Eipä vaan ollut mulle koskaan pälkähtänyt päähäni ennen täällä palstailua että 2000-luvulla löytyy ihmisiä jotka odottavat potentiaaliselta puolisoltaan vähintään ehyttä immenkalvoa.
Näin asiat kuitenkin näyttäisivät olevan, olisikin tällaisena kohtuukokeneena rakastajana kiinnostava lisäksi tietää koskeeko nuhteettomuuden vaade myös miehiä.
Kysymys palstalaisille: kelpaako pantu?
kelpaako pantu
58
221
Vastaukset
- heruukoööö
Entä kelpaako nuhteettomuutta vain vastapuolelta vaativa henkilö, joka puhuu kuin tukkijätkä bordellissa?
- bordelliin.kylläkin
ei kelpaa nytkään eikä ole kelvannut siitä asti kun miehiä on ollut eli ei kelpaa ei edes kokeneitten kokeneille miehille tai ilotytöksi kelpaa mutta ei vaimoiksi niin nyt oli kyse miehistä eri mieltä voi olla miähet niitäkin on ollut kautta aikain mutta 2000 luvulla enentynyt eli miehet on miehiä ja miähet on niehiä
- nuorinainen1988
Aijaa, minä olen kelvannut kahdelle kohtuullisen kokeneelle miehelle eli molemmille eksilleni, vaikken ollut kumpaakaan kohdatessani enää neitsyt. Ja ensimmäinen niistä olisi vakaasti halunnut viedä mut avioon ja toinenkin oli vakavissaan seurustelemassa kanssani, kunnes päätin panna poikki. Että se niistä "ei kelpaa kokeneemmillekaan" -hapatuksista.
- hyvä.että.kelpaat.jollek
nuorinainen1988 kirjoitti:
Aijaa, minä olen kelvannut kahdelle kohtuullisen kokeneelle miehelle eli molemmille eksilleni, vaikken ollut kumpaakaan kohdatessani enää neitsyt. Ja ensimmäinen niistä olisi vakaasti halunnut viedä mut avioon ja toinenkin oli vakavissaan seurustelemassa kanssani, kunnes päätin panna poikki. Että se niistä "ei kelpaa kokeneemmillekaan" -hapatuksista.
niähiä on ollut aina niehille kelpaa se mikä muilta tähteeks jää ja toiseksi niin exiä olis kiva kuulla heidänkin mielipiteet ehkä oli kanssasi sai pimppiä ja koko ajan etsi sitä parempaa naista ja kun se löytyi niin jättivät sinut ja heillä nyt naiset ja hyvä parisuhde ja sinä sinkku ja kai joku kelpuuttaa hätä varaksi ja samalla etsii toista naista
- nuorinainen1988
"ja koko ajan etsi sitä parempaa naista ja kun se löytyi niin jättivät sinut"
Väärin päin meni, minä olin se joka jätin kumpaisenkin.
Ja kyllä sen aika helposti toisesta näkee onko vain "paremman puutteessa" vai tosiasialla liikkeellä.
Ei se, että teillä on joku ihme neitsytfetissi tarkoita että se löytyisi kaikilta maailman miehiltä. - teko.ei.pussaa
nuorinainen1988 kirjoitti:
"ja koko ajan etsi sitä parempaa naista ja kun se löytyi niin jättivät sinut"
Väärin päin meni, minä olin se joka jätin kumpaisenkin.
Ja kyllä sen aika helposti toisesta näkee onko vain "paremman puutteessa" vai tosiasialla liikkeellä.
Ei se, että teillä on joku ihme neitsytfetissi tarkoita että se löytyisi kaikilta maailman miehiltä.kuten sanoin kautta aikain on ollut niehiä jotka epävarmoja onko bertta vai mika niin ei tiedä itsekkään ja he vaatimalla vaatii ja hakee naisia miehen jäljiltä ehkä harrastaa toisten mieten mäihän syöntiä vaimonsa pimpistä eli kaiken täytyy olla miesten käyttämä ennen kuin kelpaa niähelle ja heistä on kivaa kasvattaa miehen tekimiä jälkeläisiä kuin omanaan ja ilmoittaa maailmalle nämä on minun tietäen ettei omat olisi vahvoja ja terveitä lapsia vaan olisivat latsia niin olishan se niähen ikävä sanoa olen latsien isä mutta oikeasti hyvä juttu että joku kelpuuttaa niin kai se niäskin on parempi kuin teko kikkeli
- Ikis..M
Kyllähän se täällä palstalla menee niin kuin muuallakin maailmassa että neitsyyttä tai mahdollisimman paljon sitä lähellä olemista arvostetaan naisissa ja miehissä taas päinvastoin kovimmat panomiehet on kuuminta hottia. Yleensähän täältä(kin) kovimmat panomiehet painuu suhteisiin aika pian, esim. ex-pua ja bem vaikka mainitakseni. Jos pärjätä meinaat niin pitää pertinkin vaan alkaa isku- ja panotarinoita laittamaan enemmän palstalle niin profiili muuttuu sitämukaa aina vaan enemmän saamamieheksi siviilissäkin.
Mä olen jo 47 vuotias mies joka on elänyt sitä parisuhdearkea ja perhe-elämää kaikkinensa karvan alle 20 vuotta, nuo jutut on mulle tuttuja.
Jos mä olisin 10 vuotta nuorempi ja kokemattomampi, niin todennäköisesti hinku toiselle kierrokselle olisi paljon kovempi. Kyllä mua tällä hetkelläkin kutkuttelee ajatus jonkun tason suhteesta, mutta järki sanoo ei.
Rehellisesti sanoen todennäköisyys sille että alottaisin enää uuden parisuhteen on max. 10 prosentin luokkaa. Sexiä mä tarviin, sillä saralla mun pitää aktivoitua. Siihen touhuun en kaipaa neitsyitä vaan itsevarmoja naisia.- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Mä olen jo 47 vuotias mies joka on elänyt sitä parisuhdearkea ja perhe-elämää kaikkinensa karvan alle 20 vuotta, nuo jutut on mulle tuttuja.
Jos mä olisin 10 vuotta nuorempi ja kokemattomampi, niin todennäköisesti hinku toiselle kierrokselle olisi paljon kovempi. Kyllä mua tällä hetkelläkin kutkuttelee ajatus jonkun tason suhteesta, mutta järki sanoo ei.
Rehellisesti sanoen todennäköisyys sille että alottaisin enää uuden parisuhteen on max. 10 prosentin luokkaa. Sexiä mä tarviin, sillä saralla mun pitää aktivoitua. Siihen touhuun en kaipaa neitsyitä vaan itsevarmoja naisia.Ihan hyvä että olet realisti vaatimusten suhteen, tuossa varmaan kun olet oikeassa että jos itse haet pelkkiä panoja niin siihen varmaan vähemmän kokeneet paremmat naiset ei lähde ollenkaan.
Ikis..M kirjoitti:
Ihan hyvä että olet realisti vaatimusten suhteen, tuossa varmaan kun olet oikeassa että jos itse haet pelkkiä panoja niin siihen varmaan vähemmän kokeneet paremmat naiset ei lähde ollenkaan.
Seksissä ja autoilussa kokemus on valttia.
- tuuks.jo.tänään
Pertti-setä kirjoitti:
Rehellisesti sanoen todennäköisyys sille että alottaisin enää uuden parisuhteen on max. 10 prosentin luokkaa. Sexiä mä tarviin, sillä saralla mun pitää aktivoitua. Siihen touhuun en kaipaa neitsyitä vaan itsevarmoja naisia.kelpaiskos sulle vuokko lappeenrannasta oon kokenut nainen jos tuut niin tuo 3 toppaa aromaa ja 10 kunta paperii ja 5 pss filttereitä ja kortsuja ja 4 plo väkevää viiniä koppa kaljaa ja 5 plo viinaa tuuks jo tänään saat pilluu koko viikonlopun tuo jotain syömistä kans ettei tarvi koko viikonloppuna pukeutua vaan naidaan
tuuks.jo.tänään kirjoitti:
kelpaiskos sulle vuokko lappeenrannasta oon kokenut nainen jos tuut niin tuo 3 toppaa aromaa ja 10 kunta paperii ja 5 pss filttereitä ja kortsuja ja 4 plo väkevää viiniä koppa kaljaa ja 5 plo viinaa tuuks jo tänään saat pilluu koko viikonlopun tuo jotain syömistä kans ettei tarvi koko viikonloppuna pukeutua vaan naidaan
Huomenna vielä töissä, pääsen lähtemään kolmen maissa...
