Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+kommentistasi,+olet+oikeassa.+Nyt+takaisin+töiden+pariin.
14.12.2016 12:53
Itseasiassa+alan+olemaan+koko+ajan+vakuttuneempi+siitä,+että+kyseessä+on+Pulla,+joka+haaveilee+pitkäaikaisen+fantasiansa+toteuttamisesta+eli+siitä,+että+saisi+hakata+minua+vyön+solkipäällä+ja+huutaa+samalla+paskahousutätiä.+Kelläpä+muullakaan+olisi+aikaa+ja+energiaa+riekkua+joka+ketjussa+ja+yrittää+manipuloida+kanssakeskustelijoita.
14.12.2016 12:51
Olet+sikäli+oikeassa+että+treffeille+kiristämisestähän+tässä+alkaa+olla+kyse.
14.12.2016 12:28
..Räksyttää+Pertti-sedän+puudeli+puskista.
14.12.2016 12:16
Mun+täytyy+nyt+hiukan+harkita+asiaa+ja+miten+tämä+hoidetaan.
14.12.2016 12:11
Tällä+palstalla+on+kaksi+henkilöä,+jotka+varmuudella+tietävät+miten+asia+on.+Pertti-sedän+ylimielinen+itsevarmuus+saattaisi+jopa+naurattaa,+jollen+kokisi+hänen+syytöksiään+epäreiluina+ja+aika+loukkaavinakin.+Mutta+ajan+kysymyshän+se+vain+aina+on+että+täällä+päätyy+jonkun+hampaisiin.
14.12.2016 11:46
En+ole+kertonut,+varmaan+pitäisi+sen+sijaan+että+itken+netissä..+saattaisi+laittaakin,+siinäpä+varmankin+syy+miksi+en+ole+kertonut.
12.12.2016 00:11
Minä+toivoisin,+että+sinä+ymmärtäisit,+että+ei+tässä+ole+kysymys+pelkästään+yhdestä+yksittäisestä+ihmisestä+vaan+pidemmän+aikavälin++isommista+asioista.+Luuletko+todella,+että+pystyn+jostain+taikomaan+itselleni+sormia+napsauttamalla+rakastavan+parisuhteen,+mutta+valitsen+jostain+kumman+syystä+olla+tekemättä+niin?
12.12.2016 00:08
Tällä+hetkellä+alan+olla+aika+loppu,+on+ollut+rankka+viikonloppu.
11.12.2016 23:53
Minusta+sinun+kannattaisi+nyt+astua+alas+sieltä+loistavan+psykologin+palliltasi+kun+et+selvästikään+semmoinen+ole.+Kun+ihminen+on+riekaleina+se+on+riekaleina+ja+tunteet+menee+laidasta+laitaan.++Tunnen+suurta+turhautumista+tämän+vänkäämisen+takia,+koska+tiedän,+että+minulla+ei+ole+mitään+keinoa+todistaa,+että+olen+oikea+ihminen+jolle+tämä+kaikki+on+arkipäivää.+Mitä+tulee+tunnereaktioihin+voin+kertoa,+että+olen+itkenyt+koko+viikonlopun+samalla+kun+olen+näitä+keskusteluja+käynyt+ja+itken+parhaillaankin.+Sehän+ei+tästä+ruudun+läpi+onneksi+näy.+Siinäpä+teille+lisää+aihetta+pilkkaan+ja+epäuskoon.
11.12.2016 23:51
En+koe+että+olisi+meriitti,+ennemminkin+stigma+tai+joku+semmoinen.+Alan+tässä+vasta+nyt+hahmottaa,+kun+asiasta+puhutaan,+miten+epänormaalin+suuren+osan+minun+identiteetistä+tämä+asia+muodostaa.+Toki+täytyy+huomioida,+että+en+tätä+ihan+jatkuvasti+mieti,+vaan+asia+nousi+nyt+taas+ryöppynä+pintaan+ja+on+paisunut+palstalla+tahattomasti.
