Uudessakaupungissa asuva mies haluis kokea yli 60v miestä sisäänsä salaisesti.
Kokematon mies antais vanhalle peräänsä
8
116
Vastaukset
- justus1952
CXFFF on luultavasti jäänyt seksiltä paitsi ja hekumoi toisten kirjoituksista tuntien mielihyvää tästä. Onkohan äiti patistanut selibaattiin ja uhonnut että kaikki naiset ovat huoria jotka antaa. Kyllähän näitä löytyy sieltä täältä (ÄITIN POIKIA) , voi raukkaa !!!!!
- ccxffft
Työnnä löylykauha perseeseen raukka kaappihomo
ccxffft kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseeseen raukka kaappihomo
Hei nimimerkki ccxffft!
Sinun kannattaa etsiä seuraa treffipalstoilta, sieltä löydät varmasti jonkun innokkaan kauhailijan seuraksesi. Mikäli tähän foorumiin on uskomista, niin et ole yksin himojesi kanssa. Toivottavasti et kuitenkaan harrasta tätä hieman kyseenalaiselta vaikuttavaa toimintaa julkisissa saunoissa. Olisi se varsinainen näky kun satunnainen saunoja bongaisi saunaan astuessaan sinut. Könyäisit lauteilla irstaasti ähisten ja löylykauhaa syvälle anaaliisi upottaen. Vaikka toisaalta, ehkä sinulla olisi juuri silloin niin hyvä tuuri, että tämä saunoja kuuluisi kauhailijoiden suureen jengiin. Siitähän riemu ratkeaisi kun pääsisitte vaihtamaan kokemuksia ja vinkkejä. Parhaimmillaan teistä tulisi ikuiset kauhailukaverit.
Siinä olet täysin oikeassa kun määrittelet itsesi raukaksi. Olet todellinen pikku ressukka ja suorastaan sääliä sekä myötähäpeää aiheuttava tapaus. Voisinpa auttaa sinua, sillä sinulla vaikuttaa olevan todella rankkaa.
Mitä tulee kaappihomouteesi, niin hyvä kuitenkin, että tiedät jo seksuaalisen suuntautumisesi. Toivottavasti jonain päivänä uskallat olla avoimesti oma itsesi. Nykyaikana homous ei aiheuta samanlaista hämminkiä kuin aiemmin. Silti joissain tapauksissa homous voi aiheuttaa vakaviakin ongelmia, pahimmillaan jopa hengenvaaraa, joten ymmärrän jos sinua pelottaa. Neuvottele itsesi kanssa ihan rauhassa ja ota kaikki aika, jonka tarvitset. Älä ole julma itsellesi vaan muista armo. Hakeudu terapiaan jos omat voimat eivät riitä. Mikäli sinua joku joskus haukkuu homoutesi vuoksi, niin älä siitä harmistu. Usein ne eniten kaappihomon titteliä toisten ylle langettavat kiljujat ovat pahaa oloa potevia tuskansa projisoijia, jotka eivät ole valmiita kohtaamaan itseään ja myöntämään totuutta. Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle rakas ccxffft!
PS: Toivottavasti saat jouluna täydennystä jo varmasti entuudestaan runsaaseen kauhakokoelmaasi, se voisi piristää sinua ainakin hetken tuon raskaan elämäsi polulla. Voimia ja jaksamista!Hei nimimerkki nnbjvgg!
Kiitos positiivisesta ja todella hyvin kirjoitetusta palautteesta. Suurella lahjakkuudella suollettu teksti saattoi mieleni lämpimäksi ja liikutuin jopa hieman. On uskomattoman hienoa, että uskallat puhua avoimesti ja rehellisesti. Tiedän kyllä tekstieni olevan miellyttävää luettavaa, mutta tuollaiset ylistyssanat ovat kyllä jo suuri yllätys. Väität minun ansaitsevan jonkinlaisen mitalin kirjallisen lahjakkuuteni vuoksi. Hieman alkaa epäilyttämään, että oletko varmasti tosissasi kun niin kovin minua kehut. Kaikesta huolimatta olen kiitollinen ja mielissäni. Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle rakas nnbjvgg!
PS: Hienoa kun fanitat minua noin hurjasti. Lupaan sinulle, että tulet jatkossakin törmäämään teksteihini. Aion kiinnittää niihin myös entistä enemmän huomiota, jotta et joutuisi pettymään, sillä huomaan tekstieni tuovan valtavasti sisältöä elämääsi. Voimia ja jaksamista!Hei nimimerkki ccgcc!
Onpa sinulla hurja fantasia. Valitettavasti et pääse sitä kanssani toteuttamaan. Minulla kun ei ole kiinnostusta ehdottamaasi toimintaan. Vaan jos minulle ikinä tulee mielihaluja moiseen, niin lupaan ottaa yhteyttä. Siksi suosittelenkin, että laitat minulle jonkinlaisia yhteystietojasi. Olisihan se ikävää, että jos vihdoin jonain päivänä olisinkin valmis kanssasi leikkimään ja suuren toiveesi toteuttamaan, niin se ei onnistuisikaan.
Hekumoidessasi minusta, niin kyhäile sinun valtavan suurten kirjallisten lahjojesi avulla itsellesi treffi-ilmoitus internettiin. Kyllä sinulle varmasti löytyy kumppani jos vain jaksat ahkerasti etsiä. Oikein ihanaa jatkoa ja kaikkea hyvää sinulle nimimerkki ccgcc!
PS: Iloista joulun odotusta.
- iloinenvesseli1
tämä löylykauhamies on koominen tapaus.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154