Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nella70
profiilit
nella70
nella70
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaateutumisen+muutos+voi+tuoda+miehia+lähemälle.+Puhumisen+tapa,+sanankäyto+ja+äänen+käyto+voi+miehet+tuoda+sinun+lähelle.+Kun+unelmanmiestä+en+tapa,+sitten+voi+olla+niin,+että+en+ole+pakku+unelmoida+-+tapa+vaan+miestä+ja+oppi+häntä+tuntemaan+sellasisena,+kun+hän+on.+Kun+hän+en+ole+rehelinen,+jätä++hän+heti+pois,+kun+......+itse+tiedät,+mitä+sa+en+salli,+mutta+kun+en+ole+unelman+mies,+mutta+hyvä+mies+kuitenkin,+oppi+häntä+tuntemaan+ja+unelmat+löydäte++yhdessä+myöhemmin.
16.09.2016 20:59
Te+olette+kasvattanut+4+lasta,+olette+avioliitossa+saman+miehen+kanssa+20+v+ja+kaikki+on+hyvin,+raha+riittä+ja+olette+masennut.+Ihme,+miten+se+onnistu?+Kun+virolaisena+asialle+katso,+ajatelen+ma,+että+ehkkä+teille+kukaan+koskaan+en+sano,+että+te+olete+kivä+ja+hyvä+ja+kaunis?+Voi+olla,+että+olete+liian+hiljaiset?+Tuntusi+jo+hvyin,+kun+joku+kiiteli+ja+lahjoisi+kukkia.
Ma+tekisin+niin,+että+alkasin+itse+puhuman+ensimerkiksi+miehen+kanssa+kuitenkin+niin,+että+loppuen+loppuksi+hän+ymmärsi,+että+se+on+ehkkä++hänenkin+asi+pidädä+oman+vaimo+onnelisena.+Ja+kun+hän+en+ymmärä+tai+tuntu+liian+kylmä,+voisi+vähän+mennä+oman+ystävätärin+kanssa++elokuvin+tai+kahvila+tai+mihin+vaan+shoppailemaan+ja+pidädä+itsestä+vähän+huolta.+Hymyleda+pidäs+myös,+voimalla,+kun+muuten+en+onnistu.+Hymy+toimi+niin,+että+masennus+mene+pois.+Ne+kaksi+en+mahtu+samaan+ihmiseen+sisään.+Kun+en+jaksaa+hymyle,+tee+pusuhuulet+ja+sen+jälkeen+hymy+tule+helpomiin+:)
16.09.2016 20:45
Hei,+olen+46+v+nainen+Tallinnasta.+Tapahtuin+tänne+lukemaan+ja+minulle+tuli+sellainen+ajatus+,että+kun+minä+olisin+yksinäinen+suomalainen+nainen+ma+tulisin+Tallinna+tapamaan+suomalaista+miestä.+Tässä+on+niidä+kaikille+vanhakaupunkin+kaduille,+kahviloissa,+ravintaloissa+ja+yökerhoissä.+Varmaan+päälle+enämpi,+kun+virolaisia.+En+he+kaikki+ole+vaan+juoma+tullut,+tässä+voisi+jo+matkalla+olla+helpo+juttu+aloita+ja+vähän+mitä-vaan+keskustella.+Voit+kysyä+aupa,+missä+on+mitä+-+anna+heille+näytta+pari+hyvä+ruakapaikkka...
16.09.2016 20:22
1 / 1