Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nooh,+toisinaan+pienikin+oikeaan+rakoseen+lennähtänyt+siemen+voi+alkaa+itää.
03.09.2016 12:40
Tietysti,+mutta+mitä+järkeä+siinä+on+pidemmän+päälle..turhaa+tunteiden+ja+energian+tuhlaamista+kun+ilman+vastakaikua+polttoaineena+vain+oma+itse.
03.09.2016 12:24
Niin+varmaan+onkin,+hiukan+rujo+Keira+K.
03.09.2016 12:13
Hyvä+arvaus,+mutta+ei+ollut+se+mitä+ajattelin..
03.09.2016 02:31
Hyvinä+hetkinä+ajattelen,+että+mulla+on+kaikenlaista+kiinnostavaa+tekemistä+elämässä+mihin+voin+keskittyä+ja+joitain+läheisiä,+jotka+arvostaa+minua+ihmisenä,+ettei+asiat+ole+ihan+mahdottoman+huonosti.+Huonoina+hetkinä..+Ei+liene+tarpeen+avata+asiaa+sen+enempää?
03.09.2016 02:11
No,+jos+sen+käsittäminen,+ja+jonkin+asteinen+hyväksyminenkin,+että+ei+ikinä+tule+olemaan+kenenkään+aidon+hyväksynnän+ja+rakkauden+kohde+ja+että+sen+seurauksena+kehittyy+päätös+elää+huoletonta+vanhanpiian+elämää+on+auttamista,+niin+joo,+palsta+on+auttanut+suuresti.
Toivottavasti+sinulla+oli+kiva+loma.
03.09.2016 01:52
Olen+huomannut,+että+minulla+palstailu+on+aikalailla+suhteessa+omaan+ahdistuneisuuteen,+palstailu+tuntuu+jotenkin+luontevimmalta+tavanomaisen,+tai+keskimääräisen,++ahdistuneena.+:D+Silloin+kun+on+suht+hyvä+fiilis+on+yleensä+touhuamassa,+tai+touhunnut,+jotain+muuta,+eikä+palstailulle+ole+aikaakaan,+ja+jos+taas+on+todella+huono+fiilis,+palstailu+vaan+lisää+ahdistusta+ja+silloin+on+todellakin+parempi+pysyä+poissa..+Mä+kyllä+luulen,+että+sain+omat+asiani+enimmiltä+osin+setvittyä+ja+johtopäätökset+tehtyä,+eli+sikäli+ei+olisi+enää+isompaa+tarvetta+palstailuun.+Pari+kertaa+olen+luullutkin+jo+onnistuneeni+vierottautumaan+mutta+mutta..+Onhan+se+niinkin,+että+huvittaa+ihan+vaan+käydä+täällä+kurkkimassa+mitä+ne+nyt+taas+on+keksineet..+hassuja..+hämmentäviä+keskusteluja+toisinaan.+Vaikka+sitä+samaahan+se+useimmiten+on,+hiukan+eri+paketissa+vain.+:)
03.09.2016 00:48
En+ole+peikkoillut,+tai+ollut+missään+sen+kauempana..+Pidän+aina+välillä+jonkun+viikon+tai+parin+tauon,+jos+en+ehdi+tai+jaksa+roikkua+täällä..+Tai+sitten+vaan+lueskelen+juttuja.+Kommentointi+tuntuu+usein+turhalta+kun+jutut+tuntuu+pyörivän+samoja+kehiä+ihan+omia+aikojaankin.+Sinä+taisit+itse+kadota+pidemmäksi+aikaa+jonnekin..+Kiva+että+tulit+takaisin,+vaikka+se+ei+kyllä+välttämättä+ole+sinun+itsesi+kannalta+hyvä+juttu.+:/++Vaikka+jotain+psykologista+tarkoitustahan+tämä+palstailu+kaiketi+sitten+palvelee,+kun+täällä+kerran+notkutaan,vaikkei+ehkä+ihan+välttämättä+haluttaisi.+:)
02.09.2016 23:29
Ennemmin+Henry+Rollins.
