Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

175

1. Hei+nimimerkki+nnbjvgg!Kiitos+positiivisesta+ja+todella+hyvin+kirjoitetusta+palautteesta.+Suurella+lahjakkuudella+suollettu+teksti+saattoi+mieleni+lämpimäksi+ja+liikutuin+jopa+hieman.+On+uskomattoman+hienoa,+että+uskallat+puhua+avoimesti+ja+rehellisesti.+Tiedän+kyllä+tekstieni+olevan+miellyttävää+luettavaa,+mutta+tuollaiset+ylistyssanat+ovat+kyllä+jo+suuri+yllätys.+Väität+minun+ansaitsevan+jonkinlaisen+mitalin+kirjallisen+lahjakkuuteni+vuoksi.+Hieman+alkaa+epäilyttämään,+että+oletko+varmasti+tosissasi+kun+niin+kovin+minua+kehut.+Kaikesta+huolimatta+olen+kiitollinen+ja+mielissäni.+Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+nnbjvgg!PS:+Hienoa+kun+fanitat+minua+noin+hurjasti.+Lupaan+sinulle,+että+tulet+jatkossakin+törmäämään+teksteihini.+Aion+kiinnittää+niihin+myös+entistä+enemmän+huomiota,+jotta+et+joutuisi+pettymään,+sillä+huomaan+tekstieni+tuovan+valtavasti+sisältöä+elämääsi.+Voimia+ja+jaksamista!
  2. Hei+nimimerkki+ghayytq!Kiitos+ideasta,+mutta+löylykauha+ei+kiihota+minua+millään+tavalla.+Käytän+löylykauhaa+ainoastaan+veden+heittämiseen+kiukaalle,+mutta+hyödynnä+sinä+löylykauhaa+seksileluna+vain+niin+paljon+kuin+mielesi+tekee+ja+jos+kovasti+innostut,+niin+kirjoita+vaikka+eroottinen+novelli+ensimmäisestä+kerrastasi+löylykauhan+kanssa.+En+ihan+ymmärrä,+että+millaista+lahjapakettia+suosittelet+anukseen+työnnettäväksi,+mutta+sekään+ei+houkuttele.+Mikäli+itse+paketista+löytyisi+jonkinlainen+anaaliseksiin+soveltuva+lelu,+niin+sellaista+voisin+varovasti+kokeilla.+Mitä+tulee+seksuaaliseen+suuntautumiseeni,+niin+en+ole+kaappihomo+vaan+avoimesti+biseksuaali.+Ymmärrän+toki+jos+sinulla+on+epävarmuuksia+seksuaalisen+suuntautumisesi+suhteen+ja+pelon+siivittämänä+projisoit+tuskaasi+minuun.+Ajattelet+mahdollisesti+todellisten+himojesi+katoavan+jos+kiellät+ne+ja+määrittelet+muut+samaan+kastiin,+johon+itse+kuulut+eli+totuutta+pakeneviin+henkilöihin,+joilla+ei+ole+valmiuksia+kohdata+itseään.+Vaan+ei+se+niin+toimi.+Älä+suotta+häpeile+vaan+uskalla+olla+rohkeasti+oma+itsesi+ja+toteuta+himojasi.Minulle+tuottaa+suurta+mielihyvää+se+kuinka+hellästi+lähestyit+minua.+Käytit+aikaasi+siihen,+että+keksit+minulle+tekemistä.+Harmi+vaan+kun+en+yhtään+innostu+ehdotuksestasi,+mutta+se+oli+kaikesta+huolimatta+kaunis+ele.+Kommentistasi+huokuu+pitkällistä+pohdintaa+ja+raskasta+analysointia+vaatinut+kirjoitustuokio.+Olet+käsittämättömän+luova+yksilö+ja+toivon,+että+alat+jatkossa+tarjota+tekstejäsi+erinäisiin+medioihin.+Tuollaiselle+viiltävällä+älyllä+varustetulle+kynäniekalle+olisi+varmasti+töitä+tarjolla.+Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+ghayytq!PS:+Toivottavasti+saat+jouluna+runsaasti+hyviä+lahjoja.+Voimia+ja+jaksamista!
