Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Merlin_72
profiilit
Merlin_72
Merlin_72
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
175
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+yrität+sanoa?
21.09.2016 16:31
Minkä+takia?+Miksi+suosittelet+viestin+kirjoittajaa+työntämään+löylykauhan+perseeseen?+Kenen+perseeseen+se+pitäisi+työntää,+viestittäjän+omaanko?+Mikäli+sitä+tarkoitat,+niin+oikea+kirjoitusmuoto+on+perseeseesi.+Niin+tosiaan,+oletko+itse+kokenut+tämän+kauhailun+nautinnolliseksi+puuhaksi+vai+miksi+otit+sen+puheeksi?+Oletko+vain+sosiaalisesti+syrjäytynyt+vajaaälyinen+pikku+pelle,+joka+purkaa+turhautuneisuuttaan+keskustelupalstalla+vai+oletko+vaihtoehtoisesti+sosiaalisesti+rajoittunut,+mutta+kanssakäymiseen+innokas+ja+vain+heikon+mielikuvituksesi+vuoksi+keskustelunavauksesi+ovat+näin+tylsiä?+Vastausta+odotellen.+Oikein+ihanaa+ja+nautinnollista+syksyä+sinulle+mmbbvvv!
21.09.2016 16:30
Ymmärrän+tuskasi.+Onhan+se+ikävää,+että+et+uskalla+itse+myontää+todellisia+himojasi.+Oletko+kovinkin+pahasti+epäonnistunut+elämässäsi+vai+mikä+saa+sinulle+niin+pahan+olon,+että+tulet+tänne+keskustelupalstalle+kiukkuasi+purkamaan?+Olet+selvästi+ollut+kirjoittaessasi+syvän+raivon+vallassa+kun+kirjoitusasua+katsoo.+Vai+onko+äidinkielen+tunnilla+ollut+vain+kivempaa+höpötellä+Nukkumatin+kanssa?+Mikäli+sinun+elämäsi+on+noin+tylsää,+että+joudut+hakemaan+siihen+sisältöä+kiukuttelemalla+täällä,+syytellen+satunnaisia+henkilöitä+pedofiileiksi+ja+antaen+suositteluja+itsemurhasta,+niin+ehdotan,+että+haet+pikaisesti+ammattiapua.+Ei+ole+mitenkään+häpeällistä+tunnustaa+pahaa+oloaan+ja+kohdata+ongelmiaan.+Myöntämällä+itsellesi+totuuden,+aloitat+matkan+kohti+uutta+elämää.+Voimia+ja+jaksamista+sekä+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+älllkk!+Toivottavasti+elämäsi+vielä+jonain+päivänä+muuttuu+paremmaksi.
21.09.2016 16:07
Löylykauhalla+heitetään+saunassa+vettä+kiukaalle.+Alkuperäisen+viestin+kirjoittaja+ei+maininnut+mitään+saunomisesta.+Rakas+Löylykauha,+olet+eksynyt+väärälle+palstalle.+Vai+unohditko+mainita,+että+minne+haluaisit+sen+löylykauhan+lahjoittaa?+Jestas+sentään,+et+kai+vain+anaaliin?+No+jaa,+makunsa+kullakin.+Hyviä+survomisia+sinulle,+suosittelen+kuitenkin+vaihteeksi+kokeilemaan+vaikka+kaktusta+tai+kirkontornia.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+pikku+kauhailijalle!
21.09.2016 15:56
Ymmärrän+suuren+tuskasi.+Voimia+ja+jaksamista!
21.09.2016 15:47
Miksi+suosittelet+juuri+tätä+vaihtoehtoa,+oletko+itse+kokeillut?
21.09.2016 15:46
Et+tapa,+minä+tiedän+sen.
21.09.2016 15:39
Voimia+sinulle!+Ymmärrän+suuren+tuskasi,+jota+koet.
12.09.2016 23:53
Mene+sinä+pyhäkouluun+sievistelemään.
12.09.2016 23:31
Hyvä+kun+kerroit.
09.09.2016 00:28
Hakeudu+hoitoon,+saat+varmasti+apua.
09.09.2016 00:28
Perustele.
08.09.2016 00:25
Ei,+ei++hän+keksinyt.+Sehän+on+kuitenkin+vain+todella+hyvä+asia,+muutenhan+sinun+maailmasi+olisi+voinut+todella+pahasti+järkkyä.+Mene+sinä+pikku+prinsessa+pyhäkouluun+sievistelemään,+älä+viitsi+tulla+tänne+ruikuttamaan.+No,+annetaan+nyt+kuitenkin+anteeksi.+Ehkä+olet+vain+vajaaälyinen...
08.09.2016 00:24
Ihanaa!+Hyvä,+että+sait+rangaistuksen.+Kanna+vastuu+siitä,+että+olet+avuton+tunari.
08.09.2016 00:03
Sinun+viestisi+on+varsin+asiallinen,+mutta+hieman+jää+asioita+epäselväksi.+Kun+suosittelet+löylykauhaa+perseeseen,+niin+tarkoitatko,+että+olisit+innokas+työntämään+sen+itse+viestin+kirjoittajan+anukseen+vai+pitäisikö+se+tehdä+omatoimisesti?+Pohdin+myös+hieman+logiikkaasi,+nimittäin+homoseksuaalit+ovat+kiinnostuneita+saman+sukupuolen+edustajista.+Olisin+varsin+kiinnostunut+jos+sinulla+olisi+linkittää+jonkinlaista+informaatiota+homoseksuaalien+mieltymyksistä+löylykauhoihin+ja+niiden+kanssa+leikkimiseen.+Vai+tarkoitatko,+että+olet+itse+kaapissa+oleva+homoseksuaali,+joka+ei+ole+vielä+valmis+hakemaan+miehistä+seuraa+vaan+joutuu+tyydyttämään+himonsa+työntämällä+jotain+muuta+esinettä+anaaliinsa,+tässä+tapauksessa+löylykauhaa?+Nimittäin+uskon+siihen,+että+et+suosittelisi+löylykauhaa+ratkaisuksi,+mikäli+et+olisi+sitä+ensin+itse+toimivaksi+keinoksi+himojen+tyydyttämiseen+todennut.+Toivon,+että+jatkossa+jakaessasi+vinkkejä,+annat+kunnolliset+ohjeet+aktin+suorittamiseen.+On+hyvin+paljon+mahdollista,+että+tälläkin+hetkellä+viestisi+lukija+olisi+innokas+toteuttamaan+ohjeesi,+mutta+ei+ihan+tiedä,+että+miten+lähteä+asiaa+työstämään.+Suuri+kiitos+kuitenkin+sinulle+ccgggh,+että+innokkaasti+jaoit+tämän+ajatuksesi+internetin+maailmaan.+Tekee+aina+hyvää+lukea+fiksun+ihmisen+tarkkaan+mietittyä+ja+laadukkaasti+kirjoittamaa+tekstiä,+joka+on+viiltävän+älyn+synnyttämää+tuotosta,+jota+ei+kenen+tahansa+aivot+pysty+tuottamaan.
05.09.2016 00:10
9 / 9