02.09.2016 21:54
..sanoo+hän+ja+tietysti+kiistää+kaiken.
02.09.2016 21:13
Juu,+turhaa+nillitystä+palstalle+kirjoittelevien+ihmisten+sivilisäädystä+minun+mielestä.+Suuri+osa+tän+palstan+keskusteluista+ei+edes+liity+suoranaisesti+sinkkuuteen+vaan+teemoina+on+myös+vaikkapa+naisviha+tai+maahanmuutto+yms..+ei+liene+kauhean+olennaista+näissä+keskusteluissa+onko+kirjoittaja+juuri+sillä+hetkellä+parisuhteessa+vai+ei.
Mukavaa+syksyä+Marrrielle+kuitenkin.+:)
02.09.2016 20:58
Nii,+eikös+nuo+nyt+ole+ihan+perusfarkut,+nykyäänhän+katukuvassa+näkee+kaikenlaista..++enemmänkin+kuin+toivoisi+välillä.+Tosenlaisiakin+näkemyksiä+asiasta+varmasti+löytyy.+:)
02.09.2016 19:46
Eihän+tässä+ole+mitään+eksoottista.+Luolajobiina+ei+pidä+siitä+että+pienirintaiset+naiset+avautuvat+negatiivisista+kokemuksistaan+s24+palstoilla,+tai+että+asiasta+puhutaan+millään+muotoa,+ja+niistelee+nyt+urakalla+ryynejä+nokastaan+palstalle.+Hän+ei+edes+usko+pienirintaisten+naisten+olemassa+oloon,+vaikka+taitaa+itsekin+olla+sellainen.
02.09.2016 19:39
Heh,++joo+juuri+noin+se+varmaan+menee.+:)
Mutta+vakavasti+puhuen+kyllähän+maailmaan+mahtuu+monenlaisia+miehiä,+naisia+ja+ihmisiä..+Jäykkien+sukupuoli-+tai+muiden+roolien+purkaminen+tuo+enemmän+vapautta+yksilöille+toimia+ja+elää+niin+kuin+itse+parhaaksi+näkevät.+En+pitäisi+sitä+huonona+asiana.
24.08.2016 23:29
Mutta+tuohan+on+paras+iskurepliikki+ikinä.
24.08.2016 23:03
Joo,+helmiä.sioille+on+oikeassa.+Kuulostaa+ihan+normille,+kulttuuripuolella+on+paljon+juuri+tuollaisia+miehiä.+Eikä+yksikään+tuntemani+ei+ole+joutunut+olemaan+pitkiä+aikoja+tahattomasti+sinkkuna.
24.08.2016 22:56
En+tiedä,+jos+kovasti+paljon+itkettää+tai+naurattaa,+niin+voi+varmaan+tullakin.+Hyvää+yötä..+tule+sitten+taas+välillä+vilasemaan.+:)
24.08.2016 21:38
Sama+meininki+kuin+aina..+Kuin+aika+olisi+pysähtynyt.+Jos+hengaa+paljon+palstalla,+niin+välttyyköhän+sitten+rypyiltä?
24.08.2016 21:24
Harmi+vaan+kun+naiset+ei+ole+mikään+me-kollektiivi,+vaan+jokainen+vastaa+ihan+itse+omasta+pillunjakelustaan.
24.08.2016 21:18
Syrjäytymisestä,+ahdistuksesta,+yksinäisyydestä+ja+kaikenlaisista+miesten+ongelmista+ja+epäkohdista+on+oikein+hyvä+ja+tarpeellista+puhua,+mutta+lutkittelu,+huorittelu+ja+naisiin+kohdistuvat+väkivaltafantasiat+eivät+ole+ok,+eivätkä+myöskään+ratkaise+yhtäkään+ongelmaa.
24.08.2016 21:15
28 / 109