näin pienistä rinnoista? Jos katsotaan noita kaikkein pienimpiä ja jätetään muutama a- ja b-kuppi pois laskuista.
PikkuLikka voi myös kommentoida, onko nämä naiset pienitissisiä vai rinnattomia.
Kuinka moni mies kiihottuu
22
186
Vastaukset
Onko tarkoitus arvostella myös kuvissa levitettyjä posliinipimppejä?
- 8000
Etkö ymmärtänyt kysymystä, siinä puhuttiin vain rinnoista.
8000 kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt kysymystä, siinä puhuttiin vain rinnoista.
No en kiihottunut.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Todella kauniita tissejä. Kyllä minä kiihotuin.
- huijarit
tulee mieleen äkkiä katsoessa mies kun katsoo ylävartaloa, mutta sitten taas huomaa alas katsoessa, ai se onkin nainen.
- Pillujen-asiantuntija
Kauniita naisia ja pilluja ja tissejä. Jos tuollaisesta mies ei kiihotu niin mies on varmaan homo
- kiihotutkorinnoista
Mites jos tuos ei näkyis naamaa eikä pillua, kiihottuisitko silti?
- Homolla_ståndaa
kiihotutkorinnoista kirjoitti:
Kyllä homoilla varmaan alkaisi pissaputki ojentua.
- huono-kysymys
kiihotutkorinnoista kirjoitti:
Minä en kiihotu minkään kokoisista tisseistä tai pillusta, jos ei naamaa näy.
- hyvä.kysymys
huono-kysymys kirjoitti:
Minä en kiihotu minkään kokoisista tisseistä tai pillusta, jos ei naamaa näy.
Aloitus olikin kuinka moni mies kiihottuu näistä RINNOISTA?
- fghf
hyvä.kysymys kirjoitti:
Aloitus olikin kuinka moni mies kiihottuu näistä RINNOISTA?
Opettele lukemaan viestiketjun puurakennetta. huono-kysymys vastasi kysymykseen "Mites jos tuos ei näkyis naamaa eikä pillua, kiihottuisitko silti?", ei aloitukseen.
- latuskakin.kelpaa
Homo on jos ei noista tykkää. Hienoja rintoja.
Kyllähän nainen aikalailla rinnaton on, jos ei minkäänlaista kohumaa ja/tai poimua rintaan muodostu. Joillain kuvien naisista on hiukan rintoja, joillakin käytännössä pelkät nännit. Eipä tähän minun sanomisia tarvita, näkeehän asian nyt muutkin.
- bndhptuy
sä oot kyllä aika ihme nainen. ihan kun sun pikkutissisyys olis sulle joku meriitti, ketä kellään toisella ei voi olla.
haluut pitää kiinni siitä. katoitko kuvat todella? hiukan rintoja... kyllä siellä maitorauhanen=rinta on, mitä muuta "naisena" odotat? ketä varten olet olemassa, ketä varten hengität, ellet itseäsi.
Naiseus on muuta kuin eteen syntyvä kuvitus. Mies tarvitsee kuvan, nainen heijastuksen... Kumpi on kumman. bndhptuy kirjoitti:
sä oot kyllä aika ihme nainen. ihan kun sun pikkutissisyys olis sulle joku meriitti, ketä kellään toisella ei voi olla.
haluut pitää kiinni siitä. katoitko kuvat todella? hiukan rintoja... kyllä siellä maitorauhanen=rinta on, mitä muuta "naisena" odotat? ketä varten olet olemassa, ketä varten hengität, ellet itseäsi.
Naiseus on muuta kuin eteen syntyvä kuvitus. Mies tarvitsee kuvan, nainen heijastuksen... Kumpi on kumman.En koe että olisi meriitti, ennemminkin stigma tai joku semmoinen. Alan tässä vasta nyt hahmottaa, kun asiasta puhutaan, miten epänormaalin suuren osan minun identiteetistä tämä asia muodostaa. Toki täytyy huomioida, että en tätä ihan jatkuvasti mieti, vaan asia nousi nyt taas ryöppynä pintaan ja on paisunut palstalla tahattomasti.
Itseasiassa nuo kuvat hiukan järkyttivätkin minua.. mitä kuvien naiset miettivät itsestään, ovatko he onnellisa vai tuntevatko samoja tuntemuksia kuin minä, ovatko rakastettuja omina itseinään.. toivottavasti ja todennäköisesti ovat. Käy taas ilmeiseksi miten suppea kuva hyväksytystä naisvartalosta on, tulee melkein taas sellainen olo, että koko asia on jonkilainen tabu..ei pieniritaisia ainakaan missään mediassa ikinä esiin tuoda, toisin kuin vaikka isokokoisia .PikkuLikka kirjoitti:
En koe että olisi meriitti, ennemminkin stigma tai joku semmoinen. Alan tässä vasta nyt hahmottaa, kun asiasta puhutaan, miten epänormaalin suuren osan minun identiteetistä tämä asia muodostaa. Toki täytyy huomioida, että en tätä ihan jatkuvasti mieti, vaan asia nousi nyt taas ryöppynä pintaan ja on paisunut palstalla tahattomasti.
Itseasiassa nuo kuvat hiukan järkyttivätkin minua.. mitä kuvien naiset miettivät itsestään, ovatko he onnellisa vai tuntevatko samoja tuntemuksia kuin minä, ovatko rakastettuja omina itseinään.. toivottavasti ja todennäköisesti ovat. Käy taas ilmeiseksi miten suppea kuva hyväksytystä naisvartalosta on, tulee melkein taas sellainen olo, että koko asia on jonkilainen tabu..ei pieniritaisia ainakaan missään mediassa ikinä esiin tuoda, toisin kuin vaikka isokokoisia .Minkälaisia tuntemuksia aihe sussa herättää?
Pertti-setä kirjoitti:
Minkälaisia tuntemuksia aihe sussa herättää?
Tällä hetkellä alan olla aika loppu, on ollut rankka viikonloppu.
PikkuLikka kirjoitti:
Tällä hetkellä alan olla aika loppu, on ollut rankka viikonloppu.
Mee nukkumaan
Symmetriset kropat kiihottaa. :D
- MiesJokaEiNirsoile
Iha Jees. :)
Ja oon kuitennii sitä mieltä että rinnakkurinnat....
Nainen tulee ottaa silleen yksilönä.... siis kokonaisuutena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286