Kaupunkilaisten toiveet :)

Tänään tuli ajateltua, että kohta on taas vuosi mennyt meidän kaikkien elämästä. Vuosi 2019 tulossa ja ainhan on jokaisella toiveita uudelle vuodelle.
Itse en toivo muuta kuin, että itse ja läheiset ihmiset pysytään terveinä :)

Toivon tietysti myös sitä, että meidän kaupunki pysyisi turvallisena asua. Teille kaikille kirjoittajille täällä, ketään unohtamatta toivon myöskin lempeitä elämän myötätuulia ♡♡

Onko teillä omia toiveita?

125

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hupsis..mulla olikin tuossa kolme toivetta :))

• Sun_flower

No jätkäkamu ois kiva. Toi namupoika vaikkapa;) Vitsit vitsinä, sellainen luotettava, huumorintajuinen, yhden muijan jätkä ois hakusessa. Flirtit ei kelpaa.

• Tiiäķkö..mä jo aattelinkin, että jos kukkanen käväisee täällä, niin toive on tuo :)) Kyllä sä tuollasen vielä löydät. Noitaki ku tallustaa monia tässä kaupungissa :)
        Toi luotettavuus on kyllä tärkeetä ja rehellisyys..

• Sun_flower

Hitto kun välähti oikeen toiveiden toive! Jos toi vihreä kuula tohtii vielä näyttäytyä, niin voisit kautta rantain mainostaa yhtä muijaa;)

• Siinäpä tuli palstapässille tehtävä.. ;)

Mietin tänään ku alotusta tein, että onkohan Artsi kilahtanu jostain, ku ei ole tullut ollenkaan :[

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Siinäpä tuli palstapässille tehtävä.. ;)

Mietin tänään ku alotusta tein, että onkohan Artsi kilahtanu jostain, ku ei ole tullut ollenkaan :[

Pelkää tietty että alan iskemään;)

• Sun_flower kirjoitti:

Pelkää tietty että alan iskemään;)

No alkaisitko? :))

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

No alkaisitko? :))

No en taida viittiä kun on niinku ei huomaiskaan;)

• Sun_flower kirjoitti:

No en taida viittiä kun on niinku ei huomaiskaan;)

No Artsilla on ikuinen mielitietty ollu, nii siks se vähä orjailee :)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

No Artsilla on ikuinen mielitietty ollu, nii siks se vähä orjailee :)

Ite myisin vaikka sieluni tuollaisesta uskollisuudesta, näköjään tietää että kantsii ootella.

• Sun_flower kirjoitti:

Ite myisin vaikka sieluni tuollaisesta uskollisuudesta, näköjään tietää että kantsii ootella.

Kyllä se tosirakkautta jo on...

• Mennäänpä hiukan altruistisille linjoille. Esitän toiveenani Kokkojärven pikaista kaivamista, lapiota visioijan oikeaan käteen ja vasempaan työrukkasia. Jospa se lähtisi siitä etenemään. :)

• Tiiä mitä toi altruisti tarkottaa, mut onhan tuota jo suunniteltu vuosia, nii on jo puoliks tehty.. saas nähä löytääkö lapion ;)

Olipa kiva pitkästä aikaa nähdä sun nikkis. Usein olen ajatellut, että ois kiva ku palsta älykkökin näyttäytyis täällä :))
        Kiva, että oot voimissas eli hengissä ;)

• Sun_flower

No onko tää jätkä vapailla markkinoilla? Ootkos tietsikkanörttejä kun Tinttu mainosti älykkyyttä?;)

• parhaiksi_kamuiksi

Toivon pikkupimun ja Kitichenin sydän-ystävyyttä!

• Jassoo.. :) Uteliaisuuttani kysyn..avaappa vähäsen, että miks sulle tuo tuli just mieleen? :)

• Oletkos_huomannut
        tinttu-liina kirjoitti:

Jassoo.. :) Uteliaisuuttani kysyn..avaappa vähäsen, että miks sulle tuo tuli just mieleen? :)

Ovat kuin tuli ja vesi, itä ja länsi, lämmin ja kylmä, toistensa vastakohdat.

• Merkillepantavaa
        Oletkos_huomannut kirjoitti:

Mistä lienee johtuu vastenmielisyys tuota neitosta kohtaan?

• luonnonlaki
        Merkillepantavaa kirjoitti:

Naiset ovat monesti kuin haukat toistensa silmillä, nokkimajärjestys on kuin kanalassa konsanaan. Meneppäs naisvaltaiseen työpaikkaan, kyllä siellä pärstävärkit ovat kotkanv^^ulla.

• Oletkos_huomannut kirjoitti:

No juu..mut eikös sitä sanota, että vastakohdat täydentää toisiaan...

No..usko tuota nyt itekkää :))

• Merkillepantavaa kirjoitti:

Sulla vai???

• luonnonlaki kirjoitti:

Naiset ovat monesti kuin haukat toistensa silmillä, nokkimajärjestys on kuin kanalassa konsanaan. Meneppäs naisvaltaiseen työpaikkaan, kyllä siellä pärstävärkit ovat kotkanv^^ulla.