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Seksissä ja autoilussa kokemus on valttia.
No nyt kun tuon autoilun mainitsit niin arveletko että sujuvammin liikkuu miljoona kilometriä ajettu bulgariasta tuotu useiden kuskien omistuksessa ollut entinen taksi kuin vasta sisäänajettu pieni ja näpäkkä yksiomisteinen yhden omistajan silmäterä?
Ikis..M kirjoitti:
No nyt kun tuon autoilun mainitsit niin arveletko että sujuvammin liikkuu miljoona kilometriä ajettu bulgariasta tuotu useiden kuskien omistuksessa ollut entinen taksi kuin vasta sisäänajettu pieni ja näpäkkä yksiomisteinen yhden omistajan silmäterä?
Tarkoitin tietenkin ajotaitoa.
- voin.tulla.luoksesikin
Pertti-setä kirjoitti:
Huomenna vielä töissä, pääsen lähtemään kolmen maissa...
koska oot perillä tavataan torilla hae pipi lomaa ja tuu tänne marin ja väinön luo täällä on nikkekin kale joutu putkaan tääl on oskuki ja mervi nikke panee sohvalla mervii väinölt on tupakit loppu tuu tänään ja tuo tupakkii mut huomen toril sit nähdään mennään siit mun luo ja juotetaan kale sammuksii tai tee riitaa sen kans ni se joutuu putkaan nii tänääki se löi topii turpaan topin vei ambulanssi ja kalen maija
voin.tulla.luoksesikin kirjoitti:
koska oot perillä tavataan torilla hae pipi lomaa ja tuu tänne marin ja väinön luo täällä on nikkekin kale joutu putkaan tääl on oskuki ja mervi nikke panee sohvalla mervii väinölt on tupakit loppu tuu tänään ja tuo tupakkii mut huomen toril sit nähdään mennään siit mun luo ja juotetaan kale sammuksii tai tee riitaa sen kans ni se joutuu putkaan nii tänääki se löi topii turpaan topin vei ambulanssi ja kalen maija
Ei hätiä mitiä, huomenna nähdään ja otetaan erä biljardia.
- kelpaisko.pillu
voin.tulla.luoksesikin kirjoitti:
mari kysy voidaanko tul sun luo jo tänään mis päin asut onk sul viinaa juteltiin tässä kyl voitais tul sun luo saisit pilluu mariki lupas antaa osku lupas kuskiks sil ei oo ajokorttii ja se on vähän ottanut se o hyvä ajaa autoo onks sul viinaa ei me sit turhaa tul
- hae.saikkuu
Pertti-setä kirjoitti:
Ei hätiä mitiä, huomenna nähdään ja otetaan erä biljardia.
oos sä keppi me marin kans ollaan pussit ja pelataan snookkeria saat pussittaa kovaa että pussit kajahtelee niin se on kaks pussinen pöytä hihihii
hae.saikkuu kirjoitti:
oos sä keppi me marin kans ollaan pussit ja pelataan snookkeria saat pussittaa kovaa että pussit kajahtelee niin se on kaks pussinen pöytä hihihii
Kuulostaa hyvältä, mutta anaaliin en koske.
