Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nainen39vee
profiilit
Nainen39vee
Nainen39vee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
366
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Teillä+ei+ole+mitään+syytä+antaa+pakkeja+rumille+miehille."
...Eikä+toisaalta+mitään+syytä+olla+antamatta+pakkeja.
05.05.2019 00:51
Miksi+pitää+tajuta+realiteetit+-+tai+siis+mitä+sä+luulet+sitten+tapahtuvan?
Jos+nyt+on+tilanne,+että+naiset+haluavat+miehiä,+joita+eivät+voi+saada,+niin+sittenhän+he+ovat+yksin.+Jos+he+silti+eivät+ota+niitä+ätmejä,+niin+tästä+voidaan+päätellä,+että+heille+on+enemmän+ok+olla+yksin+kuin+ätmin+kanssa.+Eihän+se+tilanne+sitten+muuttuisi,+vaikka+he+tajaisivat+mainitsemasi+"realiteetit",+paitsi+ehkä+niin,+että+he+eivät+sitten+enää+yrittäisi+edes+niitä+hyvännäköisiä+miehiä.+Mutta+turha+luulla,+että+he+sitten+alkaisivat+iskeä+niitä+miehiä,+joita+eivät+halua+nytkään.
30.04.2019 23:43
Jaa-a,+minusta+tuo+pikemminkin+vaikuttaa+siltä,+ettei+siltä+julkisuudelta+ole+vieläkään+saanut+vapautusta,+jos+kerran+media+haluaa+tulla+kuvaamaan+jopa+silloin,+kun+on+itse+vain+vieraana+kollegan+seminaarissa.+Ja+kun+lehtijuttuja+tehdään+edelleen,+vaikka+itse+on+vetäytynyt+pois+julkisuudesta.+Ja+sinäkin,+ketjun+aloittaja,+olit+niin+kovasti+kiinnostunut,+että+menit+klikkaamaan+auki+Tanja+Karpelaa+käsittelevän+lehtijutun.
26.04.2019 09:18
Ilmeisesti+kysymyksellä+haettii+nyt+jotain+sellaista,+että+kuinka+moni+hyppää+suoraan+seksiin+"heti"+tms.+Ja+ilmeisesti+oletus+on+se,+että+treffikumppani+on+joku+ennestään+täysin+tuntematon,+jonka+kanssa+ollaan+tavattu+ekaa+kertaa+tutustumismielessä.+Mutta+eihän+se+aina+niin+ole.+Treffikumppani+voi+olla+ennestään+tuttu,+johon+on+ollut+jo+pitempään+ihastunut,+ehkä+jopa+rakastunut,+jonka+kanssa+on+keskusteltu+ja+vietetty+aikaa+muissa+merkeissä+-+kunnes+kävikin+ilmi,+että+ihastus+onkin+ollut+molemminpuolista+-+ja+tällöin+ekojen+treffien+tarkoitus+on+aloittaa+suhde,+jonka+kumpikin+jo+tietää+haluavansa+aloittaa.
21.04.2019 19:14
Miten+ne+voivat+Tinderissä+yrittää+sinua?+Kun+eikös+Tinder+toimi+niin,+että+toista+voi+yrittää+ja+laittaa+esim.+viestiä+vasta+siinä+tapauksessa,+että+se+toinenkin+osapuoli+on+"tykännyt"+omasta+profiilista?+Eli+onko+sua+kuitenkin+kiinnostanut+ne+ylipainoiset+sen+verran,+että+olet+pyyhkäissyt+oikealle?
21.04.2019 13:08
Minusta+kummin+vaan+on+mukava+olla.
21.04.2019 11:46
Riippuu+aina+laittautumisesta+(sitäkin+voi+tehdä+niin+monella+tavalla+ja+eri+tyyleissä)+ja+riippuu+naisista.+Eri+ihmiset+tykkäävät+erilaisista+miehistä.
19.04.2019 14:55
No+en+nyt+tiedä,+mitä+erityisen+kaunista+juuri+tuossa+tarinassa+oli.
19.04.2019 14:49
No+ei+pitäisi+olla+yllätys,+että+ihmiset+ovat+joskus+selkäänpuukottajia,+kiusaajia,+epäreiluja,+ilkeitä,+pahoja...+listaa+voisi+jatkaa+loputtomiin.+Tällä+lailla+toimivia+on+molemmissa+sukupuolissa+ja+kaikissa+ikäryhmissä.+Eivät+ne+miehet+sen+parempia+ole+-+käy+vaikka+kysymässä+niiltä+pojilta+ja+miehiltä,+joita+toiset+pojat/miehet+ovat+kiusanneet+päiväkodissa,+koulussa,+armeijassa+ja+työpaikalla,+tai+joihin+on+kohdistunut+väkivaltaa+toisten+miesten+taholta+joko+yksityisillä+tai+julkisilla+paikoilla.+Että+eivät+miehetkään+aina+kauhean+solidaarisia+ole+toisiaan+kohtaan.
