Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

17

1. "Yrittäjä+ei+ole+tarpeeksi+NÖYRÄ."+Onhan+se+tietenkin+ihan+hyvä+syy+olla+käyttämättä+oman+kunnan+palveluita.+Ette+ole+tosissanne.+Jostain+uskonlahkostako+tässä+puhutaan?!Ikävää+toistaa+itseään,+mutta+eivätköhän+ruovesiläiset+yrittäjät+ole+joutuneet+varmaan+aika+nöyränä+toteamaan+tämän+päivän+realiteetit:+Pitää+saada+heti-mulle-tänne-kaikki-minä-olen-asiakas+ja+"minä+sinun+palkkasi+maksan",+mutta+toisaalta+mistään+ei+pitäisi+joutua+MAKSAMAAN+tai+ainakin+paljon+VÄHEMMÄN+kuin+naapurissa+/+kaupungissa+/+kotona+/+netissä,+koska+MINÄ+olen+työssäkäyvä+/+työtön+/+sairas+/+ei-sairas+/+asiakas+/+eläkeläinen+/+nuori+/+vanha+/+väsynyt+/.....+(täytä+itse),+ja+koska+teillä+on+niin+vähän+henkilökuntaa+/+huono+valikoima+/+huonot+omenat+/+ihanmitävaan.+(Eikä+olla+edes+nöyriä!+Ettäs+kehtaavat!)Ja+sitten+lähdetään+hypermarkettiin,+ja+illalla+taas+päivitellään+kotona,+kuinka+Ruovedellä+ei+ole+mitään+tai+ainakin+huonosti.
  2. Jos+S-Marketin+taso+on+niin+heikko,+miksi+_ihmeessä_+sitten+edelleen+asioitte+siellä?!+Äänestäkää+hyvät+ihmiset+jaloillanne+ja+ostakaa+tuotteenne+K-Marketista,+yksityisyrittäjältä.Tai,+vielä+parempi:+ostakaa+Siwa+itsellenne+Ruokakeskolta+ja+alkakaa+ruokakauppiaiksi!!!+Voitte+alkaa+itse+tarjota+ruovesiläisille+juuri+sitä,+mitä+he+haluavat+(tietenkin+puoli-+tai+kokonaan+ilmaiseksi)+ja+saadaan+enemmän+eloa+ja+kaivattua+kilpailua+Ruovedelle!Huomaatte+myös+samalla,+miten+helppoa+ja+kannattavaa+on+pitää+tiskit+ja+vitriinit+aina+tuoreina+ja+runsauttaan+notkuvina,+jotta+valittajat+pysyvät+hiljaa.