Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän+nainen+aikalailla+rinnaton+on,++jos+ei+minkäänlaista+kohumaa+ja/tai+poimua+rintaan+muodostu.+Joillain+kuvien+naisista+on+hiukan+rintoja,+joillakin+käytännössä+pelkät+nännit.+Eipä+tähän+minun+sanomisia+tarvita,+näkeehän+asian+nyt+muutkin.
11.12.2016 22:40
Ei+tietenkään.
11.12.2016 22:33
No+"mä"+aloitin+kirjoittamaan+palstalle+joskus+vuosi+sitten+syksyllä,+kuinni?
11.12.2016 22:27
En+todellakaan+ole+pikkukakkonen.+En+kysynyt+mitä+tarkoitit,+koska+oletin,+että+ihan+vain+yleisesti+oletat+minun+puhuvan+paskaa..+tai+olevan+mies+tai+mitä+ikinä+.+Minua+alkaa+jonkun+verran+ihan+oikeasti++vituttaa+tämä+palsta,+täällä+menee+suuri+osa+ajasta+pelkästään+siihen+vänkäämiseen+onko+joku+kirjoittaja+mies+vai+nainen..+huoh.++Jos+ei+ymmärrä+toisen+ajatusmaailmaa,+ei+se+tarkoita+sitä+että+toinen+puhuu+paskaa.+Se+tarkoittaa+yksinkertaisesti+sitä,+että+sinä+et+vain+silloin+ymmärrä.+Varmaan+mun+sitten+lopulta+on+laitettava+tänne+kuva+mun+pillusta+tai+perseetä+kun+tämä+asia+ei+vaan+mene+perille.
11.12.2016 22:25
Tarkoitin+tuolla+lähinnä,että+pääsisi+eroon+näistä+kaikenlaisista+tässäkin+puiduissa+parisuhde/rakkaudentarve/seksuaalisuus/kelpaamis/hylkäämis-+sotkuista.+Ehkäpä+mielenrauha+on+sanalla+sanoen+asia+mitä+tarkoitan.+Toivoisin,+että+pystyisin+luopumaan+turhista+odotuksista,+tunteista+ja+tuntemuksista+ja+keskittymään+semmosiin+asioihin,+jotka+koen+mielekkäiksi+tai+joillain+tapaa+hyödyllisiksi+elämässä..+tai+löytämään+semmoisia.+Kun+nyt+tiedän+olevani+suhteessa,+jonka+ennuste+ei+ole+hyvä+mietin+jo+etukäteen+sitä+edessä+ammottavaa+tyhjyyttä,jossa+sitten+joutuu+taas++turhien+toiveiden+ym..+en+haluaisi+enää+joutua+semmoiseen+tilaan.+Olisi+hienoa+jos+voisi+olla+tyytyväinen+ja+vailla+tunnetta+siitä+että+jotain+olennaista+puuttuu.+
Mikä+sun+pollaas+nyt+niin+jumittaa?
11.12.2016 22:19
Sinulla+on+vapaus+ajatella+asiasta+ihan+niin+kuin+parhaaksi+näet.
11.12.2016 22:05
Aihe+alkoi+kiinnostaa,+siinä+mitä+sanoit+ekassa+viestissäsi+juopoista+oli+jotain+mikä+pisti+ajattelemaan+ja+soitti+kelloa+jännämiehen+suhteen.+Sitten+aloin+ajatella+lisää..+Ennen+"jännämiestä"+yli+kymmenen+vuotta+parisuhteessa+työssäkäyvän,+näennäisesti+kuosissa+olevan+diagnosoimattoman+alkkisen+kanssa+(ei+ikinä+myöntänyt+ongelmaansa)+mutta+en+ole+ikinä+tullut+sen+enempää+ajatelleeksi+alkoholistin+psyykettä+ja+kuinka+laajasti+ja+huomaamatta+se+loppujen+lopuksi+parisuhteessa+vaikuttaa+kaikenlaiseen.
Hauskaa,+kyllähän+sinä+nyt+varmaan+vannoutuneena+tissimiehenä+ymmärrät,+ettei+kannata+edes+vitsillä+ajatella+asiaa.+:D
11.12.2016 22:04
Kyllähän+naiset+sen+ymmärtävätkin,+mutta+suuri+osa+miehistä+on+keskenkasvuisia+koko+ikänsä.
11.12.2016 21:54
Ei+herranen+aika,+onpahan+nyt+tsykolokisoitu+ihan+koko+rahan+edestä..+en+edes+tiedä+mistä+aloittaa.+
..Minua+aina+vähän+huvittaa,+kun+miehet+kovin+usein+kuvittelevat+tietävänsä+miten+naiset+ajattelevat+tai+reagoivat+asioihin.+En+tiedä+minkälaisia+reaktiota+Pertsa+minulta+tähän+kaikkeen+odotti,+mutta+kyllä+kyseessä+on+ihan+todellinen+ongelma+tai+asia,+joka+on+vaikuttanut+minun+elämääni+teini-iästä+saakka+ja+aiheuttanut+alemmuuden+tunteita,+vaikeuttanut+elämää+tietyissä+tilanteissa+ja+altistanut+ikäville+kokemuksille..+ja+ajatuksille.
Ihmisen+mieli+on+varsin+moniulotteinen+juttu.+Monenlaiset+ajatukset+ja+tunteet+voivat+olla+olemassa+yhtä+aikaa,+ristiriitaiset+ja+vastakkaisetkin.+Ihminen+ei+ole+joko-tai,+kiimavittu+tai+runotyttö,+vaan+moniulokkeinen+olento,+eri+tilanteissa,+eri+ihmisille..+Enkä+kuvailisi+itseäni+termillä+kiimavittu,+mutta+kyllä+Pertsa+on+siinä+oikeassa,+että+olen+varsin+seksuaalinen+henkilö++(+ainahan+se+on+mielessä+)++ja+tämä+varmasti+näkyy+jollain+lailla+tavassa+miten+olen+kanssakäymisessä+vastakkaisen+sukupuolen+kanssa,+ainakin+silloin+kun+valitsen+päästää+sen+puolen+itsestäni+esille.+Tämä+ei+siltikään+tarkoita,+että+lutkailisin+ympäri+kyliä,+koska+haluan+hallita+omaa+käyttäytymistäni,+enkä+varsinkaan+halua+altistaa+itseäni+ikäville+kokemuksille..+kts.+tissiongelma.+Silmäpeli+tai+flirttailu+ei+tarkoita+sen+kummempaa,+kunhan+ei+vie+sitä+liian+pitkälle.+Vaikka+ihminen+olisi+miten+seksuaalisesti+virittynyt+se+ei+silti+tarkoita,+etteikö+silti+voisi+olla+samalla+herkkä+tai+tunteellinen+ja+rikkinäinenkin.+
Pakko+myöntää,+että+Pikkukakkonen+tuntee+minut+kuin+omat+taskunsa,+joissa+on+reikä+pohjassa..+Ainakin+tämä+jännämies-teoriansa+pitää+paikkansa+minun+suhteen,+toivon+silti+ettei+hän+kuitenkaan+ylpisty+liikaa.+Tässä+toisella+kierroksella+olen+oikeasti+huomannut+oikeasti+käyttäytyväni+kuin+narkkari..+mutta+ehkä+se+käyttäytymismalli+ja+aivomyrsky+koskee+kaikki+ihmisiä,+jotka+on+hiukan+liian+ihastuneita+ja+himoissaan,+ei+pelkästään+"jännäaddikteja".
Jos+nyt+mitään+hyötyä+tästä+on+ollut+kenellekään+niin+toivon,+että+miehet+ja+ihmiset+ylipäätään+ajattelisivat+näitä+juttuja,+eivätkä+ainakaan+omalla+käytöksellään+ruokkisi+huonoja+ajatuksia+toisissa..+harva+meistä+on+täydellinen+ja+ajattelemattomat+sanat+ja+teot+voivat+tehdä+suurta+hallaa.+Jos+joku+ihminen+ei+kiinnosta+on+paras+pysyä+hänestä+loitolla.+Minun+ongelmat+on+niin+syvällä,+että+normaali+keskustelu+ei++sinne++saakka+yllä,+mutta+ehkäpä+joku+muu+keskustelua+lukenut+henkilö,+jolla+on+samansuuntaisia+ajatuksia+tai+kokemuksia,+on+saanut+positiivisista+kommenteista+vahvistusta.
11.12.2016 21:51
Okei..+tuo+ensimmäinen+kappale.+Voisit+tosiaan+kertoa+aiheesta,+kun+jotenkin+alkoi+nyt+kummasti+kiinnostamaan.+Tiivistelmä+riittää.
Jotain+vilkuilua+ja+tuijotusta+tulee+aikalailla+päivittäin,+se+lienee+normaalia,+mutta+että+ihan+selkeää+silmäpeliä..+eei.
11.12.2016 00:59
Niin,+juoppojen+ja+lasten+suusta+totuus+tulee.
Paljonko+on+paljon?
11.12.2016 00:33
Joop,+totta+turiset..+Öitä.+:)
11.12.2016 00:26
En+osaa+sanoa,+maku+asioita+nämäkin,+kasvojen+luusto+on+kyllä+hyvä,+mutta+en+ole+mielestäni+kovin+erityisen+näköinen.+on+kuitenkin+sanottu+hyvännäköiseksi+ja+kauniikskin,+mutta+ketäpä+ei+olisi.+Pikkukakkosen+mielestä+miehiltä,+ystäviltä+tai+sukulaisilta+saatuja+kehuja+ei+pidä+laskea+todellisiksi+kehuisi..+kelpaakohan+pikkulapsen+mielipide?
11.12.2016 00:24
Se+on+kyllä+totta,+että+jos+ihmisellä+no+joku+juttu+päällänsä,+oli+se+sitten+mikä+hyvänsä,+sitä+alkaa+huomaamaan+ympärillään+kaikenlaista+mikä+tuntuu+viittaavan+kyseiseen+asiaan.+Tosiasiallisesti+minä+kyttään+ja+kiinnitän+huomiota+tisseihin+varmaan+paljon+enemmän++kuin+keskiverto+heteromies.+:D
Jossain+vaiheessa+sitä+on+vaan+yliherkistynyt+kaikelle+asiaan+liittyvälle,+sen+kyllä+myönnän.
11.12.2016 00:17
Samaa+mieltä+olen+siitä+että+tämä+plastiikkakirurgiahullutus+on+mennyt+liian+pitkälle+ja+monet+kauniit+nuoret+naiset+pilaavat+itsensä+liiallisella+leikkelyllä.+Ei+silti+pitäisi+tuomita,+jos+joku+kokee+tarpeelliseksi+tehdä+muutoksia+itsessään,+esim+toiseen+ketjuun+linkatut+ennen+ja+jälkeen+-kuvat+mustatoppisesta+tytöstä+kyllä+tekivät+selväksi,+että+toisinaan+leikkaus+on+ihan+perusteltu+vaihtoehto,+vaikka+nätti+olikin+molempina+versioina.
11.12.2016 00:06
Niin,+onhan+se+kieltämättä+hiukan+omituista..+kun+ei+sitten+kuitenkaan+meinaa+housuissaan+pysyä.
11.12.2016 00:00
Kerrohan+Nuuskis+hieman+tuosta+sulkuporttien+sulkemisesta.+Semmoinen+toive+minulla+on,+että+sopivan+hetken+tullen+pystyisin++alkaa+kuolettamaan+tiettyjä+osa-alueita+itsessäni+buddahalaisessa+hengessä.+Halu+tuo+mukanaan+kärsimyksen+ja+ihminen+on+itse+oman+onnettomuutensa+lähde..sen+filosofian+allekirjoitan,+mutta+miten+päästä+alkuun?
10.12.2016 23:58
Siitä+olen+samaa+mieltä,++että+varsinainen+fetissi+ja+sitten+pelkkä+mieltymys+johonkin+asiaan+ovat+eri+juttu.+Se,+että+preferoi+isompirintaisia+on+tosiaankin+eri+asia+kuin+se,+että+miehellä+ei+oikeasti+ota+eteen+ilman,+että+kiihokkeena+on+valtava+tissipari.+Juttunsa+kullakin,+eikä+siinä+mitään.+Tuntuu+vaan+edelleen+kummalta,+että+tisseistä+vouhkataan+niin+paljon+jos+asia+on+mukamas+suht+triviaali.+Puuh..+enpä+taida+tässä+asiassa+ikinä+päästä+puuta+pidemmälle.
10.12.2016 23:33
No,+sen+parempi.
..vaikka+olisihan+se+varmaan+mukavaa+jos+semmoista+olisi+ilmassa.
10.12.2016 22:39
Sehän+olisi+mukavaa.+Semmoista+se+on+kun+on+ihastunut+tai+rakastunut,+ihastuksen+kohde+herättää+usein+halun+yrittää+olla+parempi+ihminen..+tai+sitten+voidaan+olla+vaan+kyynisiä+asian+suhteen.
10.12.2016 22:26
6 / 109