- ei.sil.oo.kumii.kaa
Pertti-setä kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, mutta anaaliin en koske.
nyt lopetettava osku tuli kysy otanko suihin se on moro huomisiin vuokko
- Pillujen-asiantuntija
Toki on aina kelvannut. Ei se pillu käytössä kulu
En haluasi olla seksuaalisesti tekemisissä sellaisen miehen kanssa joka on kritiikittä jyystänyt lähes kaikkea millä on pulssi, vaikka kaveriksi kyllä semmoisen kelpuuttaisinkin, mutta en toisaalta mitään neitsytsetääkään ehdointahdoin haluaisi. En osaa kuvitella miten reagoisin jos semmoiseen oikeasti joskus törmäisin.. ehkä aluksi ainakin hiukan ihmetyttäisi miksi asia on miten on, mutta varmaan se siitä sitten iloksi muuttuisi.. Keskitie olis varmaan tässäkin asiassa paras, jonkun verran käytetty ja näytetty, mutta ei sentäs ihan nysäksi jyystetty.
- nuorinainen1988-
"En haluasi olla seksuaalisesti tekemisissä sellaisen miehen kanssa joka on kritiikittä jyystänyt lähes kaikkea millä on pulssi"
Juuri niin, näin itsekin ajattelen. - Ikis..M
nuorinainen1988- kirjoitti:
"En haluasi olla seksuaalisesti tekemisissä sellaisen miehen kanssa joka on kritiikittä jyystänyt lähes kaikkea millä on pulssi"
Juuri niin, näin itsekin ajattelen.Taas naisilta looginen aivopieru. Ette halua olla seksuaalisesti tekemisissä kritiikittä kaikkia jyystäneiden kanssa mutta mitä enemmän on jyystänyt sen parempi teille kuitenkin käytännössä.
- nuorinainen1988-
Ikis..M kirjoitti:
Taas naisilta looginen aivopieru. Ette halua olla seksuaalisesti tekemisissä kritiikittä kaikkia jyystäneiden kanssa mutta mitä enemmän on jyystänyt sen parempi teille kuitenkin käytännössä.
Ei ole. Mielestäni miehelle hyvä kumppanimäärä olisi max. 10. Koska tämä ei kuitenkaan käytännössä toteudu (ei ainakaan eksieni kohdalla toteutunut), hyväksyn myös lukumäärät 20-40. Jos on ollut 50 partneria tai yli, niin en sellaista miestä kauaa katsele (eihän oma partnerimääränikään niin suuri ole).
Ei ole. Mielestäni miehelle hyvä kumppanimäärä olisi max. 10. Koska tämä ei kuitenkaan käytännössä toteudu (ei ainakaan eksieni kohdalla toteutunut), hyväksyn myös lukumäärät 20-40. Jos on ollut 50 partneria tai yli, niin en sellaista miestä kauaa katsele (eihän oma partnerimääränikään niin suuri ole).
Miten sä tiedät miesten kumppanien määrän? Kysytkö sä niiltä vai ihan oma-aloitteisestiko he kertoo?
Puhutko nyt seksikumppanien määrästä/vuosi?
Ikis..M kirjoitti:
Taas naisilta looginen aivopieru. Ette halua olla seksuaalisesti tekemisissä kritiikittä kaikkia jyystäneiden kanssa mutta mitä enemmän on jyystänyt sen parempi teille kuitenkin käytännössä.
Ei pidä paikkaansa.
Minua piiritti vuosi sitten eräs varsin ok-näköinen, oikein miehekäs mies, mutta niin vaan en taipunut hänen vonkaamiseensa, vaikka melkein niin teinkin, ja suurin yksittäinen syy, oli toki muitakin syitä, oli se että kyseinen on tunnettu häntäheikki.- Ikis..M
Kokenut panomies silmää räpäyttämättä valehtelee määrää pienemmäksi ja nainen vaikka tietää että se valahtelee haluaa uskoa, uskookin sitten unelmaan joka särkyy jo aika piankin, nainen itkee netissä kun mies pettää yllättäen.
- nuorinainen1988-
scrg kirjoitti:
Miten sä tiedät miesten kumppanien määrän? Kysytkö sä niiltä vai ihan oma-aloitteisestiko he kertoo?