  3. Hei+nimimerkki+ccxffft!Sinun+kannattaa+etsiä+seuraa+treffipalstoilta,+sieltä+löydät+varmasti+jonkun+innokkaan+kauhailijan+seuraksesi.+Mikäli+tähän+foorumiin+on+uskomista,+niin+et+ole+yksin+himojesi+kanssa.+Toivottavasti+et+kuitenkaan+harrasta+tätä+hieman+kyseenalaiselta+vaikuttavaa+toimintaa+julkisissa+saunoissa.+Olisi+se+varsinainen+näky+kun+satunnainen+saunoja+bongaisi+saunaan+astuessaan+sinut.+Könyäisit+lauteilla+irstaasti+ähisten+ja+löylykauhaa+syvälle+anaaliisi+upottaen.+Vaikka+toisaalta,+ehkä+sinulla+olisi+juuri+silloin+niin+hyvä+tuuri,+että+tämä+saunoja+kuuluisi+kauhailijoiden+suureen+jengiin.+Siitähän+riemu+ratkeaisi+kun+pääsisitte+vaihtamaan+kokemuksia+ja+vinkkejä.+Parhaimmillaan+teistä+tulisi+ikuiset+kauhailukaverit.Siinä+olet+täysin+oikeassa+kun+määrittelet+itsesi+raukaksi.+Olet+todellinen+pikku+ressukka+ja+suorastaan+sääliä+sekä+myötähäpeää+aiheuttava+tapaus.+Voisinpa+auttaa+sinua,+sillä+sinulla+vaikuttaa+olevan+todella+rankkaa.Mitä+tulee+kaappihomouteesi,+niin+hyvä+kuitenkin,+että+tiedät+jo+seksuaalisen+suuntautumisesi.+Toivottavasti+jonain+päivänä+uskallat+olla+avoimesti+oma+itsesi.+Nykyaikana+homous+ei+aiheuta+samanlaista+hämminkiä+kuin+aiemmin.+Silti+joissain+tapauksissa+homous+voi+aiheuttaa+vakaviakin+ongelmia,+pahimmillaan+jopa+hengenvaaraa,+joten+ymmärrän+jos+sinua+pelottaa.+Neuvottele+itsesi+kanssa+ihan+rauhassa+ja+ota+kaikki+aika,+jonka+tarvitset.+Älä+ole+julma+itsellesi+vaan+muista+armo.+Hakeudu+terapiaan+jos+omat+voimat+eivät+riitä.+Mikäli+sinua+joku+joskus+haukkuu+homoutesi+vuoksi,+niin+älä+siitä+harmistu.+Usein+ne+eniten+kaappihomon+titteliä+toisten+ylle+langettavat+kiljujat+ovat+pahaa+oloa+potevia+tuskansa+projisoijia,+jotka+eivät+ole+valmiita+kohtaamaan+itseään+ja+myöntämään+totuutta.+Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+ccxffft!PS:+Toivottavasti+saat+jouluna+täydennystä+jo+varmasti+entuudestaan+runsaaseen+kauhakokoelmaasi,+se+voisi+piristää+sinua+ainakin+hetken+tuon+raskaan+elämäsi+polulla.+Voimia+ja+jaksamista!
