Olen jo 18 vuotias sälli ja 15 vuotiaasta asti olen karttanut saunomista isäni kanssa. Olen ehkä hieman bi utelias, mutten koskaan uskonut kiintyväni isäni ulkomuotoon niin paljoa etten kykene hänen kanssaan alaston kohtaamisiin. Isäni ei tästä tiedä ja muutamaan otteeseen olen joutunut todella noloihin tilanteisiin jossa istun kuumassa saunassa niin pitkään että isäni suostuu poistumaan ensin paikalta. Olenko ainoa joka kärsii tästä ongelmasta?
Isäni on liian kuuma
9
163
Vastaukset
- Vierailijapoika
Vaikka tämä niin vitsiltä näyttää kuulostavan olen aidosti häpeissäni asiasta. En haluaisi verrata tilannettani insestisyyteen, mutta tunnen pelkoa ja ahdistuneisuutta miettiessäni olevani muista poikkeava.
Tällaista saunakulttuuria ei ole missään muualla maailmassa. USA miehet ovat kieltäytyneet saunasta ja sanoneet, ettei tulisi mielenkään istua alasti jossain kuumassa saunasssa toisen miehen vieressä.
Lenita Airisto joka pitää itseään kaiken tietävänä vihaa saunaa.
Eräseen aikaan oli villitys, että joka kerrostalo asunnossa oli sauna ja nyt nämä saunat toimivat lähinnä varastoina.
Voit hyvin sanoa Isällesi, että haluat sanoa yksin.- zzzdf
Ja työntää löylykauhan perseeseen yksin
- fghjkkklkl
Äitisi ja sinun perseeseen kaksin
- ccchhh
Löylykauha perseeseen ryhmänä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699