En kysy, koska mielestäni jokaisen henkilökohtainen asia. Mutta kumpikin eksä antoi itse oma-aloitteisesti ymmärtää että naisia oli riittänyt (en siis kummankaan tarkkaa lukua tiennyt kun se ei tullut puheeksi).
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Minua piiritti vuosi sitten eräs varsin ok-näköinen, oikein miehekäs mies, mutta niin vaan en taipunut hänen vonkaamiseensa, vaikka melkein niin teinkin, ja suurin yksittäinen syy, oli toki muitakin syitä, oli se että kyseinen on tunnettu häntäheikki.Suurin yksittäinen syy taisi olla se että sulla oli jo toinen vielä kiinnostavampi häntäheikki kierroksessa.
- nuorinainen1988-
Pertti-setä kirjoitti:
Puhutko nyt seksikumppanien määrästä/vuosi?
Kokonaiskumppanimäärästä. Oma lukunikaan ei ole kuin 8 kumppania, joten siitä tuollainen lukema.
- Ikis..M
En kysy, koska mielestäni jokaisen henkilökohtainen asia. Mutta kumpikin eksä antoi itse oma-aloitteisesti ymmärtää että naisia oli riittänyt (en siis kummankaan tarkkaa lukua tiennyt kun se ei tullut puheeksi).
"Mutta kumpikin eksä antoi itse oma-aloitteisesti ymmärtää että naisia oli riittänyt " Pelimiehet oli huomanneet että aina uudelle naiselle kun esittää että onhan niitä riittänyt niin se nostaa statusta sen uuden naisen silmissä.
Suoraan sanoen uskoisin, että osa neitsytsedistä oma-aloitteisesti osaisi antaa ymmärtää, että naisia on riittänyt:)
Ikis..M kirjoitti:
Suurin yksittäinen syy taisi olla se että sulla oli jo toinen vielä kiinnostavampi häntäheikki kierroksessa.
No niin, ei varsinaisesti enää kierroksessa, mutta mielessä kuitenkin.. eikä se niin paha häntäheikki varsinaisesti edes ole, se kierroksessa ollut olija.
Teidän huutonaurunne kantautuu tänne saakka. :)nuorinainen1988- kirjoitti:
Kokonaiskumppanimäärästä. Oma lukunikaan ei ole kuin 8 kumppania, joten siitä tuollainen lukema.
Ethän sä voi loputtomiin mennä tuolla laskukaavalla, ihmiset ikääntyy ja kokemus karttuu.
5-kymppisellä on luonnollisesti enemmän seksikumppaneita kuin 2-kymppisillä, sun pitäisi miettiä hommaa vuosikulutuksen mukaan.Pertti-setä kirjoitti:
Ethän sä voi loputtomiin mennä tuolla laskukaavalla, ihmiset ikääntyy ja kokemus karttuu.
5-kymppisellä on luonnollisesti enemmän seksikumppaneita kuin 2-kymppisillä, sun pitäisi miettiä hommaa vuosikulutuksen mukaan.Pertti, joillain sinkuilla on tavoitteena että kumppanien lukumäärä karttuu enää vain yhdellä.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
No niin, ei varsinaisesti enää kierroksessa, mutta mielessä kuitenkin.. eikä se niin paha häntäheikki varsinaisesti edes ole, se kierroksessa ollut olija.
Teidän huutonaurunne kantautuu tänne saakka. :)No joo, kieltämättä kun osoitat palstatotuudet ketjussa kuin ketjussa paikkansapitäviksi :D
Olin jo menossa nukkumaan, väsyttää niin ei jaksa etsiä kissivideoo mutta suloisen vompatin ansaitset tuolla myönnöllä, vähän kuin sinä jännämiestesi kanssa :D:
https://www.youtube.com/watch?v=-OOiUy6iXio
Hyvää yötä & kauniita unia :) scrg kirjoitti:
Pertti, joillain sinkuilla on tavoitteena että kumppanien lukumäärä karttuu enää vain yhdellä.
Ei tuo ole realismia.
