Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Merlin_72
profiilit
Merlin_72
Merlin_72
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
175
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei+nimimerkki+vcggg!
Suosittelen,+että+haet+seuraa+treffipalstoilta.+Sieltä+varmasti+löydät+itsellesi+partnerin,+jonka+käskeä+dippailemaan+löylykauhaa+syvälle+anukseesi.+Hienoa,+että+uskallat+tuoda+rehellisesti+ilmi+hieman+poikkeuksellisen+tapasi+käyttää+löylykauhaa.+Vaan+tuon+kaappihomouden+suhteen+suosittelen+vaikka+terapiaa.+Ymmärrän+kyllä,+että+itsensä+kohtaaminen+voi+pelottaa,+mutta+uskalla+vain+myöntää+avoimesti+todelliset+himosi.+Tekstisi+perusteella+olet+todella+miellyttävä,+älykäs+ja+analyyttinen+henkilö,+joten+eiköhän+sinulle+seuraa+löydy.
Oikein++ihanaa+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+vcggg!
PS:+Voimia+ja+jaksamista!
24.11.2016 23:03
Moi+nimimerkki+Jjkölu!
Kiitos+palautteestasi,+erittäin+hyvin+todettu.+Olen+todella+otettu+ja+jopa+jollain+tavalla+liikuttunut+kauniista+sanoistasi.+Hienoa,+että+uskallat+rehellisesi+kertoa+mielipiteesi.+Olet+lukenut+tekstini+huolella+analysoiden+ja+syvästi+pohtien,+ethän+sinä+muuten+osaisi+noin+tarkkaa+palautetta+antaa.+Olen+samaa+mieltä+kanssasi+siitä,+että+tekstissäni+säilyy+tietynlainen+koominen+aspekti+vaikka+käsittelenkin+vakavaa+aihetta.+Näkemyksesi+siitä,+että+viiltävän+älyni+aikaansaama+verbaalinen+leikittelyni+pujottelee+mielenkiintoisesti+kirjallisuuden+eri+tyylilajien+verkossa,+unohtamatta+sopivassa+mitassa+löytyvää+runollisuutta,+on+oikein+osuva.+Ikävää,+että+et+vertaa+minua+kehenkään+tunnettuun+kirjailijaan,+sillä+se+olisi+suuri+kunnia.+Sinulla+on+varmasti+hyvin+laaja+tietämys+erinäisistä+asioista+tässä+sikalassa,+jota+maailmaksikin+kutsutaan.+Olisit+aivan+varmasti+osannut+verrata+minua+johonkin.+Olet+selvästi+sivistynyt+henkilö,+joten+olisit+ihmeessä+liittänyt+palautteeseesi+kirjasuosituksia.
Yhtä+asiaa+en+silti+ymmärrä.+Kerrot+olevasi+pahaa+oloasi+nettiin+purkava+pikku+ressukka,+joka+ei+osaa+muodostaa+tunteitaan+sanoiksi+ja+projisoi+siksi+tuskaansa+internetissä+satunnaisille+henkilöille.+Ymmärrän+kyllä,+että+sinulla+ei+ehkä+ole+valmiuksia+puhua+ongelmistasi+kenenkään+kanssa,+mutta+en+minäkään+osaa+sinua+auttaa.+Voin+vain+suositella,+että+hakeudut+terapiaan,+sitä+myötä+elämäsi+varmasti+kääntyy+parempaan+suuntaan.+
Älä+hätäile+jos+et+aina+suuremmallakaan+vimmalla+etsiessäsi+törmää+teksteihini.+Olen+varsin+aktiivinen+täällä,+joten+tuskin+ehdit+edes+kyyneltä+vierittää+ennen+kuin+olet+jo+taas+nautiskelemassa+uuden+tekstini+parissa.+Hienoa+tietää,+että+minulla+on+noin+intohimoinen+fani.
Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+jatkoa+sinulle+rakas+Jjkölu!
24.11.2016 22:55
Hei+nimimerkki+Assholedetector!
Kiitos+kauniista+palautteestasi.+Hienoa,+että+onnistun+näinkin+pienellä+panostuksella+tuomaan+elämääsi+suurta+sisältöä.+Aivan+todella+miellyttävä+ajatus,+että+sinä+kodikkaan+lämpimässä+ja+hyvällä+maulla+sisustetussa+työhuoneessasi+analysoit+tekstejäni+pienenä+vapaa-ajan+puhteenasi.+
Vaan+älä+vähättele+itseäsi.+Minä+ymmärrän,+että+olen+mielestäsi+kirjallisesti+erityisen+lahjakas,+mutta+ei+se+sitä+tarkoita,+että+sinun+tulisi+itseäsi+alkaa+mitätöimään.+Lue+vaan+rohkeasti+tekstejäni+kun+ne+selvästi+inspiroivat+sinua,+mutta+usko+samalla+itseesi.+Sinulla+olisi+varmasti+taitoja+muotoilla+ajatuksiasi+pidemmiksin+teksteiksi+jos+vain+rajusti+yrittäisit.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+jatkoa+sinulle+nimimerkki+Assholedetector!