Toi pitää niin paikkansa! Hitto, että karmeinta on ollu just semmosessa paikassa, missä monta akkaa huseeraa. Yks lähtee vessaan ja juorutaan samantien..Jos joka eukko hoksais tuon, niin olisivat jalat ristissä koko päivän!

• huomannut_saman
        Merkillepantavaa kirjoitti:

Jaa, olisko kateellisuutta?

• Ai.. ei tainnu tarkottaakkaan omaa vastenmielisyyttä..

• Mun täytyy olla taas totuudentorvi :]

En usko, että Kittie kateellinen on, mutta oon huomannu, että Kittie jotenki älyttömästi suo ajatusta sille, että juuri Ariel hänelle kirjoittaa. Samaan aikaan ei huomaa, että täällä on hirveen monta ihmistä jotka kirjoittaa hänelle. Ariel ku ei hirveesti täällä muutenkaa kirjottele, niin eikö sitä voisi huomioida ja arvostaa niitä jotka täällä on..

Yhden kävi Ariel kirjottamassa, ku kävi oikomassa mun juttuja..:} Nii ja toivotti parantumista, vaikka olis voinu haistattaa mulle pitkät veet :)))))

• Nämä ei sit ole semmosia juttuja, että kannattais jouluherneitä uhrata.
        On hyvä, että asioista vois puhua, nii ilmaki raitistuu ;)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Mun täytyy olla taas totuudentorvi :]

En usko, että Kittie kateellinen on, mutta oon huomannu, että Kittie jotenki älyttömästi suo ajatusta sille, että juuri Ariel hänelle kirjoittaa. Samaan aikaan ei huomaa, että täällä on hirveen monta ihmistä jotka kirjoittaa hänelle. Ariel ku ei hirveesti täällä muutenkaa kirjottele, niin eikö sitä voisi huomioida ja arvostaa niitä jotka täällä on..

Yhden kävi Ariel kirjottamassa, ku kävi oikomassa mun juttuja..:} Nii ja toivotti parantumista, vaikka olis voinu haistattaa mulle pitkät veet :)))))

Onko vaan että luonteet ei natsaa?

• Sun_flower kirjoitti:

Siis näillä kahdella? No en mä jaksa uskoa, että näin keskustelupalstalla hirveesti vaikuttaa.. Tietysti erilaiset näkemykset ja ajatukset, toimintatavat voi aiheuttaa kitkaa, mutta luonnollistahan se vaan on.

Tuli tässä mieleen, että ehkä meillä joillakin on vaa nämä keskustelut välillä vähän semmosia "likasia" ja Kittie ei taas tykkää tämmösistä irstailuista yhtään :))))))
        Yleensä sanotaan että käytös johtuu kasvatuksesta, joten minä ku oon tälleen " villinä kasvanu" nii mun jutut on mitä on ;))

Vakavasti sanoen..elämää tää vaa on ja ei meistä kukaan nunna ole.

• tinttu-liina kirjoitti:

Siis näillä kahdella? No en mä jaksa uskoa, että näin keskustelupalstalla hirveesti vaikuttaa.. Tietysti erilaiset näkemykset ja ajatukset, toimintatavat voi aiheuttaa kitkaa, mutta luonnollistahan se vaan on.

Tuli tässä mieleen, että ehkä meillä joillakin on vaa nämä keskustelut välillä vähän semmosia "likasia" ja Kittie ei taas tykkää tämmösistä irstailuista yhtään :))))))
        Yleensä sanotaan että käytös johtuu kasvatuksesta, joten minä ku oon tälleen " villinä kasvanu" nii mun jutut on mitä on ;))

Vakavasti sanoen..elämää tää vaa on ja ei meistä kukaan nunna ole.

No en mä ainaskaan oo... :/

• artagnan kirjoitti:

No en mä ainaskaan oo... :/

Nunna?? Juu et..
        No et kyllä munkkikaan ;)

Nunna?? Juu et..
        No et kyllä munkkikaan ;)

Kai mä voisin olla munkki missä on hilloo ja sit töhnää pääl mut en mä kyl luostariin lähde... ;)

• artagnan kirjoitti:

Kai mä voisin olla munkki missä on hilloo ja sit töhnää pääl mut en mä kyl luostariin lähde... ;)

Nii..ja joku kaunis nainen nuolee töhnät..siis siitä munkista ;))

• Oletkos_huomannut kirjoitti:

Toivon että palstalla olisi kaikilla hyvä olla. Hmm. Tai melkein kaikilla kun en kaipaa häntä joka höpisee Kokkojärvestä ja kuinka fiksu mies hän on.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Toivon että palstalla olisi kaikilla hyvä olla. Hmm. Tai melkein kaikilla kun en kaipaa häntä joka höpisee Kokkojärvestä ja kuinka fiksu mies hän on.

Kaikilla on hyvä olla, kun jokainen lähtee itsestään katsomaan avarasti. Kaikkia ei voi miellyttää eikä tarvikkaa.
        Mun puolesta tänne kirjoittakoon kuka tykkää. Mulla on valinnanvapaus mitkä jutut avaan.
        En ota ressusta paineita, vaikka sontaa on tullu.

Kaikilla on hyvä olla, kun jokainen lähtee itsestään katsomaan avarasti. Kaikkia ei voi miellyttää eikä tarvikkaa.
        Mun puolesta tänne kirjoittakoon kuka tykkää. Mulla on valinnanvapaus mitkä jutut avaan.
        En ota ressusta paineita, vaikka sontaa on tullu.

Pitää lisätä tämä selvyydeksi, ettei nämä jutut ole tarkoitettu moitteeksi kenellekkään, eli toivottavasti Kittie ei ole ottanut näitä siten.

• Eisiltänäytä
        Sun_flower kirjoitti:

Natsaako kenenkään kanssa?:D

• Eisiltänäytä kirjoitti:

No mä ainaski nostan kädet ilmaan ja luovutan :/

• Totuudentorvi_
        tinttu-liina kirjoitti:

No mä ainaski nostan kädet ilmaan ja luovutan :/

Parhaasi olet yrittänyt ja se riittäköön.

• Totuudentorvi_ kirjoitti:

Parhaasi olet yrittänyt ja se riittäköön.

Nii... joskus on vain ymmärrettävä lopettaa ajoissa. Mun puolesta saa kuka tahansa kiukutella niin paljon ku tykkää.

Nii... joskus on vain ymmärrettävä lopettaa ajoissa. Mun puolesta saa kuka tahansa kiukutella niin paljon ku tykkää.

Ehkä kittiellä on oikeassa elämässä hankalaa nyt kun muistaakseni kärsii kaamoksen pimeydestä.

Kittie on mukava ihminen.

Minkäs sille tulee että ihmiset on erilaisia.

En minäkään tule Ariel kanssa juttuun. Mutta Kyllähän mä sen ymmärrän kun meillä on eri asiat mitkä meitä kiinnostaa. Se mistä Ariel pitää ei välttämättä mua innosta ja myöskin toisin päin.

Annetaan kittielle aikaa ja kyllä hän tulee jos haluaa.

Minä pidin taukoa eikä tauon pitäminen liittynyt tähän palstaan, mutta en vain halunnut silloin käydä Täällä. Muutenkin halusin olla vaan yksin myös oikeassa elämässä.

Joskus en jaksa olla ihmisten seurassa.. viihdyn mun parhaiten ystävien seurassa ja ne ei ikinä voi olla kuuntelematta mua... Ne menee piiloon mutta kun itken ni ne tulee mun luo ja omalla tavallaan kertovat että olen tärkeä. Ne tarvitsevat mua

Mun mielestä kittie on Kiva. Onneksi emme ole kaikki samanlaisia kun olisi tylsää jos kaikki ajattelisivat kuin mä.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Ehkä kittiellä on oikeassa elämässä hankalaa nyt kun muistaakseni kärsii kaamoksen pimeydestä.

Kittie on mukava ihminen.

Minkäs sille tulee että ihmiset on erilaisia.

En minäkään tule Ariel kanssa juttuun. Mutta Kyllähän mä sen ymmärrän kun meillä on eri asiat mitkä meitä kiinnostaa. Se mistä Ariel pitää ei välttämättä mua innosta ja myöskin toisin päin.

Annetaan kittielle aikaa ja kyllä hän tulee jos haluaa.

Minä pidin taukoa eikä tauon pitäminen liittynyt tähän palstaan, mutta en vain halunnut silloin käydä Täällä. Muutenkin halusin olla vaan yksin myös oikeassa elämässä.

Joskus en jaksa olla ihmisten seurassa.. viihdyn mun parhaiten ystävien seurassa ja ne ei ikinä voi olla kuuntelematta mua... Ne menee piiloon mutta kun itken ni ne tulee mun luo ja omalla tavallaan kertovat että olen tärkeä. Ne tarvitsevat mua

No jokainen voi kirjoittaa tai olla kirjoittamatta.

Se, että ihmiset ois yleisesti kiinnostuneita eri asioista, niin ei silleen estä juttelemasta kaikesta jossain keskustelupalstalla.
        Jokainen pystyy halutessaan tulla toimeen kaikkien kanssa. Ei Arielin kanssa ole mikään vaikeus tulla juttuun vaikka pitäis eri asioista, koska kaikki riippuu ihmisen omasta käytöksestä.

Se, että ihmiset ois yleisesti kiinnostuneita eri asioista, niin ei silleen estä juttelemasta kaikesta jossain keskustelupalstalla.
        Jokainen pystyy halutessaan tulla toimeen kaikkien kanssa. Ei Arielin kanssa ole mikään vaikeus tulla juttuun vaikka pitäis eri asioista, koska kaikki riippuu ihmisen omasta käytöksestä.

No tota mä hokaa tippaakaan et ollaan heti napit vastakkain ku Ariel heittää kommenttii. Hakemalla haetaan huonoi välei ja sanotaan ilkeesti. Hän ei kyl diggaa ku mä tähän puutun. Sanonpa ny kuiteski ku kysees on bestis...

• artagnan kirjoitti:

No tota mä hokaa tippaakaan et ollaan heti napit vastakkain ku Ariel heittää kommenttii. Hakemalla haetaan huonoi välei ja sanotaan ilkeesti. Hän ei kyl diggaa ku mä tähän puutun. Sanonpa ny kuiteski ku kysees on bestis...

Ööö..mitä sä ny oikeen tarkalleen tarkotat?

Älä keksi valheita!

• artagnan kirjoitti:

Oliko tämä minulle? Anteeksi pyydän käyttäytymistäni, jos läsnäoloni on niin vastenmielistä, voin häipyä. Luulin että edes osa rekatuista ollaan kavereita, mutta ei sitten..😢

• Chihuahua-81 kirjoitti:

Oliko tämä minulle? Anteeksi pyydän käyttäytymistäni, jos läsnäoloni on niin vastenmielistä, voin häipyä. Luulin että edes osa rekatuista ollaan kavereita, mutta ei sitten..😢

Kamui ollaan oltu ja ollaan jatkossakin. Koitas nähdä toi Arielki yhtä hyvänä kamuna ku me muutkin... :)

Ööö..mitä sä ny oikeen tarkalleen tarkotat?

Kai on paree ku oon hiljaa... ;)

• artagnan kirjoitti:

Kai on paree ku oon hiljaa... ;)

Meinaat, että piisaa ku täällä on yks totuudentorvi vaan ;)

Sulla taitaa olla vähä kammoa muistaki syistä..Artsiparka ;))))

• artagnan kirjoitti:

Kamui ollaan oltu ja ollaan jatkossakin. Koitas nähdä toi Arielki yhtä hyvänä kamuna ku me muutkin... :)

Toki voidaan olla kamuja.

• Onneksi mulla on Arielin kanssa hyvät välit, koska muuten meidän molempien elämä menisi tosi vaikeaksi... (◕‸ ◕✿)

• SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

Onneksi mulla on Arielin kanssa hyvät välit, koska muuten meidän molempien elämä menisi tosi vaikeaksi... (◕‸ ◕✿)

Ai et sä tunkisit säärtä ruskeeseen sukkikseen ja Ariel tahtoiski pukee leggarit? ;)

• Muikeelle_tätille
        SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

Onneksi mulla on Arielin kanssa hyvät välit, koska muuten meidän molempien elämä menisi tosi vaikeaksi... (◕‸ ◕✿)

Papiljoltit pois eiks jeh?;)

• SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

No Ariel saa olla iloinen, ettet ole kukkahattutäti ;)

• artagnan kirjoitti:

Ai et sä tunkisit säärtä ruskeeseen sukkikseen ja Ariel tahtoiski pukee leggarit? ;)

Tai toinen pistäis pikkarit ja toinen taas kainaloihin asti venyvät mummokalsarit ;)

Yritin puolustaa Arielia ilman että mun tarvitsee esimerkiksi itseäni haukkua.

Olisi aika tylsää jutella vain päästä kun joskus ihmiset on vain ni erilaisia että luonteva keskustelu mahdotonta ilman että toinen ymmärtää väärin.

Ja joskus palsta viihtyvyyden takia on parempi jättää ihminen rauhaan. Mulla on mielipiteitä jotka ei välttämättä ole kaikista diplomaattisin joten siksi en puutu asioihin. Mulla on paha tapa sanoa liian ilkeästi ja vaikka en halua toiselle pahaa mieltä niin aiheutan sitä.

Parempi että Annan Arielin elää omaa elämäänsä ilman että vahingossa loukkaan häntä.

Mulla on kokemusta siitä kun Olin liian Jääräpää oikeassa elämässä... 😥 Sitä kadun aina. (Anteeksi pyytäisin jos voisin edes yhden kerran nähdä sinut ja sanoisin että rakastan sinua ikuisesti. Kuivaisit mun kyyneleet ja sanoisit että et ikinä näytä mulle ovea ja annat anteeksi etten ollut parempi ihminen.)

• artagnan kirjoitti:

Mun tauko ei liittynyt tähän palstaan lainkaan.

Mutta en halunu nähdä ketään ja enkä halunnut edes Täällä palstalla keskustella tai käydä.

En voi kertoa syytä tauolle koska en halua 😥 enkä jaksa enää itkeä.

Joskus elämä on vain sellaista että haluaa olla täysin yksin. Haluan vain maata ja unohtaa kaiken. Sen Kait voit mulle suoda? Haluan vain olla täysin yksin enkä olla tekemisissä ihmisten kanssa.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Yritin puolustaa Arielia ilman että mun tarvitsee esimerkiksi itseäni haukkua.

Olisi aika tylsää jutella vain päästä kun joskus ihmiset on vain ni erilaisia että luonteva keskustelu mahdotonta ilman että toinen ymmärtää väärin.

Ja joskus palsta viihtyvyyden takia on parempi jättää ihminen rauhaan. Mulla on mielipiteitä jotka ei välttämättä ole kaikista diplomaattisin joten siksi en puutu asioihin. Mulla on paha tapa sanoa liian ilkeästi ja vaikka en halua toiselle pahaa mieltä niin aiheutan sitä.

