Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä,+uskon+että+näennäisen+epäitsekkäät+teot+ovat+usein+täysin+itsekkäitä+pohjimmiltaan,+oma+hyvä+mieli,+häpeän+tai+syyllisyydentunteen+välttäminen,+oman+julkisivun+kiilloittaminen+jne..+harva+tutkailee+omia+motiivejaan+perinpohjin+tai+ainakaan+haluaa+olla+rehellinen.
Jep,+jaettu+ilo+on+ainakin+kaksinkertainen+ilo.
09.12.2016 18:57
Itse+olen+lähtökohtaisesti+perusluonteeltani+varsin+avulias,+mutta+tavallaan+itsekkäät+motiivit+taustalla+siinäkin,+autan+koska+siitä+tulee+mulle+hyvä+mieli.
09.12.2016 18:40
Hienoa,+että+sinulta+löytyy+seikkailumieltä..+tulee+ihan+mieleen+eräs+palstalainen+joka+varmaan+mielellään+jeesaa+sinua+noissa+kokeiluissa..voi+olla+teille+alku+jollekin+uudelle+ja+kauniille.+:)
09.12.2016 18:36
Kiitos+avuliaasta+tarjouksesta,+mutta+tällä+hetkellä+tilanne+on+kaiketi+aika+hyvin+hoidossa..+ja+onhan+tuossa+sitten+tosiaan+tuo+suhteellisen+vähän+käytetty+peukkunappulakin,+ei+viitsi+vaivata+ketään+turhan+takia.
09.12.2016 18:12
Semmoinen+halu,+jos+pitää+paikkansa,+perustuu+varmaankin+siihen+käsitykseen,+että+seksikkyys/ulkonäkö+on+ainoita+asioita,+jotka+miehiä+naisissa+tosiasiassa+kiinnostavat.+Palstalla+käydyt+keskustelut+eivät+ainkaan+toistaiseksi+ole+onnistuneet+muuttamaan+minun+käsitystäni+siitä+etteikö+näin+olisi..+en+muista+lukeneeni+yhtään+ketjua+siitä+minkälaisia+henkisiä+ominaisuuksia+miehet+naiselta+toivovat..+seksuaalista+kokemattomuutta+lukuunottamatta.
09.12.2016 18:02
Toki,+mutta+onko+sitten+kiva+elää+valheessa+petoksensa+jälkiä+peitellen.
09.12.2016 17:56
Ajattele,+ehkä+jopa+sinua,+etkä+edes+voi+tietää..+menetkö+nyt+suihkuun+itkemään+kun+on+niin+likainen+ja+käytetty+olo.
09.12.2016 17:54
Helppoahan+se+on+netissä+huudella.
09.12.2016 17:51
Ehkä+mies+itse+ei+koe+asiaa+noin,+mutta+entäpä+hänen+puolisonsa,+joka+tietää+että+tosiasiassa+mies+haluaa+jotain+ihan+muuta..+pitäiskö+jokaisen+kuitenkin+olla+haluttu+ja+toivotuin+vaihtoehto+omalle+kumppanilleen?+
Varmaankin,+mutta+taitaa+olla+jossain+määrin+epärealistista.
09.12.2016 17:47
Heh+heh,+peukutin+vielä++itseäni+tästä+hyvästä,+kun+omiin+sormiin+saa+näillä+spekseillä+muutenkin+pitkälti+tyytyä.+:D
09.12.2016 17:43
Niinpä,+mutta+kyllähän+tämän+kaikki+tiesivät+jo+muutenkin..+kunhan+tässä+seuran+vuoksi+tapetaan+aikaa+ja+rupatellaan.+:)
09.12.2016 17:41
No+niin+sieltähän+se+totuus+tuli..+ja+minun+putkimies/tyytymis-+teoriani+pitää+siis+paikkaansa.+Toivottavasti+kukaan+ei+yritä+enempää+jeesustella+ja+lässyttää+muuta+aiheesta.+Hyvä+sentään+tietää+olevansa+oikeassa,+vaikkei+suinkaan+onnekas,+tai+onnellinen.
