Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SäädyllinenVanhaTäti
profiilit
SäädyllinenVanhaTäti
SäädyllinenVanhaTäti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
57
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin+mua+tuo+komea+nuorimies+on+pyöritellyt+jo+useamman+vuoden+ajan.+Oikein+mukavalta+on+tuntunut+saada+vällyin+alle+nuori+rakastaja,+joka+hieroo+linimenttiä+mun+luuvalon+kolottamiin+niveliin+ennen+nukkumaanmenoa...+(◠‿◠✿)♡
15.12.2020 09:32
Mutta+sehän+on+Tinttu-Liina+tyttönen?+Olit+aina+niin+mukavan+reipas+vanhaa+tätiä+kohtaan+ja+kyselit+kohteliaasti,+joko+täti+on+opetellut+harpun+soiton.+Täti+osaa+soittaa+pianolla+"Jänis+istui+maassa"+ja+se+riittäköön+toistaiseksi...+(◠‿◠✿)
29.08.2020 11:20
Siis+parsin+tietenkin+mun+sukkia+senkin+nenäkäs+nuorimies...+(눈_눈❀)
29.08.2020 11:19
Kylläpä+mun+vanhoja+niveliä+alkoi+lämmittää,+kun+noin+komea+nuorukainen+yltyi+kehumaan.+Tarjoan+sulle+pannullisen+Kulta+Katriinaa+sekä+uskovaisten+pastillin+mun+käsilaukusta,+mikäli+tulet+pitelemään+mun+lankavyyhtiä+tänä+iltana.+Luetaan+sitten+samalla+vaikkapa+pyhän+Basileios+Suuren+luostarisääntöä,+ettei+aika+käy+pitkäksi...+♡♡♡♡(ಥ‿ಥ❀)♡♡♡♡
29.08.2020 11:18
Mun+suunnitelmissa+on+istua+takkatulen+ääressä,+lämmitellä+mun+luuvalon+runtelemia+sääriä+sekä+paikata+villalangalla+kaikki+rikkoutuneet+kantapäät+mun+ruskeista+talvisukkiksista.+Välillä+luen+myös+Apu-lehden+vanhoja+vuosikertoja+ja+tarkistan+neulontapiirin+historiikin+oikeakielisyyttä.+Niin+se+aika+kuluu+joutuisasti+kohti+ensi+kesää...+(◠‿◠✿)
28.08.2020 16:02
Onneksi+mulla+on+Arielin+kanssa+hyvät+välit,+koska+muuten+meidän+molempien+elämä+menisi+tosi+vaikeaksi...+(◕‸+◕✿)
18.12.2018 09:58
Haha,+en+riisu+mun+talviturkkia,+enkä+ikimaailmassa+mun+ruskeita+sukkiksia...+;))
05.06.2018 21:45
Vaikka+mulla+onkin+melko+heleä+ja+sointuva+ääni,+niin+en+siitä+huolimatta+kuulu+kirkkolaulukuoroon.+Mun+pitäisi+nimittäin+perehtyä+paremmin+ortodoksiseen+resitointiin,+että+uskaltaisin+esiintyä+julkisesti.+Eli+ehkä+tyydyn+pelkästään+tarjoilemaan+mun+laukusta+löytyviä+uskovaisten+pastilleja,+koska+lähimmäisten+äänen+käheyden+lievittäminen+on+myös+erittäin+tärkeä+tehtävä...+:))
Kukahan+muuten+on+tuo+epämiellyttävä+poika,+joka+aikoo+syödä+söpön+pienen+karitsan+ja+kakkia+sen+sitten+vessanpyttyyn...+:((
28.03.2018 15:16
Mulla+on+tarkoituksena+osallistua+Pääsiäisyön+Jumalanpalvelukseen,+jos+vain+jaksan+pysyä+valveilla+kokonpolton+jälkeen.+Koska+se+järjestetään+tänä+vuonna+myös+Kokkolan+ortodoksisella+rukoushuoneella...+:))
28.03.2018 11:54
On+varmasti+ihanaa+nähdä+läheisiään...+:))
07.02.2018 18:08
Siis+aion+todellakin+viettää+:))+Mulla+on+tarkoituksena+leipoa+jättisuuri+ystävänpäiväpizza+ja+syöttää+se+Butchille+ja+Speedolle...
07.02.2018 18:06
Haha,+mua+on+NIIN+turha+yrittää+lahjoa+:))+Siis+mulla+ei+yksinkertaisesti+mielenkiinto+riitä+miehiin,+rantalentikseen+tai+irtokarkkeihin.+Tai+no+joo,+toisinaan+kaivan+mun+käsilaukusta+uskovaisten+pastillin,+mutta+VAIN+toooooooooooooooooooosi+harvoin!!!+Enkä+muuten+luovu+mun+ruskeista+sukkiksista+ja+laamapaidasta+edes+kesähelteillä.+Ymmärrätte+varmasti+mun+näkemykset+sitten,+kun+olette+itse+57-vuotiaita+ja+ihan+supervanhoja...
23.01.2018 19:11
Mun+sydän+oli+murtua+muutama+vuosi+sitten,+kun+Marius-kirahvi+lopetettiin+tanskalaisessa+eläintarhassa.+Zapashnyn+veljekset+olisivat+tahtoneet+pelastaa+sen+hengen+ja+siirtää+sen+Moskovaan,+mutta+siihen+ei+suostuttu...
Eläimiin+kohdistuvaa+julmuutta+on+niin+monenlaista.+Melkein+pahinta+se+on+silloin,+kun+säädökset+ja+byrokratia+tappavat+inhimillisyyden+ja+terveen+järjen...
22.01.2018 17:48
Niin+TOTTA!!!
18.01.2018 22:27
Mun+mielestä+Suomen+Nato-intoilu+on+yhtä+naurettavaa+kuin+elefantin+selässä+inisevä+moskiitto+kerjäisi+apua+pohjoisnavalla+asuvalta+jääkarhulta...
18.01.2018 22:24
Ei+niillä+ole+sitä,+hahaha...+;))
20.05.2017 13:28
Ehkä+nimmarin+poisto+oli+Arielin+osalta+pelkkä+vahinko...+Tai+oikeastaan+on+aivan+mahdollista+sekin,+että+hänen+supersöpö+miaunsa+käveli+juuri+silloin+näppäimistöllä+ja+hupsista+vain!!!+Nimmari+oli+poissa+:((+Mutta+hei!!!+Voitte+silti+jutella+mun+kanssa,+jos+teitä+sattuu+huvittamaan.+Ja+annan+muuten+todella+mielelläni+elämänohjeita+kaikille+halukkaille.+Mulla+on+nimittäin+aika+pitkästi+elämänkokemusta+ja+ihan+äärettömän+tasainen+ja+järkevä+luonne+:))
20.05.2017 13:25
Hmmm...+Ehkä+virkkaan+patalappuja+tai+kahvipannun+myssyä,+jos+on+ihan+kaamean+kylmä+:))
26.04.2017 11:19
Haha...+Olisi+superHAUSKAA+olla+Toljanterin+siili+;))
26.04.2017 11:17
Se+on+p-i-p-p-e-l-i,+luulisin...
26.04.2017 11:15
2 / 3