PS:+Sinulla+ei+ole+mitään+hätää,+voit+jatkossa+nauttia+entistä+laadukkaammista+kirjoituksistani,+sillä+näin+miellyttävän+palautteen+jälkeen+en+kestäisi+ajatusta+fanieni+pettämisestä.
PPS:+Voimia+ja+jaksamista!
23.11.2016 22:46
Hei+nimimerkki+mnnkjj!
Ymmärrän,+että+sinulla+on+kova+himo+löytää+henkilö,+joka+hieromisesi+yhteydessä+työntäisi+anaaliisi+löylykauhan.+Suosittelen,+että+haet+seuraa+treffipalstoilta.+Ilmoituksessasi+voit+tarkasti+kertoa,+että+millaista+kauhaa+haluat+käytettävän+ja+kuinka+hierojan+tulee+edetä,+ennen+kuin+alkaa+anukseesi+dippailla.
Mikäli+sinä+haluat+täältäkin+seuraa+etsiä,+niin+suosittelen+miettimään+hieman+julkaisujasi.+Kommenttisi+tuo+vain+ilmi+sen,+että+sinä+haluat+käyttää+löylykauhaa+seksileluna,+mutta+siinä+kaikki.+Olisit+nyt+sen+verran+panostanut,+että+olisit+kiinnittänyt+huomiota+siihen+minne+osiolle+sanomasi+julistat.+Ehkä+sinä+olet+vain+niin+epätoivoinen+löytämään+kauhailukaverin,+että+et+himojesi+vimmassa+enää+kykene+miettimään+selkeästi.+Toivottavasti+löydät+pian+etsimäsi.+Odotellessasi+voit+kirjoittaa+aiemmista+kauhailukokemuksistasi+eroottisen+novellin,+sille+olisi+varmasti+kysyntää.
Oikein+hyvää+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+mnnkjj!
22.11.2016 14:01
Hei+nimimerkki+ccxfg!
Ymmärrän,+että+sinä+kovasti+haluaisit+jonkun+työntävän+sinun+anaaliisi+löylykauhan,+mutta+kannattaa+hakea+seuraa+treffipalstoilta.+Alkuperäisen+viestin+kirjoittaja+etsii+naista,+joten+tuskin+hänestä+on+sinulle+mitään+iloa.+Älä+suotta+väitä+olevasi+kaappihomo.+Kyllä+sinä+olet+jo+rohkeasti+tuonut+seksuaalisen+suuntatumisesi+ilmi,+joten+älä+pelkää.+
Toivottavasti+löydät+mahdollisimman+pian+jonkun+kauhailemaan+anustasi.+Sinun+kannattaa+laittaa+ilmoitus+Peppuseksi-osastolle,+että+kaipaat+henkilöä,+jonka+kanssa+tehdä+hieman+hurjempi+saunareissu.+Se+voisi+johdattaa+sinut+nauttimaan+pikemmin+kuin+arvaatkaan.
Oikein+hyvää+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+ccxfg!
PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt,+tekstisi+ollessa+tuollaista+suttua,+ei+sinua+voi+oikein+tosissaan+ottaa.+Voimia+ja+jaksamista!
20.11.2016 21:09
Hei+nimimerkki+zdfffg!
Sinulla+on+selvästi+tarve+tuoda+joku+todella+tarkkaan+mietitty+analyysi+ilmi,+mutta+tekstisi+ollessa+tuollaista+suttua,+ei+siitä+saa+mitään+selvää.+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt+ja+tule+sitten+takaisin+julistamaan+syväluotaava+näkemyksesi+aiheesta.+Älä+unohda+tarkkaa+perustelua.+Nyt+sinua+ei+voi+kukaan+ottaa+vakavasti.+Sinulle+korkeintaan+naurahdetaan+pilkallisesti.
Vaan+mikäli+olet+vain+pahaa+oloasi+purkava+pikku+ressukka,+jolle+keskustelufoorumi+toimii+tuskan+tunteen+suodattimena,+niin+suosittelen+hankkimaan+ammattiapua.+Kyllä+se+elämä+siitä+vielä+paremmaksi+muuttuu.+Uskalla+vain+kohdata+itsesi+ja+ongelmasi.+Tuskan+projisoiminen+toisiin+henkilöihin+ei+ole+mikään+ratkaisu.
Oikein+hyvää+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+zdfffg!
20.11.2016 21:00
Hei+kaikille!+
Tässä+terveiseni+teille+jokaiselle:
Moi+nimimerkki+Naapurinkirsi!
Olen+vain+satunnainen+henkilö,+jonka+harrastuksiin+kuuluu+täällä+kommentoiminen+ja+ajan+viettäminen.+Olisit+ihmeessä+tarkentanut+kysymystäsi,+vastaan+kyllä+mielelläni+minua+koskeviin+mieltäsi+hämmentäviin+kysymyksiin.+Vaan+minkä+ihmeen+takia+määrittelet+minut+typerykseksi?+Typerys+tarkoittaa+ymmärtääkseni+typerästi+toimivaa+henkilöä+ja+minä+en+mielestäni+ole+millään+tavalla+typerästi+täällä+toiminut.+Olen+kirjoittanut+täysin+asiallisesti.+En+ole+solvannut+ketään+tai+ollut+törkeä+vaan+kohteliaasti+tuonut+asiani+ilmi.+Miksi+minä+olen+mielestäsi+typerys?+Ihmeellistä,+että+et+kauhailijoihin+ota+millään+tavalla+kantaa.+Ovatko+heidän+kommenttinsa+todisteita+viiltävästä+älykkyydestä+ja+poikkeuksellisesta+lahjakkuudesta+kirjoittamisen+kentällä?+Vai+onko+löylykauha+sinunkin+lempiseksilelusi?+Ei+siinä+mitään+väärää+ole,+kauhaile+ihan+rauhassa+vaan+jos+mielesi+tekee.+Minusta+vain+on+hämmentävää+kun+nykyään+on+niin+paljon+erinäisiä+seksileluja+hankittavissa,+että+miksi+joku+haluaisi+käyttää+löylykauhaa,+mutta+makunsa+kullakin.
Mitäkö+haluan?+Varsin+laaja+kysymys,+joten+en+kykene+vastaamaan,+sillä+yhden+kommentin+merkit+eivät+riittäisi+siihen.+Tekisin+myös+varmasti+runsaasti+turhaa+työtä,+sillä+oletan+sinulla+olevan+kiinnostusta+jonkun+tietyn+haluni+selväksi+saamiseen,+mutta+et+vain+osannut+sitä+kunnolla+muotoilla+ja+näin+ollen+joutuisin+vastatessani+analysoimaan+läpi+kaikki+haluni+elämäni+osalta.+Sitten+sellainen+ihan+perusasia,+että+ihmisestä+todetaan+hän,+ei+se.+Ihan+todella,+jos+haluat+tietää+haluistani,+niin+osoita+kysymyksesi+tarkennnettuna+suoraan+minulle.+Odotan+innolla+vastaustasi.
Oikein+hyvää+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Naapurinkirsi!
Moi+nimimerkki+tinakauha!
Miellyttävää,+että+kaikkien+niiden+riittämättömyyden+ja+pahan+olon+tunteiden+impulsoimien+viestien+joukosta+löytyy+joku+asiallinenkin+kommentti.+On+varsin+hämmentävää+kuinka+monesta+suunnasta+täällä+suositellaan+löylykauhaa+seksileluksi.+On+ymmärrettävää,+että+jokaisen+kirjalliset+taidot+eivät+ole+samanlaiset,+mutta+suurin+osa+haluaa+kuitenkin+jotain+todeta.+Sitten+kun+ei+synny+mitään+omaa,+niin+turvaudutaan+klassikkorepliikkiin.+Vaan+mielenkiintoista+on+se,+että+kun+niin+monella+on+tarve+suositella+löylykauhaa+seksileluksi,+niin+ikinä+ei+tule+kunnollisia+ohjeita.+Se+on+varsin+surullista+ja+vastuutonta.+Sitten+joku+makuuhuoneeseen+uutta+virtaa+kaipaava+henkilö+alkaa+kauhailemaan+ja+luulee+saaneensa+oivallisen+vinkin,+mutta+aiheuttaakin+pahimmillaan+vain+suurta+vahinkoa+itselleen+tai+kumppanilleen.+
Oikein+hyvää+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+tinakauha!
PS:+Kiitos!
Moi+nimimerkki+Uuuhhhjjj!
Oliko+todella+oikein+sepustus,+harmittaako+kun+kaikki+eivät+ole+kanssasi+samaa+mieltä?+Suosittelen,+että+haet+seuraa+treffipalstoilta.+Sieltä+löydät+varmasti+itsellesi+kauhauilukaverin,+hyvällä+tuurilla+jopa+useammmankin.+Ymmärrän+todella+hyvin,+että+sinulla+on+valtava+tarve+kertoa+täällä+himoistasi+ja+se+on+ihan+ok.+Ymmärrän+todella+hyvin+jos+olet+epätoivoinen+ja+siksi+julistat+kauhasanomaasi+siinä+toivossa,+että+sinulle+löytyisi+kaveri+tuon+hieman+kyseenalaisen+aktin+suorittamiseen.