Itseasiassa+nuo+kuvat+hiukan+järkyttivätkin+minua..+mitä+kuvien+naiset+miettivät+itsestään,+ovatko+he+onnellisa+vai+tuntevatko+samoja+tuntemuksia+kuin+minä,+ovatko+rakastettuja+omina+itseinään..+toivottavasti+ja+todennäköisesti+ovat.+Käy+taas+ilmeiseksi+miten+suppea+kuva+hyväksytystä+naisvartalosta+on,+tulee+melkein+taas+sellainen+olo,+että+koko+asia+on+jonkilainen+tabu..ei+pieniritaisia+ainakaan+missään+mediassa+ikinä+esiin+tuoda,+toisin+kuin+vaikka+isokokoisia+.
11.12.2016 23:38
Voin+pyhästi+vakuuttaa,+että+et+ole+laittanut,+jos+minusta+puhutaan.+Muista+en+tietenkään+voi+tietää.
11.12.2016 23:22
Alan+jo+pikkuhiljaa+vakavasti+harkita+asiaa..+paitsi+että+sitten+tulee+suorilta+kuva+pillusta+ja+niistä+olemattomista+tissestä.+Joskohan+sitten+tulisi+hiljaisuus+minun+sukupuolen+suhteen..+Paitsi+että+Pertsaa+en+voi+vakuuttaa,+koska+pienitissiset+ei+ole+naisia+hänen+mielestään+muutenkaan.
11.12.2016 23:21
No,+sitten+sulla+ihan+varmasti+käy+flaksi+jos+121212ta+on+uskominen..+enkä+edelleenkään+ole+hän,+vaikka+teinkin+viittauksen.
11.12.2016 23:18
Ok,+lakoilussa+asioiden+välttely+varmasti+toimii,+mutta+pidemmän+päälle+ei+taida+olla+toimiva+kaava.+Olisi+hienoa,+jos+voisi+ihan+kokonaan+ikään+kuin+vapautua+asiasta,+sen+sijaan+että+pyrkisi+kiertämään+sen.+hankala+juttu,+edellyttää+varmaan+sisäistä+kasvua+ja+rukasti.+.+ja+sitä+että+pystyy+löytämään+asioita+jotka+oikeasti+tuottaa+iloa.+Kun+jotain+otetaan+pois+tai+jätetään+taakse,+jotain+muuta+pitäis+tulla+tilalle..+tyhjät+kohdat+kummittelee+taas.
En+ihmettele+yhtään,+tämä+palstailu+on+välillä..+tai+aika+useinkin,+yllättävän+raskasta+ja+kuluttavaa.+Vaikea+monta+kertaa+sanoa+mennäänkö+tässä+hommassa+plussan+vai+miinuksen+puolelle.
11.12.2016 23:15
Pertti-setä+on+persereikä,+se+tieto+riittänee.
..Alkoi+kuvitella+että+minä+olen+sama+henkilö+kuin+pikkukakkonen+eli+12121212.
11.12.2016 23:07
Ai.+Mutta+olisi+sitä+kai+voinut+huvikseen+käydä+katsastamassa.+Väittävät,+että+juuri+silloin+usein+löytää+kun+ei+edes+ole+etsimässä.
11.12.2016 23:05
No+mut+sehän+on+hienoa..+Miten+sitten+kävi?+Tapasitko+heitä?
11.12.2016 22:57
Oletko+laittanut+omasi+joskus?+On+mennyt+minulta+ohi.
11.12.2016 22:49
Ei+kai+suoranaisesti+väittänyt+nähneensä+mun+tissejä,+mutta+kuvittelee+varmaankin+voivansa+minun+aikaisempien+kertomien+mukaan+päätellä+asioita.+Viime+syksynä+kun+tulin+palstalle+asiasta+keskusteltiin+myös+ja+silloin+kerroin,+että+mun+tisseistä+saa+kyllä+kiinni+ja+omat+kourat+täyttyy,+mutta+siinä+se.+Kerroin+silloin+etsiväni+pienikätistä+sokeaa+miestä..+Ehkä+hän+muistaa+nämä+jutut.+Eli+ihan+täysin+tissitön+en+ole,+jos+hyvää+tahtoa+löytyy,+mutta+ei+näillä+nyt+tosiaan+mitään+bileitä+saada+aikaan.+Voit+yrittää+käyttää+vanhojen+keskustelujen+hakua+jos+et+usko.
11.12.2016 22:48
5 / 109