Parempi että Annan Arielin elää omaa elämäänsä ilman että vahingossa loukkaan häntä.

Mulla on kokemusta siitä kun Olin liian Jääräpää oikeassa elämässä... 😥 Sitä kadun aina. (Anteeksi pyytäisin jos voisin edes yhden kerran nähdä sinut ja sanoisin että rakastan sinua ikuisesti. Kuivaisit mun kyyneleet ja sanoisit että et ikinä näytä mulle ovea ja annat anteeksi etten ollut parempi ihminen.)

Okei...

No jos sanon oman näkemykseni, niin minusta Ariel on käyttäytynyt täällä nii nätisti, etten mä ainakaan näe mitään syytä miks hänelle edes tarvisi sanoa mitenkään kriittisesti :)

Täällä kun oli aikoinaan kränää, niin vaikka oli saanu kakkia niskaan, niin pystyi kuitenkin aina antamaan anteeksi. Minusta se vaatii jo isoa sydäntä :)

Mä ku oon semmonen, että (asiasta riippuen) olen kiukku-miina pitemmän aikaa :)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Okei...

No jos sanon oman näkemykseni, niin minusta Ariel on käyttäytynyt täällä nii nätisti, etten mä ainakaan näe mitään syytä miks hänelle edes tarvisi sanoa mitenkään kriittisesti :)

Täällä kun oli aikoinaan kränää, niin vaikka oli saanu kakkia niskaan, niin pystyi kuitenkin aina antamaan anteeksi. Minusta se vaatii jo isoa sydäntä :)

Mä ku oon semmonen, että (asiasta riippuen) olen kiukku-miina pitemmän aikaa :)

No en ymmärrä tuota myrskyn silmässä oloa kun harvoin täällä ees on. Ite oon ollut hälle kateellinen, kaippa se on näkynytki joskus:(

• Sun_flower kirjoitti:

No en ymmärrä tuota myrskyn silmässä oloa kun harvoin täällä ees on. Ite oon ollut hälle kateellinen, kaippa se on näkynytki joskus:(

No jokainen voi tuntea kateellisuutta joskus mihin asiaan vaan. Loppujen lopuksi se on kuitenkin turhaa :)
        Pitää yrittää löytää itsestään niitä hyviä puolia mitä on, ku niitä on jokaisessa ihmisessä. Minäkin olen ihan taviksen näköinen, mutta kyllä sitä ( 100v sitten) jäbiä aina tarttu mukaan ;)

Sinäkin olet varmasti ihan nätti likka, joten nokka vaan pystyyn ja elä elämää ilman turhia murheita :)

• Tinderistä_iltaa

Kehäkukasta ja uimarijannusta pari?;)

• Jahhas..meillä on Amor täällä :))

Olisha se huisia, jos täällä romanssi syntyis kukkaselle ;))) Likka ku ei meinaa enää stringeissään pysyä..hah..:)))

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Jahhas..meillä on Amor täällä :))

Olisha se huisia, jos täällä romanssi syntyis kukkaselle ;))) Likka ku ei meinaa enää stringeissään pysyä..hah..:)))

No oottelen jos se rupeaa lähentelemään;)

• Sun_flower kirjoitti:

No oottelen jos se rupeaa lähentelemään;)

Äkkiä ostaan paljastavat bikinit ja lähet norkoilemaan uimahalliin altaan reunalle ;)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Äkkiä ostaan paljastavat bikinit ja lähet norkoilemaan uimahalliin altaan reunalle ;)

Oon kyllä hiton viluinen jos joutuis ootella päivätolkulla;)

• Sun_flower kirjoitti:

Oon kyllä hiton viluinen jos joutuis ootella päivätolkulla;)

Ota semmonen torkkupeitto mukaan nii pysyt lämpimänä ;)

• Kai mä sit toivon maailmanrauhaa. Eiks se oo suht magee toive... :)

• No on kyllä :)) Ja yhtä magee ku toi sun kuvas ;)

Todella mukavaa, kun tulit Artsi...Palstapässin etsinkuulutus kepariin saa peruuttaa ;)

No on kyllä :)) Ja yhtä magee ku toi sun kuvas ;)

Todella mukavaa, kun tulit Artsi...Palstapässin etsinkuulutus kepariin saa peruuttaa ;)

No hitto..etsintäkuulutus..mikähä mua vaivaa :[

No on kyllä :)) Ja yhtä magee ku toi sun kuvas ;)

Ai meinaatsä etsimellä lasersilmää? Mä tunnen erään daamin jolla sellainen sit on... ;)

• artagnan kirjoitti:

Ai meinaatsä etsimellä lasersilmää? Mä tunnen erään daamin jolla sellainen sit on... ;)

Ai.. :} Mikäs se semmonen lasersilmä on? Meinaakko jotain naisenvaistoa/intuitiota? :] Taidan olla ihan pihalla :))

• Ehkä Ukrainan rauha?

• ilmannimiiä kirjoitti:

Ehkä Ukrainan rauha?

Rauhaan tarvitaan kaikkien panostus...

Ai.. :} Mikäs se semmonen lasersilmä on? Meinaakko jotain naisenvaistoa/intuitiota? :] Taidan olla ihan pihalla :))

En mä tiedä kuinka se toimii mut kuiteski se paljastaa esim. jos mä istun skutsis kannon päällä... :/

• artagnan kirjoitti:

En mä tiedä kuinka se toimii mut kuiteski se paljastaa esim. jos mä istun skutsis kannon päällä... :/

No onneks ei veskipöntöllä ;)) Se olis jo tuon :/ arvoista :))

No onneks ei veskipöntöllä ;)) Se olis jo tuon :/ arvoista :))

Kai se sit tsiigailee ku mä pitelen lerssii... ;)

• artagnan kirjoitti:

Kai se sit tsiigailee ku mä pitelen lerssii... ;)

:))))

Tarviiko suurennuslinssiä? ;))

Hitto, ku mä joudun googlettamaan noita sanoja :))

:))))

Tarviiko suurennuslinssiä? ;))

Hitto, ku mä joudun googlettamaan noita sanoja :))

Kai se lasersilmä suurentaa et mikroskooppei ei sit tarvi... ;)

• artagnan kirjoitti:

Kai se lasersilmä suurentaa et mikroskooppei ei sit tarvi... ;)

Turbojorma ;)

Tuli tuosta mieleen vitsi, ku mies meni lekuriin pippelivaivan takia ja ennen lääkäriinpääsyä sairaanhoitaja piti alustavasti vilkaista vaivaa. Lupasi tietysti nololle potilaalle, ettei naura, ku on monen vuoden ammattilainen omassa työssään.
        No mies otti pilin esiin joka oli pienen patterin kokonen ja hetihän hoitaja tirskahti samantien... Pyyteli sitä sit kovasti anteeks ja kysy, että mitä vaivaa on nii mies vastas, että se on turvonnu....hoitaja juoksi ulos ;))))

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Turbojorma ;)

Tuli tuosta mieleen vitsi, ku mies meni lekuriin pippelivaivan takia ja ennen lääkäriinpääsyä sairaanhoitaja piti alustavasti vilkaista vaivaa. Lupasi tietysti nololle potilaalle, ettei naura, ku on monen vuoden ammattilainen omassa työssään.
        No mies otti pilin esiin joka oli pienen patterin kokonen ja hetihän hoitaja tirskahti samantien... Pyyteli sitä sit kovasti anteeks ja kysy, että mitä vaivaa on nii mies vastas, että se on turvonnu....hoitaja juoksi ulos ;))))

Voi hitto että sain naurut tosta:D

• Sun_flower kirjoitti:

Voi hitto että sain naurut tosta:D

Huumorin kukkia..

Toivottavasti kukaan mies ei ota tuota vakavasti.. ;) Maasta se pieniki ponnistaa ;)))

Jos mä oisin mies, nii sanoisin tuohon yhen jutun :))))

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Huumorin kukkia..

Toivottavasti kukaan mies ei ota tuota vakavasti.. ;) Maasta se pieniki ponnistaa ;)))

Jos mä oisin mies, nii sanoisin tuohon yhen jutun :))))

Meinaatko että urputtaisivat 'messuhallista'?:D

• Sun_flower kirjoitti:

Meinaatko että urputtaisivat 'messuhallista'?:D

Herranjestas.. :)) No ämpäri mulla oli mielessä ;))

• Toive että tiet ja pyörätiet ja jalkakäytävät pidetään siitä kunnossa että pystyy liikkumaan.

• Tuosta asiasta voidaan kyllä kaikki olla samaa mieltä :)

• Mun toive voisi olla seuraavanlainen. Suomessa on paljon köyhissä olosuhteissa eläviä lapsia, joiden elämää meillä jokaisella on mahdollisuus helpottaa. Pelastakaa lapset -keräykseen voi osallistua ihan pienelläkin rahasummalla esimerkiksi tekstiviestitse. Kirjoita viestikenttään LAPSELLE ja lähetä se numeroon 16499 (hinta 10€) (◕‿◕✿)♡

• Hyvällä_asialla

No totta hemmetissä laitetaan, ei ole kahta puhetta:)

• valmiita_paketteja

Menikö joulupuu keräys jo?

• valmiita_paketteja
        valmiita_paketteja kirjoitti:

Menikö joulupuu keräys jo?

Taisi mennä, googlettamalla selvisi:(

• No mä tykkään osallistua näihin joulupuukeräyksiin, ku nekin on tärkeitä :)

Oon vähän ollu epäluulonen monissa keräyksissä, kun ei aina tiedä meneekö perille...varsinkin ulkomailla. Täällä suomessa osallistuin myös, kun kerättiin rahaa uuteen lastensairaalaan. Tuo pelastakaa lapset on kylläki ihan hyvä :)

• Sun_flower

No toi on kyllä kiva toive:)

• Kannatan tätä toivetta!

Myös lahjoittaja saa itselleen hyvää tästä, nimittäin hyvän mielen....