Vaan+kiemurrellessasi+kauhailukaverin+kaipuun+tuskissa,+niin+pura+energiasi+vaikka+eroottisen+novellin+kirjoittamiseen.+Kerro+ihan+vapaasti+siinä,+että+kuinka+löysit+kauhailun+ilot+ja+kuinka+kauan+olet+moista+toimintaa+harrastanut.+Mikäli+oikein+innostut,+niin+voisit+kysellä+muilta+kauhailijoilta+heidän+kokemuksistaan+ja+tehdä+todellisen+suurteoksen.
Vai+onko+sinulla+vain+paha+olla?+Mikäli+purat+täällä+tuskaasi,+niin+suosittelen+ammattiapua.+Jos+keskustelufoorumi+todella+on+se+kanava,+jota+käytät+tunteidesi+purkamiseen,+minä+todella+säälin+sinua+ja+koen+puolestasi+suurta+surua.+Onhan+se+ikävää+jos+ihmisellä+ei+ole+läheisiä,+joilta+pyytää+apua.+Toivottavasti+kohtalosi+ei+niin+surullinen+kuin+oletan+sen++olevan.
Oikein+hyvää+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Uuuhhhjjj!
20.11.2016 20:39
Hei+nimimerkki+Merlinonluuseri!
Mielenkiintoista,+että+määrittelet+minut+tyhmäksi+kirjoittelijaksi,+mutta+silti+olet+useamman+kommenttini+lukenut,+joiden+avulla+olet+tehnyt+tämän+selvästi+tarkkaan+pohditun+ja+syväluotaavan+analyysisi.+Olisin+todella+mielissäni,+mikäli+olisit+viitsinyt+eritellä+teksteistäni+ne+tietyt+kohdat,+jotka+saivat+sinut+tekemään+lopullisen+päätelmäsi+minun+älykkyydestäni.+Miksi+ihmeessä+et+tehnyt+niin?+Sillä+tavoin+sinut+voisi+ottaa+vakavasti.+Epämääräisen+toteamuksen+julkaisu+saattaa+sinut+lähinnä+tietämättömän+henkilön,+jopa+hieman+juntin+henkilön+asemaan.+Vaikuttaa+siltä,+että+sinulla+ei+ole+kykyjä+perustella+mielipiteitäsi+ja+se+ei+ole+yhtään+vakuuttavaa,+joten+mieti+jatkossa+edes+hieman+ennen+kuin+julkaiset+mietteitäsi.+
Vai+onko+nyt+vain+kyse+siitä,+että+sinua+harmittaa?+Onko+paha+olla+ja+nyt+projisoit+tuskaasi+tänne?+Keskustele+läheistesi+kanssa,+mikäli+se+ei+auta+tai+ole+mahdollista,+niin+suosittelen+ammattiapua.+Kyllä+elämäsi+varmasti+muuttuu+heti+parempaan+suuntaan,+kunhan+vain+uskallat+kohdata+itsesi+ja+ongelmasi.+
Vai+oletko+sinä+kauhailijoiden+sankkaan+joukkoon+kuuluva+henkilö,+joka+kokee+velvollisuutta+puolustaa+ystäviään?+On+nimittäin+varsin+ihmeellistä,+että+minut+määrittelet+maailman+tyhmimmäksi+kirjoittelijaksi,+mutta+et+ota+mitenkään+kantaa+kauhailijoihin.+Varsin+helposti+lunastin+maailman+tyhmimmän+kirjoittelijan+tittelin.+Aika+hämmentävää,+että+sellaisen+voi+saada+vain+kirjoittamalla+asiallisesti+ja+kyseenalaistamalla+löylykauhan+työntämistä+anaaliin.+
En+ymmärrä+tuota+viimeistä+sanaasi+Loooooooooooooser,+mutta+mikäli+viittaat+sillä+englanninkieliseen+sanaan+loser+eli+häviäjä,+niin+erehdyt.+Jokaisella+on+joskus+itsetuntonsa+kanssa+ongelmia,+mutta+et+sinä+ole+luuseri+tai+häviäjä.+Sinä+ehkä+vielää+etsit+tarkoitustasi+ja+paikkaasi+maaailmassa,+mutta+suotta+mitätöit+itseäsi+noin+rankasti.+Oikein+ihania+kauhailuhetkiä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Merlinonluuseri!
20.11.2016 19:39
Hei+nimimerkit+ccfgy+ja+AIDS!
Tässä+julkaisussa+on+teille+molemmille+erikseen+terveiset.
Moi+nimimerkki+ccfgy!
Todistit+juuri,+että+kauhailunovellille+on+todella+kysyntää.+Olisit+ihmeessä+kyseisen+aktin+harrastajana+antanut+vinkkejä+nimimerkille+AIDS.+Olisihan+se+ikävää+kun+kauan+odottamasi+teos+olisikin+täynnä+asiavirheitä.+Kerro+vaikka+ensimmäisestä+kauhailukokemuksestasi,+ehkä+siitä+voisi+päätyä+jokin+juttu+novelliin+asti.+Sinua+kun+ei+selvästikään+ole+kirjallisuuden+lahjoilla+siunattu,+niin+olisi+hyvä+jos+joku+muu+voisi+saattaa+varmasti+todella+omaperäisen+seksielämäsi+sanoiksi+ihan+tarinan+muodossa.
Samassa+tarinassa+kun+kerrot+ensimmäisestä+kauhailukokemuksestasi,+niin+voisit+raottaa+hieman+kokemuksia+siitä,+miltä+tuntuu+olla+homoseksuaali,+joka+ei+voi+avoimesti+kertoa+tunteistaan.+On+varmasti+todella+raskasta+elää+totuutta+salaillen.+Sellaisen+asian+novelliin+ymppääminen+toisi+tietynlaista+särmää+teokseen.+Nimimerkki+ccfgy,+suosittelen+sinua+miettimään+todella+tarkasti,+että+mitä+haluat+näistä+asioista+kertoa.+Olet+tuonut+ilmi+sen,+että+sinä+et+osaa+muotoilla+ajatuksiasi+kunnolla+tekstin+muotoon,+mutta+yritä+edes.+Nimimerkki+AIDS+olisi+varmasti+mielissään+kaikesta+avusta,+jota+sinulla+olisi+varmasti+paljon+annettavana.+Oikein+hyvää+jatkoa+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+ccfgy!
Hei+nimimerkki+AIDS!
Minä+todella+uskon+sinuun,+toivottavasti+saat+novellisi+pian+valmiiksi.+Se+tekisi+varmasti+hyvää+näille+kauhailijoille,+ehkä+he+rauhoittuisivat+hetkeksi+kun+saisivat+paneutua+heitä+kiinnostavaan+kirjallisuuteen.+Ainoa+asia,+jota+pohdin,+on+se,+että+kun+kauhailijoiden+kirjoittamistaito+on+varsin+heikkoa,+niin+kannattaa+kirjoittaa+helposti+luettavaa+tekstiä,+jotta+kohderyhmä+pystyy+ymmärtämään+lukemaansa+tekstiä.+Jatka+vaan+hyvää+työtä.
18.11.2016 17:50
Hei+nimimerkki+hkfkjkfff!
Kiitos+varmasti+hyvin+rikkaan+mielikuvituksen+tuottamasta+ideasta,+mutta+mikäli+minun+anaaliini+jotain+työntyy,+niin+olkoon+se+penis,+kieli,+sormi+tai+jonkinlainen+seksilelu.+En+tiedä,+että+mistä+olet+saanut+idean+kiukaan+työntämisestä+anukseen.+Oletko+itse+kokeillut+vai+miksi+moista+suosittelet?+Mahtaa+siinä+olla+melkoinen+survominen,+että+sellaisen+aparaatin+saa+rektumiin.+Sinun+saunareissusi+ovat+varmasti+hurjia+kokemuksia.+Toivottavasti+et+harrasta+näitä+omaperäisiä+saunaleikkejäsi+julkisissa+saunoissa.+Olisi+siinä+melkoinen+näky+kun+astelisin+uimahallin+saunaan+ja+sinä+siellä+takamus+pystyssä+nautinnosta+kiljuen,+vetkuttaisit+yhä+syvemmälle+ja+syvemmälle.+Olisit+ihmeessä+kertonut,+että+tuleeko+kiukaan+olla+lämmin+kun+sitä+alkaa+seksileluna+hyödyntämään?+Toivottavasti+sinulla+tulee+olemaan+vielä+monia+ikimuistoisia+saunahetkiä.+
Vaan+mikä+on+tämä+huudahduksesi,+yritätkö+määritellä+minut+homoseksuaaliksi?+Ymmärrän+kyllä+jos+haluat+tavoitella+ihmistuntijan+titteliä,+mutta+analyysisi+on+väärä.+Olen+nimittäin+avoimesti+biseksuaali.+Kummallista,+että+et+väittänyt+minua+kuitenkaan+kaappihomoksi,+se+vasta+olisikin+ollut+omaperäistä.+Onko+sinulla+paha+olla+ja+sen+impulsoimana+kiukuttelet+tänne?+Suosittelen,+että+kohtaat+rohkeasti+itsesi+ja+ongelmasi.+Keskustele+läheistesi+kanssa,+mikäli+se+ei+auta+tai+ole+mahdollista,+niin+suosittelen+ammattiapua.
Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+hkfkjkfff!
18.11.2016 13:43
Hei+nimimerkki+cccvvvggg!
Kannattaa+etsiä+treffipalstoilta+seuraa,+sieltä+varmasti+löytyy+sinulle+kauhailukaveri.+Oletko+kauankin+käyttänyt+löylykauhaa+seksileluna?+Milloin+ensimmäisen+kerran+aloit+himoita+löylykauhaa?+Kirjoita+aiheesta+eroottinen+novelli,+nimeksi+ehdotan:+Unohtumaton+saunareissu...
Vai+oletko+sinä+vain+pahaa+oloa+poteva+ressukka,+joka+projisoi+tuskaansa+tänne+kun+ei+uskalla+kohdata+itseään+ja+ongelmiaan?+Keskustele+läheistesi+kanssa,+mikäli+se+ei+ole+mahdollista+tai+auta,+niin+suosittelen+ammattiapua.+
Olisit+nyt+keksinyt+jotain+hieman+omaperäisempää,+löylykauha+on+jo+varsin+tunkkainen+juttu.+Toisaalta+jotkut+pitävät+pelkästään+klassikoista.+Yrititkö+todella+solvata+määrittelemällä+homoksi?+Voi+jestas+sentään,+aika+kesyä.+Mikäli+yritit+suositella+löylykauhaa+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+anukseen,+niin+oikea+muoto+olisi+ollut+perseeseesi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+cccvvvggg!
PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Voimia+ja+jaksamista!
18.11.2016 10:53
Hei+nimimerkki+Heteroo!
Olet+täysin+oikeassa+siinä,+että+homoseksuaalit+harrastavat+anaaliseksiä,+mutta+mikä+on+väitteesi+pääsanoma?+Siksi,+että+homoseksuaalit+harrastavat+anaaliseksiä,+niin+sitä+eivät+voi+heterot+harrastaa,+niinkö?+Onko+sitten+kaikki+muukin+seksuaalinen+toiminta,+jota+homot+harrastavat,+heteroilta+kiellettyä?+Mitä+yrität+kertoa?+Päätit+lauseesi+huutomerkkiin,+joten+selvästi+sinulla+on+tarve+tuoda+mielipiteesi+kunnolla+julki.+Oliko+lausahduksesi+sittenkin+vain+hatara+tokaisu+vai+sisältyykö+siihen+jokin+tarkempi+näkemys+anaaliseksistä?+Odotan+innolla+tyhjentävää+ja+asiallista+vastaustasi,+sinä+osaat+varmasti+syventää+tarkasti+mietittyä+näkemystäsi.+
Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Heteroo!
18.11.2016 10:12
Hei+nimimerkki+Merlin2!
Mitä+yrität+sanoa?+En+valitettavasti+saa+julkaisustasi+selvää.+Mieti+vielä+kertaalleen,+että+mitä+haluat+kysyä+ja+kysy+sitten+uudelleen.+Nyt+on+nimittäin+sellaista+suttua,+että+en+onnistu+tulkitsemaan+mitään+järkevää+julkaisustasi+irti.+Odotan+innolla+vastaustasi.+Siihen+asti,+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Merlin2!
18.11.2016 10:01
Hei+nimimerkki+AIDS!
Hienoa,+että+olet+löytänyt+kauhailusta+inspiraatiota+kirjoittamiselle.+Toivottavasti+teoksestasi+tulee+menestynyt+julkaisu.+On+varsin+järkevää+aloittaa+novellilla,+sen+kautta+voit+kokeilla+kykyjäsi+ja+hakea+tyyliäsi.+Mikäli+tarinastasi+tulee+menestynyt,+niin+voit+siirtyä+romaaneihin.+Toivottavasti+ehdit+saamaan+novellisi+ennen+joulua+valmiiksi,+se+olisi+varmasti+mainio+lahja+innokkaimmile+kauhailijoille.+Erityismaininnan+ansaitset+siitä+kun+tarinastasi+löytyy+opetus,+se+tuo+siihen+syvyyttä.+On+varsin+tärkeää+toimintaa+rohkaista+kanssaihmisiä+kohtaamaan+arjen+pelkonsa.+Toivotan+menestyksekästä+uraa+kirjoittamisen+saralla.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+AIDS!
PS:+Hyvin+toimittu!
18.11.2016 09:55
Hei+nimimerkki+paskonsuuhus!
Miksi+suosittelet+löylykauhaa+tungettavaksi+anaaliin,+oletko+itse+useinkin+suorittanut+kyseisen+toimenpiteen+vai+mistä+olet+ideasi+saanut?+Kenen+anukseen+tuo+löylykauha+tulisi+survoa?+Yrititkö+nyt+vain+hienovaraisesti+vihjailla,+että+olet+kauhailukaveria+vailla+ja+siksi+julkaisit+tämän+hieman+epämääräisen+kommenttisi+vai+mikä+on+päämääräsi?+Varsin+hämmentävää,+että+joku+haluaa+rektumiinsa+löylykauhan,+nykyään+kun+on+niin+monenlaisia+seksileluja+saatavilla.+No+jaa,+makunsa+kullakin.