  4. Hei+nimimerkki+Avohoitoonmoinenjoutaa!Kenelle+sinun+kommenttisi+on+suunnattu?+Olisit+ihmeessä+kirjoittanut+selkeät+ja+kunnolliset+terveiset.+Nyt+sinun+tekstisi+jää+mysteeriksi.+Oletan+kuitenkin,+että+suuntasit+sen+näille+kauhailijoille,+jotka+vankkumattomasti+suoltavat+tätä+kulahtanutta+repliikkiään.+Onhan+se+ikävää,+että+joillakin+henkilöillä+on+niin+tylsää+tai+paha+olla,+että+he+päättävät+alkaa+sabotoimaan+muiden+keskustelua.+Toivottavasti+nämä+kauhailijat+saavat+jossain+vaiheessa+tarvitsemaansa+apua+ja+voivat+näin+ollen+lopettaa+täällä+kiukuttelemisen.+He+voisivat+apua+saatuaan+keskittyä+hedelmälliseen+ja+asialliseen+keskusteluun,+jossa+he+eivät+ruikuttavan+lapsen+tavoin+jankkaisi+vain+yhtä+ja+samaa+asiaa,+joka+on+tullut+jo+monesti+selväksi.+Kyllä+kauhailijoiltakin+varmasti+löytyisi+jotain+fiksuakin+sanottavaa+jos+vain+todella+yrittäisivät.+Ymmärrän,+että+sinua+harmittaa+kovasti+tällä+foorumilla+toimivat+häiriköt,+mutta+heillä+ei+ilmeisesti+vain+ole+mitään+muuta+tekemistä.+Kun+sosiaalinen+elämä+pyörii+vain+internetissä,+niin+sitten+sitä+helposti+suoltaa+sinne+kaiken+päähänsä+pälkähtävän+mössön.+Kun+voi+kirjoittaa+anonyymisti,+ei+tarvitse+ottaa+vastuuta+mistään.+Sellaisia+ne+itseään+pelkäävät+ruikut+ovat.+He+eivät+uskalla+kohdata+itseään+tai+ongelmiaan+vaan+pakenevat+tunteitaan,+projisoiden+ne+muihin.+Sitten+kun+tulee+vastaan+jonkinlaista+hämmentävää,+niin+siihen+suhtaudutaan+sillä+kapasiteetilla,+joka+käytettävissä+on.+Henkilö,+joka+suosittelee+löylykauhaa+survottavaksi+anukseen,+ei+ole+oletettavasti+erityisen+älykäs+yksilö,+joten+tokkopa+lienee+kovinkaan+hämmentävää,+että+miksi+he+toimivat+juuri+edustamallaan+tavalla.+Kaikki+poikkeuksellinen+koetaan+uhkana+tai+pelottavana+ja+siksi+se+tuomitaan+epämääräisten+solvausten+saattelemana.+Vaan+entä+se+kun+kauhailijalle+tulee+vastaan+kunnollista,+sisällöllistä+ja+ajatuksella+kirjoitettua+tekstiä?+Siitähän+hän+romahtaa+täysin.+Kaltaiseni+kirjoittajan+tuotokset+toimivat+kauhailijalle+muistutuksena+hänen+omista+heikoista+kirjallisista+lahjoistaan+ja+muutenkin+mitättömistä+kyvyistään+muotoilla+tunteitaan+sanoiksi+tai+käsitellä+niitä.+On+hienoa,+että+on+olemassa+Suomi24.+Uskon+nimittäin+tämän+sivuston+olevan+todellinen+henkireikä+joillekin+ihmisolennoille.+Täällä+voi+jokainen+vapaasti+ja+huoletta+melskata+valitsemallaan+tyylillä.+Ikävää+tosin,+että+se+aiheuttaa+sitten+niin+paljon+näitä+kauhailijoiden+kaltaisia+lieveilmiöitä.Voimme+vain+yhdessä+toivoa+parempaa+huomista+ja+taistella+rakkauden+sekä+toisiaan+kunnioittavan+vuorovaikutuksen+avulla+paremman+maailman+puolesta.+Sellaisen+maailman+puolesta,+jossa+jokainen+uskaltaa+avoimesti+kertoa+tunteistaan+ja+hakea+apua.+Maailman,+jossa+kenenkään+ei+tarvitse+kauhailla+vaan+he+voivat+todeta+avoimesti:+"Olen+heikko,+epävarma+ja+pelokas+ihminen.+Minulla+ei+ole+valmiuksia+kohdata+itseäni+tai+totuutta+ja+tarvitsen+apua.+Kiitos!"Minä+olen+onnellinen+siitä,+että+kykenen+olemaan+itselleni+ja+muille+rehellinen.+Pyrin+päivä+päivältä+olemaan+kauniimpi,+mutta+helppoahan+se+ei+ole.+Taistelen+kuitenkin+ahkerasti.+Tietenkin+joskus+tulee+vahingossakin+siirrettyä+pahaa+oloaan+muille,+mutta+siinä+kohtaa+kun+sitä+tekee+internetissä,+se+on+kyllä+täysin+harkittua+toimintaa.+Kommentin+kirjoittamiseen+menee+kuitenkin+sen+verran+aikaa,+että+siinä+ehtii+punnita+sen+tarpeellisuuden.Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Avohoitoonmoinenjoutaa!+PS:+Voimia+ja+jaksamista!
