Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ari.paldan
profiilit
ari.paldan
ari.paldan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tietenkin+on+Sallan+oma+asia+mitä+tekee.+Ymmärrän,+että+tarkoitus+on+ottaa+pakolaisia.+Jos+puhutaan+maahanmuutosta,+niin+on+kahta+sorttia+siirtolaisia+ja+pakolaisia/turvapaikanhakijoita.+Itsekin+olen+ollut+siirtolaisena+Ruotsissa+elättänyt+itseni+omalla+työllä.+Pakolaiset+taas+tulevat+veronmaksajien+elätettäväksi.+Sallassakin+"on+tietenkin+aiottu+ottaa+perheitä+ja+Syyriasta".+Suomeen+tulleista+pakolaisista+valtaosa+on+miehiä+ja+luultavasti+heistä+suurin+osa+tullut+käyttämään+meidän+lepsua+järjestelmää+hyväksi.+Eli+he+ovat+ns+elintasopakolaisia.+Heistä+yli+80%+on+nuoria+miehiä+ja+Irakista.+Rovaniemellähän+noita+vaeltaa+katse+lumoutuneena+IP+kännykkään.+Eli+hyvin+vähän+tulee+perheitä+ja+naisia.+Syyriasta+Suomeen+oli+tullut+vain+reilut+400+viime+vuoden+loppuun+mennessä.+Luultavasti+Sallaankin+tulevat+ovat+nuoria+miehiä+"ns.partavauvoja".+Tietenkin+nämä+pakolaislobbarit+lupaavat+Sallan+kunnalle+Syyriasta+sodan+keskeltä+tulleita+perheitä,+naisia+ja+lapsia.+Sellaisia+vain+ei+Suomeen+ole+tullut+kuin+kourallinen.+Ei+niitä+riitä+joka+kuntaan.+Lisäksi+valtio+ei+kata+kaikkia+pakolaisista+aiheutuvia+kustannuksia.+Tokihan+niin+vakuutetaan,+mutta+tiedän+varmasti,+että+näin+ei+ole,+koska+olen+Roin+perusturvalautakunnassa+ja+ole+nähnyt+satojentuhansien+menoeriä+kunnan+piikkiin.+Rovaniemellä+on+tätä+nykyä+50+pakolaista.+Me+Perusuomalaiset+saimme+laskettua+määrää+ja+estettyä+uuden+kiintiön+200+tulon.+Syy+oli,+että+Rovaniemen+kaupungin+varat+eivät+kestä+lisää+huollettavia.+Eikä+Suomellakaan+ole+vara+moiseen.+Meillä+menee+ainakin+miljardi+euroa+"pakolaisten"+hyyssäämiseen+Suomessa.++Joudumme+ottaman+sitä+varten+velkaa.+joku+ne+joskus+joutuu+maksamaan+eli+minunkin+lapset+ja+lastenlapset.+Ari+Paldan
25.06.2016 21:25
Näinhän+ne+nimimerkin+takana+olevat+paskahousut+kirjoittavat.+En+rupea+ääliöiden+kanssa+sen+enempää+keskustelemaan.
25.06.2016 21:00
Jyrki+Kantola+on+aivan+oikeassa.+Sallassakin+näyttää+siltä,+että+kunnanjohtaja+auktoriteetillaan+yrittää+sumuttaa+kuntalaisia.+Hallituksen+enemmistö+on+menossa+tähän+mukaan.+Omaa+tahtoa+ei+näytä+olevan,+eikä+ilmeisesti+tietoa.+Rovaniemellä+kaupunginjohtajan+esitys+toppasi+hallitukseen,+kun+me+perussuomalaiset+toimme+tosiasiat+framille.+Ei+kannata+kumartaa+auktoriteetteja,+vaan+ajatella+omilla+aivoillaan.+Rovaniemellä+on+tullut+pakolaisista+satojen+tuhansia+lisämenoja+kunnalle+ja+on+sellaisia+piilomenoja+em+erikoissairanhoidossa,+jotka+eivät+näy.+Olen+itse+Rovaniemen+perusturvalautakunnassa+ja+tiedän+mistä+kirjoitan.+Meillä+on+omiakin+huono-osaisia.+Siellä+on+hyyssäreille+töitä+yllin+kyllin.+Se+on+helppo+olla+toisen+lompsalla.+Suomessa+pitäisi+oikestaan+järjestää+koko+maan+laajuinen+kansanäänestys+tästä+asiasta.+Ari+Paldan
25.06.2016 10:46
1 / 1