09.12.2016 17:33
Ihmettelen,+ettet+mukamas+fiksuna+miehenä+tiedä,+mikä+on+suosituin+naistyyppi.+No,+annas+kun+täti+kertoo:
-+ikä+18-25+vuotta
-n+165-170+cm+pitkä,+pitkäsäärinen
-kurvikas+lantio/vyötärösuhde+n.+0,7
-+tissit+c-kupista+ylöspäin
Naisen+toivottu+paino+ja+lihaksikkuus+vaihtelee+hieman+yksilökohtaisesti,+mutta+perus+runko+on+ja+pysyy.+En+ole+ikinä+kuullut,+että+kukaan+mies+haluaisi+lyhytsäärisen,+pienitissisen,+leveäharteisen,+iäkkään+tai+vatsakkaan+naisen.+Kaikki+miehet+siis+pohjimmiltaan+haluavat+saman+naisen,+mutta+jotkut+tyytyvät+muunlaiseen.
09.12.2016 17:18
Et+sinä,+eikä+kukaan+muukaan.
En+siltikään+ymmärrä+mieslogiikkaa,+en+kelpuuttaisi+seksiin,+enkä+varsinkaan+parisuhteeseen,+sellaista+miestä+jolla+olisi+joku+minun+mielestäni+ei-toivottava+ominaisuus.
09.12.2016 17:08
En+usko.+Ei+tuossa+nyt+ei+mitään+logiikkaa+että+mukamas+seksiin+halutaan+sytyttävä+ja+seksikäs+nainen+ja+sitten+kumppaniksi+joku+tylsä+pikkutissi..+vai+ovatko+miehet+sittenkin+yhtä+epäloogisia+toiminnassaan+kuin+naisten+väitetään+olevan?+Pienitissinen+varmaan+sitten+ylettyy+miesten+mielestä+paremmin+hellaan+ja+tiskeihin..+ja+putkimieskin+jättää+sen+rauhaan.
09.12.2016 12:43
Ei+ole+kuvitelmaa,+vaan+kokemuksen+syvä+rintaääni,+jos+nyt+voi+sanoa.
Jos+teksimme+sellaisen+pikku+testin,+että+laittaisimme+kaksi+deitti-ilmoitusta+jonnekin+kuppikoillamme+varusteltuina,+niin+kumpikohan+meistä++mahtaisi+saada+enemmän+vastauksia?++En+ollenkaan+osaa+arvata.+;)+
Merkittävä+ylipaino+tietysti+himmentää+rintojen+tenhoa,+mutta+normipainisella+tai+pyöreähköllä+naisella+ei+voi+olla+liian+rinnat..+siis+miehen+mielestä.+Naiselle+itselleen+olen+ymmärtänyt+toki+suuririntaisuuden+olevan+fyysisesti+hankalaa..+mutta+se+on+asia+josta+minä+en+tiedä+mitään.
Juu,+haukut+olisi+hyvä+pystyä+jättämään+omaan+arvoonsa,+mutta+kuten+sanoin+edellä,+tätä+tissiasiaa+pusketaan+silmille+joka+tuutista,+niin+vaikeahan+sitä+on+unohtaa.+Ja+markkinamieshän+tarjoaa+kansalle+mitä+kansa+haluaa..+eli+isoja+tissejä.
09.12.2016 12:23
No,+minä+voin+ihan+vilpittömästi+pienitissisenä+naisena+vakuuttaa+että+sinun+käsityksesi+on+virheellinen,+isoilla+tisseillä+se+seksuaalinen++huomio+ja+mielenkiinto+herätetään+ja+kyseinen+ruumiinosa+on+voimakkaasti+fetissoitu+visuaalisessa+kuvastossa.
Näillä+on+täällä+palstalla+jokin+semmoinen+emotionaalinen+sykkyrämykkyrä+että+naisista+tosiaan+tunnutaan+haluavan+päästä+eroon+kaikin+mahdollisin+keinoin.
09.12.2016 11:56
Ei+ole+tarpeen+koska+tiedän+olevani+oikeassa.+:D
09.12.2016 11:49
Heh,heh++hyvin+pyörittelet+pikkukakkosta,+ja+olen+sun+kanssa+monesta+asiasta+samaa+mieltä,+varsinkin+siitä,+että+naisille+kyllä+tehdään+jo+nuoresta+saakka+selväksi+että+on+aina+vääränlainen.+Tissiasiassa+olet+kylläkin+väärässä,+miehet+pitävät+hoikista,+mutta+muodokkaiata+naisista+kuten+pikkukakkonen+totesi..eikä+monille+sillä+hoikkuudellaakaan+ei+ole+niin+väliä.
09.12.2016 11:25
Okei..+touche..+Ja+yhdennäköisyyskin+on+melkoinen.+:D
Hyvää+yötä+ja+kauniita+unia+sinullekin.:)
09.12.2016 00:53
9 / 109