niin, kertokaapa naiset jotka ette halua seksiä mutta olette parisuhteessa. Mitä mieltä olette? Olisitteko valmiita pestaamaan rakastajattaren miehellenne?
Olen naimisissa tuollaisen naisen kanssa ja kun hän on vielä pirun mustasukkainen ei ole helppoa.
Vaikka tuskimpa aseksuuaalit lukevat seksipalstoja heille riittää muut riippuvuudet kuten palit ja ym . harrasteet.
Aseksuuaalit naiset!
13
131
Vastaukset
- enoosaanupitkäänaikaan
O- ja E-seksuaalit ovat vaarallisia koska ne haluaa tehdä lapsen salaa muut käy kyllä-
Toinen vaihtoehto on että ostaa miehelle pumpattavan barbaran jota hän voi rakastella naisen ollessa pois kotoa. - Marlatta
Miksi menit sellaisen kanssa naimisiin? Tuollainen suhde on epätasapainoinen sinulle alusta asti eikä voi toimia.
- trollimikätrolli
Tyhmät uskoo näitten juttuja tämäkin joku itteensä kyllästynyt peräkamari huuhentaali kyselee tyhmiä
- wefewefw
trollimikätrolli kirjoitti:
Tyhmät uskoo näitten juttuja tämäkin joku itteensä kyllästynyt peräkamari huuhentaali kyselee tyhmiä
täytyy heillekin jonkun puhua koska he ovat yksinäisiä ja tarvitsevat äidin rakkautta ja hyväksyntää jota hakevat täältä niin se täytyy heille antaa.
- aamenvaan
Voi voi kun olet ristis ottanut niin ristis kannat turha tänne on itkeä tai sitten muijas pettää sen kun kerkiää ja kotona esittää muuta onpa hyväuskoista sakkia
- joulutule
No voe hyväne aika. minnoun aena tykännä saanassa pitee kikkelijä kuumassa löölyveskaahassa pehmii ja lämpiij tos makeesti ja tuo emäntä tykee myös ku heetelen löölykaahalla välillä vettä kiukaasee ja välillä se pimperoisee ..tielläi keskustelupaltalla on yks löölykaahan viärikäätjistä.... elä.... elä työntele sitä kaahoo joka reekää. sitä voip tarvita vielä iha oikeesii homii.. poeka
- ilmianna
poika ...poika....!!!! alakaa jo lämmetä pikku hiljoo tuokii vyyyggg meillä ol sota-aikaa tuommone samanmoine rehvastelia rintamalla arvootko mite sille käv ?
voi kirjotoo vastaakse iha ite..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947