Peukun paikka...♡

• No mä oon samoilla linjoilla edellisten kaa. Sä oot niinku joulun enkeli... <3

• Lasten_hyväksi

Oli ilo täyttää neidon toive:)

• thetonttumies kirjoitti:

Kannatan tätä toivetta!

Myös lahjoittaja saa itselleen hyvää tästä, nimittäin hyvän mielen....

Peukun paikka...♡

On valtavan ihanaa jakaa hyvää mieltä, kun itse on saanut maailman parhaan joululahjan... ♡♡♡♡♡♡

• Jouluylläri
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

On valtavan ihanaa jakaa hyvää mieltä, kun itse on saanut maailman parhaan joululahjan... ♡♡♡♡♡♡

Tainnut testitikku näyttää plussaa?

• Te kaikki varmaan tiedätte semmosen, ku jotku ihmiset omistautuu fanaattisesti jollekki asialle?
      Käväsin äsken yhdellä palstalla jossa tämmösiä on, nii heittämässä vähän löylyä pesään :)))
      Mua vaa jotenki huvittaa tollanen, että nähdään joku asia niin kapeakatseisesti ja että kaikki menis muka oppikirjamaisesti, ku eihän se tässä elämässä nii vaan mene :[

Feminismi on yks sellanen asia, joka alkuperäisesti on hyvällä asialla. Nykyaikana vaan siitäki on jotku ihmiset tehny melkein kirosanan :}

• Siis ku oikeen fanaattisemmat on jo sitä mieltä, että miehet sais poistaa maailmankartalta :))

• Aijaijai

Trollaamassako kävit?:D

• Aijaijai kirjoitti:

Trollaamassako kävit?:D

Sanotaanko näin, että säästin heidät ulkoilulta kylmällä säällä, ku saavat veren kiertämään ihan vaan netissä olemalla ;)

• Höpistään aina tasa-arvosta kuinka naisilla ja miehillä pitäis olla samat oikeudet, mutta sehän on mahdotonta kun ei esimerkiksi miehet voi lapsia kantaa, joten ei miehet voi samanlailla tuntea raskautta kuin naiset.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Höpistään aina tasa-arvosta kuinka naisilla ja miehillä pitäis olla samat oikeudet, mutta sehän on mahdotonta kun ei esimerkiksi miehet voi lapsia kantaa, joten ei miehet voi samanlailla tuntea raskautta kuin naiset.

Ehkä toi tasa-arvo olis kumminkin esimerkiks vaikkapa palkoissa, työpaikoissa ym..

Mitähän siitäki tulis, jos miehet olis raskaana ja sit synnyttäisivät... :))

• Opiskelen

Toiveni on että 7 linjan bussi ei ole ottaisi kyytiin ihmistä joka sammuu bussiin.

Toinen toive on että päissään olevat ihmiset ei pääsisi bussiin juttelemaan.

• Humalaiset ei kyllä ole häävejä kanssamatkustajia eikä varsinkaan jos alkavat horisemaan päättömiä :[

• Käyttääkös porukat minkä verran rahaa joululahjoihin? Itse en uskalla edes laskea :}

• No ei kyl oo täälläkään mitään budjettii. Skidin lahja lohkaisee isoimman osan ku toivoi taannoin et mä seniili antaisin vanhan kärryniki... :D

• Sun_flower

Ite en hassaa kun ei ole varaa:( Jotaki pientä vaan.

• artagnan kirjoitti:

No ei kyl oo täälläkään mitään budjettii. Skidin lahja lohkaisee isoimman osan ku toivoi taannoin et mä seniili antaisin vanhan kärryniki... :D

Ai sun autos vai? :) Sulla on lämpimät välit tähän muksuun, ku muistan että oisin aiempinakin jouluina puhunu skidin lahjasta :)

• Sun_flower kirjoitti:

Ite en hassaa kun ei ole varaa:( Jotaki pientä vaan.

No jokainen ymmärtää opiskelijan budjetin. Ja aatteleppa, että se joka sun lahjan saa, nii tietää sun tilanteen ja varmasti arvostaa kovasti, ku kaikesta huolimatta muistat lahjalla.

Oot varmaan kuullu sanonnan hyvä antaa vähästäkin, paha ei anna paljostakaan, joten nyt suupielet ylöspäin kukkanen :)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

No jokainen ymmärtää opiskelijan budjetin. Ja aatteleppa, että se joka sun lahjan saa, nii tietää sun tilanteen ja varmasti arvostaa kovasti, ku kaikesta huolimatta muistat lahjalla.

Oot varmaan kuullu sanonnan hyvä antaa vähästäkin, paha ei anna paljostakaan, joten nyt suupielet ylöspäin kukkanen :)

Kiitti tsempistä:) Laitan vaan karkkiboxeja, kynttilöitä ja halpis valosarjoja. Niitä saa nättejä tarjouksesta, esim. Halpa-Hallissa oli ale.

• Sun_flower kirjoitti:

Kiitti tsempistä:) Laitan vaan karkkiboxeja, kynttilöitä ja halpis valosarjoja. Niitä saa nättejä tarjouksesta, esim. Halpa-Hallissa oli ale.