Mikäli+sinä+todella+olet+oikea+kauhailun+veteraani,+niin+suosittelen+julkaisemaan+eroottisen+novellin+aiheesta.+Voisit+käsitellä+vaikka+ensimmäistä+kertaasi+löylykauhan+kanssa.+Tarinan+nimeksi+ehdotan:+Unohtumaton+saunareissu...
Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+paskonsuuhus!
PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Voimia+ja+jaksamista!
17.11.2016 23:57
Hei+nimimerkki+Vitunurpot!
Mitä+yrität+sanoa?+Meinaatko,+että+minä+olen+olen+idiootti+eli+tyhmä+olento?+Minkä+ihmeen+takia+sellaiseksi+minut+määrittelet?+Kun+antaa+noin+jyrkän+mielipiteen,+niin+olisi+hyvä+hieman+perustella+sitä.+No+jaa,+ehkä+sinulla+oli+vain+kiire+jo+muualle+kirjoittamaan+toisia+keskustelunavauksia.
Entä+miten+tuo+kopioiminen+liittyy+mihinkään?+Jokainen+kommenttini,+jonka+olen+tänne+kirjoittanut,+on+ollut+erilainen,+joten+analyysisi+ontuu.+Vai+yrititkö+määritellä+minut+idiootiksi,+joka+ei+osaa+käyttää+kopiointimahdollisuutta?+Avaa+ihmeessä+ajatuksiasi,+sinulla+on+varmasti+paljon+sanottavaa.+
Vai+onko+sinulla+vain+paha+olla?+Asioiden+kunnollinen+purkaminen+on+parempi+keino+käsitellä+asioita+kuin+kiukutella+internetissä+satunnaiselle+henkilölle.+Edustamasi+käytös+voi+tuoda+hetkellistä+helpotusta,+mutta+ei+sillä+tunnelukot+aukea.+Uskalla+vain+rohkeasti+kohdata+itsesi+ja+ongelmasi.+Keskustele+läheistesi+kanssa,+mikäli+se+ei+auta+tai+siiihen+ei+ole+mahdollisuutta,+niin+suosittelen+ammattiapua.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Vitunurpot!
17.11.2016 20:57
Hei+nimimerkki+maisteris!
Kiitos+toteamuksestasi,+se+lämmittää+mieltäni.+Täällä+nimittäin+suurin+osa+minulle+kommentoineista+henkilöistä+on+vain+määritellyt+minua+solvaavin+termein,+joten+tämä+oli+mukavaa+vaihtelua.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+maisteris!
PS:+Toivottavasti+saat+jouluna+hyviä+lahjoja.
17.11.2016 18:34
Hei+nimimerkki+Merlin_72-!
Aivan+ensimmäisenä+haluan+huomauttaa,+että+olisit+kiinnittänyt+huomiota+käyttämääsi+nimimerkkiin.+Analyyttisena+henkilönä+sinun+luovuutesi+olisi+varmasti+riittänyt+ihan+oman+nimimerkin+keksimiseen.+Olen+toki+mielissäni+siitä+kuinka+paljon+tykkäät+minusta.+Ihan+niinkin+paljon,+että+kirjoitat+samankaltaisella+nimimerkillä.+Se+on+suuri+kunnia,+mutta+yritä+jatkossa+keksiä+ihan+oma+nimimerkki,+sinä+varmasti+pystyt+siihen.
Entä+tämä+kommenttisi+avaus?+Mitä+meinaat+sillä,+aplodejako?+Hämmentävää,+että+ensin+haluat+osoittaa+minulle+suosiota,+mutta+sen+jälkeen+määrittelet+minut+idiootiksi.+Sinun+logiikkasi+on+varsin+omaperäistä.+Sitten+tuo+mahdollinen+viittauksesi+erääseen+tunnustettuun+kirjailijaan.+Ihan+vinkkinä+vain,+että+se+kirjoitetaan+Jari+Tervo,+ei+jaritervo.+Opettele+hieman+kirjoittamisen+alkeita.+Vaan+kerrohan,+että+miksi+juuri+Jari+Tervo?+En+nimittäin+ole+ollenkaan+hänen+kirjalliseen+tuotantoonsa+perehtynyt,+joten+vaikutteiden+saaminen+häneltä+on+varsin+mahdotonta.+Ehkä+joskus+olen+jonkun+satunnaisen+kolumnin+häneltä+lukenut,+mutta+siinä+kaikki.+Liitä+seuraavaan+minulle+osoitettuun+kommenttiisi+muutamia+lempikohtiasi+jostain+hänen+teoksistaan+ja+erittele+kaikki+ne+kohdat,+joissa+kirjoitustyylini+kohtaa+hänen+verbaalisen+leikittelynsä.+Onhan+se+hieno+kunnia+tulla+verratuksi+noinkin+kuuluisaan+ja+menestyneeseen+kirjailijaan.
