Aseksuuaalit naiset!

urpourputtaja

niin, kertokaapa naiset jotka ette halua seksiä mutta olette parisuhteessa. Mitä mieltä olette? Olisitteko valmiita pestaamaan rakastajattaren miehellenne?
Olen naimisissa tuollaisen naisen kanssa ja kun hän on vielä pirun mustasukkainen ei ole helppoa.
Vaikka tuskimpa aseksuuaalit lukevat seksipalstoja heille riittää muut riippuvuudet kuten palit ja ym . harrasteet.

13

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enoosaanupitkäänaikaan

O- ja E-seksuaalit ovat vaarallisia koska ne haluaa tehdä lapsen salaa muut käy kyllä-

Toinen vaihtoehto on että ostaa miehelle pumpattavan barbaran jota hän voi rakastella naisen ollessa pois kotoa.

• Marlatta

Miksi menit sellaisen kanssa naimisiin? Tuollainen suhde on epätasapainoinen sinulle alusta asti eikä voi toimia.

• trollimikätrolli

Tyhmät uskoo näitten juttuja tämäkin joku itteensä kyllästynyt peräkamari huuhentaali kyselee tyhmiä

• wefewefw
        trollimikätrolli kirjoitti:

Tyhmät uskoo näitten juttuja tämäkin joku itteensä kyllästynyt peräkamari huuhentaali kyselee tyhmiä

täytyy heillekin jonkun puhua koska he ovat yksinäisiä ja tarvitsevat äidin rakkautta ja hyväksyntää jota hakevat täältä niin se täytyy heille antaa.

• aamenvaan

Voi voi kun olet ristis ottanut niin ristis kannat turha tänne on itkeä tai sitten muijas pettää sen kun kerkiää ja kotona esittää muuta onpa hyväuskoista sakkia

• joulutule

No voe hyväne aika. minnoun aena tykännä saanassa pitee kikkelijä kuumassa löölyveskaahassa pehmii ja lämpiij tos makeesti ja tuo emäntä tykee myös ku heetelen löölykaahalla välillä vettä kiukaasee ja välillä se pimperoisee ..tielläi keskustelupaltalla on yks löölykaahan viärikäätjistä.... elä.... elä työntele sitä kaahoo joka reekää. sitä voip tarvita vielä iha oikeesii homii.. poeka

• ilmianna

poika ...poika....!!!! alakaa jo lämmetä pikku hiljoo tuokii vyyyggg meillä ol sota-aikaa tuommone samanmoine rehvastelia rintamalla arvootko mite sille käv ?

voi kirjotoo vastaakse iha ite..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe