Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

175

1. Mitä+yrität+sanoa?
  2. Minkä+takia?+Miksi+suosittelet+viestin+kirjoittajaa+työntämään+löylykauhan+perseeseen?+Kenen+perseeseen+se+pitäisi+työntää,+viestittäjän+omaanko?+Mikäli+sitä+tarkoitat,+niin+oikea+kirjoitusmuoto+on+perseeseesi.+Niin+tosiaan,+oletko+itse+kokenut+tämän+kauhailun+nautinnolliseksi+puuhaksi+vai+miksi+otit+sen+puheeksi?+Oletko+vain+sosiaalisesti+syrjäytynyt+vajaaälyinen+pikku+pelle,+joka+purkaa+turhautuneisuuttaan+keskustelupalstalla+vai+oletko+vaihtoehtoisesti+sosiaalisesti+rajoittunut,+mutta+kanssakäymiseen+innokas+ja+vain+heikon+mielikuvituksesi+vuoksi+keskustelunavauksesi+ovat+näin+tylsiä?+Vastausta+odotellen.+Oikein+ihanaa+ja+nautinnollista+syksyä+sinulle+mmbbvvv!
  3. Hyvä+kun+kerroit.
  4. Perustele.
  5. Sinun+viestisi+on+varsin+asiallinen,+mutta+hieman+jää+asioita+epäselväksi.+Kun+suosittelet+löylykauhaa+perseeseen,+niin+tarkoitatko,+että+olisit+innokas+työntämään+sen+itse+viestin+kirjoittajan+anukseen+vai+pitäisikö+se+tehdä+omatoimisesti?+Pohdin+myös+hieman+logiikkaasi,+nimittäin+homoseksuaalit+ovat+kiinnostuneita+saman+sukupuolen+edustajista.+Olisin+varsin+kiinnostunut+jos+sinulla+olisi+linkittää+jonkinlaista+informaatiota+homoseksuaalien+mieltymyksistä+löylykauhoihin+ja+niiden+kanssa+leikkimiseen.+Vai+tarkoitatko,+että+olet+itse+kaapissa+oleva+homoseksuaali,+joka+ei+ole+vielä+valmis+hakemaan+miehistä+seuraa+vaan+joutuu+tyydyttämään+himonsa+työntämällä+jotain+muuta+esinettä+anaaliinsa,+tässä+tapauksessa+löylykauhaa?+Nimittäin+uskon+siihen,+että+et+suosittelisi+löylykauhaa+ratkaisuksi,+mikäli+et+olisi+sitä+ensin+itse+toimivaksi+keinoksi+himojen+tyydyttämiseen+todennut.+Toivon,+että+jatkossa+jakaessasi+vinkkejä,+annat+kunnolliset+ohjeet+aktin+suorittamiseen.+On+hyvin+paljon+mahdollista,+että+tälläkin+hetkellä+viestisi+lukija+olisi+innokas+toteuttamaan+ohjeesi,+mutta+ei+ihan+tiedä,+että+miten+lähteä+asiaa+työstämään.+Suuri+kiitos+kuitenkin+sinulle+ccgggh,+että+innokkaasti+jaoit+tämän+ajatuksesi+internetin+maailmaan.+Tekee+aina+hyvää+lukea+fiksun+ihmisen+tarkkaan+mietittyä+ja+laadukkaasti+kirjoittamaa+tekstiä,+joka+on+viiltävän+älyn+synnyttämää+tuotosta,+jota+ei+kenen+tahansa+aivot+pysty+tuottamaan.