Noihan on ihan mukavia lahjoja. Ei siis niin mitään vikaa :)

• Sun_flower kirjoitti:

Ihana lahja. Minäkin haluan joulupukilta karkkia joululahjaksi

• Suklaa ja kahvia juovalle kahvipaketti on aina semmonen mieluinen juttu :)

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Suklaa ja kahvia juovalle kahvipaketti on aina semmonen mieluinen juttu :)

Hitto, toi kahvi ois pitänyt tajuta:)

• Sun_flower kirjoitti:

Hitto, toi kahvi ois pitänyt tajuta:)

No ens jouluna sitten :)

• krampus2
        tinttu-liina kirjoitti:

No ens jouluna sitten :)

Ostan itselleni joululahjan otan polttopuita mukaan ja ostan makkarapaketin ja menen ihan oikeasti roskarukan makkaranpaisto lavulle ja paistan makkaraa,Tämän jälkeen tottavieköön tietenkin jos ei korkeimmalla taholla ole siihen sanottavaa,niin menen laskettelemaan siinäpä on minun joululahjani itselleni ainiin sinkku olen ja mies.Ei tätä kestä krampuskaan

• krampus2 kirjoitti:

Ostan itselleni joululahjan otan polttopuita mukaan ja ostan makkarapaketin ja menen ihan oikeasti roskarukan makkaranpaisto lavulle ja paistan makkaraa,Tämän jälkeen tottavieköön tietenkin jos ei korkeimmalla taholla ole siihen sanottavaa,niin menen laskettelemaan siinäpä on minun joululahjani itselleni ainiin sinkku olen ja mies.Ei tätä kestä krampuskaan

Toihan kuulosti mukavalta. Mulle tuli kummiski surullinen olo, ku joudut yksin olla :(
        Kiva kummiski, että sulla on suunnitelmia..ja onhan se makkara tosi hyvää, kun avotulessa paistaa :)

• krampuss2
        tinttu-liina kirjoitti:

Toihan kuulosti mukavalta. Mulle tuli kummiski surullinen olo, ku joudut yksin olla :(
        Kiva kummiski, että sulla on suunnitelmia..ja onhan se makkara tosi hyvää, kun avotulessa paistaa :)

Eipä tuo haitanne,,sillä universumi tarjoaa viihdykkeitä ja tuleehan se krampus sitten käymään tiemmä:) roskarukalla oli kyllä aika paljo porukkaa kieltämättä

• krampuss2 kirjoitti:

Eipä tuo haitanne,,sillä universumi tarjoaa viihdykkeitä ja tuleehan se krampus sitten käymään tiemmä:) roskarukalla oli kyllä aika paljo porukkaa kieltämättä

Eikös ennemmin joulupukki? :}

• Naappoleon

Toivon ja uskon kovasti että ensi vuonna halkokarin maisterin suunnitelmat kokkojärvi kokkojoki saavat räjähtävän alkunsa,ja ovat paraati kunnossa kokkola 400 vuonna. Ja ressua kannetaan juhlassa kuin paavia konsanaan.

• kunnonkrampus

Tuskin kannetaan ressua mutta sen sijaan kannetaan etukäteen krampusta,miksi enää uskoa joulupukkiin ja tukea kauppiaita noita kapitalistisia sikoja jotka varastavat rahamme ja vievät tuskalla ansaitsemamma eurot veroparatiiseihin ja kiinaan! Krampus on kaikille tasa-arvoinen joulupukin aika on ohi krampus on nykyaikaa!

• Aika hupanen mielikuva tuosta ainakin tulee. No sitten vaihtuis varmaan aihe jutuissa :)

• Ajatelkaas, että kohta on jo jouluaatto..Minä oon ollu vähän jäljessä kaikessa. Joulu yllättää mut niinku talvi autoilijat :} Sitä kuvittelee, että aikaa on riittämiin, mutta sitten ei olekkaan. Piparit on vieläki leipomatta. Ehkä viikonloppuna sitten :)
      Jokos ootte valmiita rauhottumaan jouluhössötysten osalta eli hommat tehtynä?

• Rehellistä_puhetta

Toivotaan järkeä neitokaisen päähän, heppu meni joukon jatkoksi viime kesänä kun neitosta täällä solvattiin urakalla. Julkkikseksi taisi muun muassa nimitellä. Täyttä paskaa tulevaisuus tuollaisen rinnalla.

• Kannattaa nauttia kun on hyvä elämä hänellä edessä. Muista olla onnellinen. Nauti.

Motto meille kaikille.
      Pidä huoli sydämestäsi ja itsestäsi.
      Se on tärkeintä mitä elämässä on.
      Ole onnellinen.
      Nauti elämästä.

Nauttikaa ja pitäkää hauskaa ja Olkaa onnellisia . Pienistä ilon hetkistä nauttikaa. Muistakaa sanoa teille tärkeille ihmisille kuinka rakas hän on.

Ps.Älkää jättäkö sen sanomista, sillä ikinä ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu.

Pss. Olkaaa onnellisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe