Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2163

1. Ei+tietenkään.
  2. Ei+herranen+aika,+onpahan+nyt+tsykolokisoitu+ihan+koko+rahan+edestä..+en+edes+tiedä+mistä+aloittaa.+..Minua+aina+vähän+huvittaa,+kun+miehet+kovin+usein+kuvittelevat+tietävänsä+miten+naiset+ajattelevat+tai+reagoivat+asioihin.+En+tiedä+minkälaisia+reaktiota+Pertsa+minulta+tähän+kaikkeen+odotti,+mutta+kyllä+kyseessä+on+ihan+todellinen+ongelma+tai+asia,+joka+on+vaikuttanut+minun+elämääni+teini-iästä+saakka+ja+aiheuttanut+alemmuuden+tunteita,+vaikeuttanut+elämää+tietyissä+tilanteissa+ja+altistanut+ikäville+kokemuksille..+ja+ajatuksille.Ihmisen+mieli+on+varsin+moniulotteinen+juttu.+Monenlaiset+ajatukset+ja+tunteet+voivat+olla+olemassa+yhtä+aikaa,+ristiriitaiset+ja+vastakkaisetkin.+Ihminen+ei+ole+joko-tai,+kiimavittu+tai+runotyttö,+vaan+moniulokkeinen+olento,+eri+tilanteissa,+eri+ihmisille..+Enkä+kuvailisi+itseäni+termillä+kiimavittu,+mutta+kyllä+Pertsa+on+siinä+oikeassa,+että+olen+varsin+seksuaalinen+henkilö++(+ainahan+se+on+mielessä+)++ja+tämä+varmasti+näkyy+jollain+lailla+tavassa+miten+olen+kanssakäymisessä+vastakkaisen+sukupuolen+kanssa,+ainakin+silloin+kun+valitsen+päästää+sen+puolen+itsestäni+esille.+Tämä+ei+siltikään+tarkoita,+että+lutkailisin+ympäri+kyliä,+koska+haluan+hallita+omaa+käyttäytymistäni,+enkä+varsinkaan+halua+altistaa+itseäni+ikäville+kokemuksille..+kts.+tissiongelma.+Silmäpeli+tai+flirttailu+ei+tarkoita+sen+kummempaa,+kunhan+ei+vie+sitä+liian+pitkälle.+Vaikka+ihminen+olisi+miten+seksuaalisesti+virittynyt+se+ei+silti+tarkoita,+etteikö+silti+voisi+olla+samalla+herkkä+tai+tunteellinen+ja+rikkinäinenkin.+Pakko+myöntää,+että+Pikkukakkonen+tuntee+minut+kuin+omat+taskunsa,+joissa+on+reikä+pohjassa..+Ainakin+tämä+jännämies-teoriansa+pitää+paikkansa+minun+suhteen,+toivon+silti+ettei+hän+kuitenkaan+ylpisty+liikaa.+Tässä+toisella+kierroksella+olen+oikeasti+huomannut+oikeasti+käyttäytyväni+kuin+narkkari..+mutta+ehkä+se+käyttäytymismalli+ja+aivomyrsky+koskee+kaikki+ihmisiä,+jotka+on+hiukan+liian+ihastuneita+ja+himoissaan,+ei+pelkästään+"jännäaddikteja".Jos+nyt+mitään+hyötyä+tästä+on+ollut+kenellekään+niin+toivon,+että+miehet+ja+ihmiset+ylipäätään+ajattelisivat+näitä+juttuja,+eivätkä+ainakaan+omalla+käytöksellään+ruokkisi+huonoja+ajatuksia+toisissa..+harva+meistä+on+täydellinen+ja+ajattelemattomat+sanat+ja+teot+voivat+tehdä+suurta+hallaa.+Jos+joku+ihminen+ei+kiinnosta+on+paras+pysyä+hänestä+loitolla.+Minun+ongelmat+on+niin+syvällä,+että+normaali+keskustelu+ei++sinne++saakka+yllä,+mutta+ehkäpä+joku+muu+keskustelua+lukenut+henkilö,+jolla+on+samansuuntaisia+ajatuksia+tai+kokemuksia,+on+saanut+positiivisista+kommenteista+vahvistusta.
  3. Sehän+olisi+mukavaa.+Semmoista+se+on+kun+on+ihastunut+tai+rakastunut,+ihastuksen+kohde+herättää+usein+halun+yrittää+olla+parempi+ihminen..+tai+sitten+voidaan+olla+vaan+kyynisiä+asian+suhteen.