  5. Hei+nimimerkki+cxxfff!Ymmärrän+tuskasi.+Toivottavasti+löydät+pian+apua+pahaan+oloosi.+Uskalla+vain+kohdata+itsesi+ja+myöntää+totuus,+se+on+ensimmäinen+askel.+Internetissä+kiukutteleminen+ja+tuskan+projisointi+ei+ole+mikään+lopullinen+ratkaisu+vaikka+se+toisikin+hetkellisen+helpotuksen.+Oikein+ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+cxxfff!PS:+Toivottavasti+en+ikinä+päädy+kanssasi+samaan+saunaan,+sinun+käyttötarkoituksesi+löylykauhalle+vaikuttavat+nimittäin+lievästi+epäilyttäviltä.+Voimia+jaksamista!
  6. Hei+nimimerkki+mmnnbbj!Kiitos+asiallisesta+ja+positiivisen+vireen+täyttämästä+palautteesta.+Luin+kommenttisi+aamulla+ja+se+oli+piristävä+avaus+päivälle.+Hämmentävää,+että+jollekin+tuottaa+noin+suurta+nautintoa+lukea+tekstiäni.+Mukavaa+kun+kannustat+minua+olemaan+jatkossa+yhtä+aktiivinen,+lupaan+kiinnittää+huomiota+tekstieni+selkeyteen+jatkossa.+Mainitset+viimeisimmän+kommenttini+olevan+hieman+haastavaa+luettavaa,+joten+yritän+varmasti+kiinnittää+jatkossa+huomiota+siihen,+että+hieman+heikommallakin+analysointikapasiteetilla+varustetut+yksilöt+pystyvät+tekstejäni+tulkitsemaan.Vaan+en+kyllä+vastaanota+tuota+älykön+titteliä,+jota+minulle+kovasti+yrität+tuputtaa.+En+etenkään+sen+jälkeen+kun+mitätöit+itseäsi+noin+hurjasti.+Sinun+tulee+rakastaa+ensin+itseäsi,+ennen+kuin+voit+jakaa+rakkautta+muille.On+todella+kunnioitettavaa+kun+mainitset+tekeväsi+työtä+invalidien+ja+sodassa+loukkaantuneiden+hyväksi,+se+on+arvokasta+toimintaa.+Ihan+jo+pelkästään+sen+vuoksi+ihmettelen,+että+mikä+impulsoi+sinut+määrittelemään+itseäsi+niin+solvaavin+termein,+joita+käytit.+Et+sinä+ole+idiootti,+itsensä+kohtaamista+pelkäävä+ruikku,+saamaton+nysvääjä,+myötähäpeää+aiheuttava+pikku+ressukka+tai+mitään+muutakaan+niistä+solvauksista,+joita+yllesi+langetit.+Usko+itseesi,+kyllä+sinä+selviät+ja+jonain+päivänä+vielä+löydät+sen+sisäisen+sankarisi.+Siihen+asti,+kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+jatkoa+sinulle+nimimerkki+mmnnbbj!PS:+Voimia+ja+jaksamista!