Oletko+todella+sitä+mieltä,+että+olen+idiootti?+Minut+määrittelet+idiootiksi,+mutta+henkilö,+joka+suosittelee+löylykauhaa+tungettavaksi+anaaliin+on+ihan+ok,+niinkö?+Ehkä+sinä+kuulut+kauhailijoiden+sankkaan+joukkoon+ja+pahoitit+mielesi+kun+klaanisi+jäsenen+julkaisuun+puututtiin.+Vai+oletko+peräti+sama+henkilö,+joka+lymyilee+nimimerkin+Uuuhhhjjj+takana?+Sehän+se+vasta+hauskaa+olisikin.+Ensin+sinä+kirjoittaisit+julkaisun,+joka+ei+saa+osakseen+haluamaasi+huomiota+ja+sitten+kiukuttelisit+toisen+nimimerkin+avulla+älynväläystäsi+analysoivalle+henkilölle.+Kerro+ihmeessä+minulle+totuus,+mikäli+sinulle+siihen+aikaa+liikenee.+Odotan+innolla+vastaustasi.
Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Merlin_72-!
PS:+Joulu+on+tulossa,+pyydä+lahjaksi+Aapinen.+Kyseisen+teoksen+avulla+voisit+opetella+kirjoittamisen+alkeita.
17.11.2016 18:13
Miksi+suosittelet+löylykauhaa+työnnettäväksi+anaaliin?+Onko+sinulla+itselläsi+pitkäkin+historia+löylykauhan+käyttämisestä+seksileluna+vai+mistä+ihmeestä+sinun+päähäsi+moinen+idea+pälkähti?
Mitä+sinä+yrität+kommentillasi+sanoa,+sitäkö,+että+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+tulisi+lopettaa+kyseleminen+ja+työntää+anukseensa+löylykauha,+niinkö?+Silläkö+kaikki+ratkeaisi?+Toteamuksesi+on+epäselvästi+muotoiltu.
Miksi+juuri+löylykauha?+Miksi+ei+vaikka+kiulu,+kiuaskivi+tai+jotain+ihan+muuta?+Eikö+siinä+ole+aikamoinen+survominen,+jotta+saa+kauhan+rektumiin+ja+kuinka+syvälle+se+tulisi+työntää?+Entä+miten+päin?+Hienoa+jos+sinä+saat+jotain+erityistä+tyydytystä+kauhailusta,+mutta+ihan+vain+vinkkinä+kerron,+että+on+olemassa+seksileluja.+Niitä+voi+ostaa+alan+liikkeistä+tai+tilata+internetistä.+Ne+ovat+varmasti+käytännöllisempiä+kuin+löylykauha,+mutta+jokainen+tyylillään.+Minä+tosin+todella+toivon,+että+et+vieraile+julkisissa+saunoissa.+Olisi+siinä+jollain+satunnaisella+isällä+seliteltävää+kun+lapsensa+tai+lastensa+kanssa+saunaan+astuessaan,+sinä+kiljuisit+lauteilla+nautinnosta,+löylykauha+takamuksestasi+törröttäen.+
Olet+sinä+aikamoinen+kirjoittaja,+todella+vastuutonta+toimintaa.+Annoit+vain+epämääräisen+neuvon,+mutta+et+minkäänlaisia+ohjeita+toimenpiteen+suorittamiseen.+Jos+sinä+olisit+todella+halunnut+neuvoa+alkuperäisen+viestin+kirjoittajaa,+olisit+kuvannut+opetusvideon+aktista+ja+linkannut+sen+sopivilla+saatesanoilla.+Ehkä+sinulla+oli+vain+niin+kova+kiire+jakaa+tämä+omaperäinen+ohjeesi,+että+et+ehtinyt+miettiä+loppuun+asti.+Vaan+onko+tämä+ihan+sinun+oma+ideasi+vai+yritätkö+olla+vain+trendikäs?+
Odotan+innolla+syväluotaavaa+ja+äärimmäisen+tyhjentävää+vastaustasi,+joka+huikaisee+minut+ryöppyävällä+kirjallisten+lahjojen+todistetulvalla.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Uuuhhhjjj!
17.11.2016 00:10
Hei+nimimerkki+cxdeer!
En+usko+sinua,+epäilen+vahvasti+lupaustasi.+Kuvaa+video+siitä+kun+työnnät+löylykauhan+anaaliisi+ja+linkkaa+tänne,+niin+tiedän+sinun+olevan+tosissasi.
16.11.2016 23:37
4 / 9