Ikis..M kirjoitti:
No joo, kieltämättä kun osoitat palstatotuudet ketjussa kuin ketjussa paikkansapitäviksi :D
Olin jo menossa nukkumaan, väsyttää niin ei jaksa etsiä kissivideoo mutta suloisen vompatin ansaitset tuolla myönnöllä, vähän kuin sinä jännämiestesi kanssa :D:
Hyvää yötä & kauniita unia :)Eih! Tuoltako vompatit pompatit oikeasti näyttää?
Aika yllätys kun on muistanut vain tämän:
https://www.youtube.com/watch?v=BqslAUS1QTk&t=1m15sIkis..M kirjoitti:
No joo, kieltämättä kun osoitat palstatotuudet ketjussa kuin ketjussa paikkansapitäviksi :D
Hyvää yötä & kauniita unia :)Okei.. touche.. Ja yhdennäköisyyskin on melkoinen. :D
Hyvää yötä ja kauniita unia sinullekin.:)PikkuLikka kirjoitti:
Teidän huutonaurunne kantautuu tänne saakka. :)Voi Sua pikkuista Pikkistä.. Mut Kuhan Pysyt kartalla, etkä Riko itteäs liiaksi.. ;P
- kaisanoasaa
Tuollainen bantu kun tulisi vastaan niin sen jälkeen sitä olisikin kunnolla pantu.
Häntäheikit ei kiinnosta. Seksiä on kyllä tarjolla jos sitä olisin pelkästään vailla, ja saattaisi siihen jotain lämmintä löytyä ympärillekin, mutta nuo itseään kauppavat ovat liian eri tyylisiä kuin mitä minä olen. Siis joku raja tuossakin menee. Ei ehkä siinä kumppaneiden lukumäärässä eikä seksuaalisessa aktiivisuudessa, vaan asenteessa toisiin ihmisiin, seksiin ja elämään noin yleensä, arvot ei kohtaa.
Ahdasmielisesti seksiin ja seksuaalisuuteen suhtautuviin en halua sekaantua yhtään sen enempää. Siinäkään ei ajatusmaailmat kohtaa.- Jepulisjepjep
Komppaan! En laske panojen määrää vaan tärkeintä on ko. ihmisen yleinen suhtautuminen seksiin ja käytös sängyssä. Ylettömästi panoja ja suhteita harrastavat miehet ovat yhtä vastenmielisiä kuin samaa tekevät naisetkin, ja aivan erilaisia kuin minä. Mutta he varmaan hoitelevat toisiaan, enkä pelkää moisiin omalla kohdallani törmääväni. Kaveriksi kelpaavat kuitenkin.
- sama.arvomaailma
Neitsyydet ja poikuudet sinällään ovat sivuseikka. Seksi, jota on harjoitettu pitkässä parisuhteessa on ok. Yhden yön säätöjä harrastava ihminen ei oikein innostaisi. Asiaa ei oikein voi kyllä mennä utelemaan ihan suoraan, mutta kyllä ihmisestä äkkiä näkee millainen hän on.
- Kokenutmies-
Olenko huono mies kun ole pannut varmaan yli 100 naisen kanssa. Nuorena tuli juhlittua ja harrastettua yhden yön juttuja. Nykyään harvemmin panen eikä siitä miestä voi syyttää jos sinkku on ja naiset antaa.
En vaadi (vaatinut) neitsyttä. Ne ovat aika niukka luonnonvara. Olisihan sellaisnen ollut mukava kokea elämänsä aikana. En kuitenkaan kelpuuta mitään kovin värikkäällä seksuaalihistorialla olevaa naista
Satunnaiseen seksiin tosiaan kelpaa ja on ehkä jopa parempikin, kokeneempi nuorehko nainen. Itse kun en jaksa pitkään vongata p*llun perässä.- tekopyhää
"En kuitenkaan kelpuuta mitään kovin värikkäällä seksuaalihistorialla olevaa naista
Satunnaiseen seksiin tosiaan kelpaa ja on ehkä jopa parempikin, kokeneempi nuorehko nainen. Itse kun en jaksa pitkään vongata p*llun perässä."
