen+tietää+miten+elämässä+tulee+käymään..+kohtaako+ikinä+semmoista+ihmistä+joka+saa+sukat+pyörimään+jaloissa+ja+tykkääkö+sekin,+vai+jääkö+yksipuoliseksi++ja+pitäiskö+tyytyä+siihen+joka+on+kiinnostunut+vaikka+itse+ei+niin+kiinnostunut+olisikaan..+olen+alkanut+itse++ajatella+että+tyytyminen+ei+ole+pidemmän+päälle+hyvä+vaihtoehto+koska+siinä+vaan+turhaan+kulutetaan+sen+toisenkin+ihmisen+aikaa.
08.12.2016 00:44
Oups,+vastasin+sekavasti+väärään+ketjuun..+no+höpönpöpön+yhtä+kaikki,+hurjastelkoon+kaikessa+rauhassa.+En+silti+ymmärrä+miksi+kukaan+haluaisi+hurjastella+jonkun+semmoisen+kanssa+joka+ei+vastaa+omia+mieltymyksiä..+en+ymmärrä+toiminnan+pointtia.
08.12.2016 00:37
Höpöhöpö,+seksihurjastelut+hoidetaan+yksityisesti,+eikä+itsenäisyyspäivän+vastaanotolla..+korkeintaan+pikaisesti+siivouskomerossa.+Huono+pukeutuminen+kertoo+vain+huonosta+mausta.
08.12.2016 00:33
Eikun+justhan+kirjoitin,+että+rahoilla+ja+statuksella+pätevä,+jo+hiukan+pissanhajuinen+limanuljaska+on+varsin+epähot.
08.12.2016 00:26
10 / 109