Tällainen asenne on minusta vähän tekopyhää. Nainen, jolla on värikäs seksuaalihistoria ei kelpaa, mutta itse harrastetaan kuitenkin satunnaista seksiä. Jos vaatii jotain muilta, olisi suotavaa tarjota itse edes sitä samaa toiselle. tekopyhää kirjoitti:
"En kuitenkaan kelpuuta mitään kovin värikkäällä seksuaalihistorialla olevaa naista
Satunnaiseen seksiin tosiaan kelpaa ja on ehkä jopa parempikin, kokeneempi nuorehko nainen. Itse kun en jaksa pitkään vongata p*llun perässä."
Tällainen asenne on minusta vähän tekopyhää. Nainen, jolla on värikäs seksuaalihistoria ei kelpaa, mutta itse harrastetaan kuitenkin satunnaista seksiä. Jos vaatii jotain muilta, olisi suotavaa tarjota itse edes sitä samaa toiselle.Sitä kutsutaan kateudeksi, siitä tuossa on pohjimmiltaan kyse.
tekopyhää kirjoitti:
Tällainen asenne on minusta vähän tekopyhää. Nainen, jolla on värikäs seksuaalihistoria ei kelpaa, mutta itse harrastetaan kuitenkin satunnaista seksiä. Jos vaatii jotain muilta, olisi suotavaa tarjota itse edes sitä samaa toiselle.Myönnän syyllistyväni tuohon tekopyhyyteen tai kaksoistandardeihin. Olen palstatotuuksien mukainen siinä mielessä, että kokenutkin mies ottaa mielellään vähän kokeneen naisen.
Onneksi naiset arvostavat kokemusta ja itsevarmuutta miehessä, koska eivät itse tykkää olla aloitteellisia ja opastaa miestä- tekopyhää
Miesmannn kirjoitti:
Myönnän syyllistyväni tuohon tekopyhyyteen tai kaksoistandardeihin. Olen palstatotuuksien mukainen siinä mielessä, että kokenutkin mies ottaa mielellään vähän kokeneen naisen.
Onneksi naiset arvostavat kokemusta ja itsevarmuutta miehessä, koska eivät itse tykkää olla aloitteellisia ja opastaa miestäTekopyhyys on epämiellyttävä luonteenpiirre. Siinä ihminen sallii itselleen jotain mitä toisille ei. Toisia ei voi tuomita eri mittarilla kuin itseään.
Kokematon mies on oikein hyvä valinta, paljon parempi kuin kymmenien ellei peräti satojen naisten jalkovälissä kellinyt häntäheikki. tekopyhää kirjoitti:
Tekopyhyys on epämiellyttävä luonteenpiirre. Siinä ihminen sallii itselleen jotain mitä toisille ei. Toisia ei voi tuomita eri mittarilla kuin itseään.
Kokematon mies on oikein hyvä valinta, paljon parempi kuin kymmenien ellei peräti satojen naisten jalkovälissä kellinyt häntäheikki.En minä ketään vaadi tekemään tai tekemättä jättämään. Kerron vain millaiseen naiseen valintani kohdistuu.
Muuten olen kanssasi samaa mieltä. Vähän kokenut tai kokematon mies olisi monelle naiselle varmasti parempi valinta kuin pelimies.- tekopyhää
Miesmannn kirjoitti:
En minä ketään vaadi tekemään tai tekemättä jättämään. Kerron vain millaiseen naiseen valintani kohdistuu.
Muuten olen kanssasi samaa mieltä. Vähän kokenut tai kokematon mies olisi monelle naiselle varmasti parempi valinta kuin pelimies."Kerron vain millaiseen naiseen valintani kohdistuu."
Onneksi naisia ei voi valita kuin maitopurkkeja kaupan hyllyltä ja onneksi moni nainen myös ymmärtää, että kokenut mies on kokenut, koska ei ole osannut rakastaa vain yhtä naista.
Miten vuosiluku asiaan liittyy? Et kai vain elä houreessa, että historia olisi jotain monotonista liikettä yhteen ja samaan suuntaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009