19.04.2019 14:20
En+noista+tyypeistä+tiedä,+mutta+omissa+tutuissa+on+joitain+sellaisia,+jotka+eivät+tykkää+matkustaa+yksin,+ja+jos+kavereista+ei+löydy+matkaseuraa,+käy+helposti+niin,+ettei+sinkkuna+tule+lähdettyä.+Että+joillain+voi+olla+syynä+joku+tällainenkin.+Ja+sitten+ei+aina+kehtaa+sanoa,+ettei+uskalla+lähteä+yksin,+eikä+varsinkaan+kehtaa+sanoa,+ettei+ole+matkaseuraa+-+silloin+joku+"just+nyt+ei+oo+varaa/aikaa/tms"+on+helpompi+perustelu.+No,+toki+syitä+voi+olla+muitakin,+ihan+henkilöstä+riippuen+-+mutta+ei+se+syy+aina+ole+just+se,+mitä+tällä+palstalla+tietysti+heti+epäillään.+(Ja+itse+asiassa+matkustaminen+on+mahdollista+aika+pienelläkin+budjetilla,+joten+jos+nyt+ei+ihan+työtön,+velkaantunut+tai+todella+pienituloinen+ole,+niin+kyllä+aina+JONNEKIN+pääsee.)
19.04.2019 14:08
Miten+tämä+liittyy+ketjun+aloitukseen?+Jos+henkilö+on+tehnyt+väkivaltarikoksen,+hän+tuskin+on+mikään+"kiltti+ja+kunnollinen",+joten+jos+pahoinpidelty+uhri+ei+halua+antaa+anteeksi,+syytä+tuskin+kannattaa+lähteä+hakemaan+siitä,+että+"taas+kivoja+heteromiehiä+syrjitään".
19.04.2019 14:02
En+jaksa+lukea+koko+ketjua+kovin+tarkkaan,+joten+sori+jos+tulee+toistoa...+yksi+syy+lomakuviin+voi+olla+sekin,+että+lomilla+ja+matkoilla+vaan+tulee+kuvattua+enemmän+ja+sitä+kautta+lomakuvista+voi+löytää+todennäköisemmin+kivoja+tai+kiinnostavia+kuvia.+Matkoille+mennään+usein+yhdessä+jonkun+toisen+kanssa,+joten+siellä+saa+itsestä+muitakin+kuvia+kuin+selfietä.+Monen+mielestä+aurinkoiset+kuvat+näyttävät+paremmilta+kuin+jossain+tihkusateessa+otetut,+loisteputkivalosta+puhumattakaan.+Tästä+syystä+myös+kesäkuvia+todennäköisesti+laitetaan+enemmän+kuin+talvikuvia,+ja+toki+kesäisin+varmaan+kuvataankin+enemmän.
En+osaa+perustella+tätä+paremmaksi+enkä+huonommaksi,+kun+itselläni+ei+ole+ollut+kai+yhtään+matkoilla+otettua+kuvaa+missään+deitti-ilmoituksessa.+Mutta+jos+ihan+vaan+valokuvausta+mietin,+tuli+nämä+syyt+mieleen.+Itse+tosin+olen+törmännyt+deitti-ilmoituksissa+todella+monenlaisiin+naisten+kuviin,+joissain+on+oltu+ulkomailla,+jossain+on+vaellettu+Lapissa+paksuissa+syystamineissa.+Toki+lomakuvilla+varmasti+halutaan+kertoa+jotain+itsestä+ja+elämäntyylistä+-+mutta+eikö+se+vaan+ole+hyvä,+että+jos+itselle+matkakuvat+ovat+turn+off,+se+tulee+selväksi+heti,+eikä+tarvitse+sitten+pettyä+treffeillä?
19.04.2019 10:38
Mikä+tämän+aloituksen+pointti+oikein+on?
Halutessa+voi+aina+etsiä+lieventäviä+asianhaaroja+-+milloin+se+syy+on+heterous,+milloin+homous,+tai+sitten+rikollisen+yksinäisyys,+joskus+toisella+kertaa+perheellisyys.+Pitäisikö+sitten+vaan+antaa+ihmisten+käyttäytyä+väkivaltaisesti+ja+suhtautua+"ymmärtäen"+ja+anteeksiantaen,+että+"varmasti+sillä+on+tähän+väkivaltaan/tappoon/murhaan"+joku+ihan+hyvä+syy.
19.04.2019 10:23
"yyhoo+on+markkinoiden+alinta+pohjasakkaa+ja+tekee+mitä+vaan+jos+edes+ATM+lähestyy.+"
No+miksi+sitten+täällä+miehet+valittavat,+ettei+saa+edes+seksiä+keneltäkään+naiselta,+jos+kerran+sellainen+naisryhmä+kuitenkin+on,+jolta+takuuvarmasti+saa+ihan+mitä+haluaa?
18.04.2019 09:56
"Siis+ukko+on+pettäny+mua+jo+mun+näkövinkkelistä+lähettelemällä+ja+vastaanottamalla+nakukuvia..+Juu+senkus+morkkaatte+minut+idiootiks+:D
Taidankin+vaan+tehhä+sille+samoin+ja+sitten+ollaan+sujut.."
Mikset+vaan+lopettaisi+juttua?+Äläkä+sano+syyksi+mitään+että+"mua+loukkasi+ne+sun+nakukuvat",+vaan+sanot,+ettei+juttu+ole+sellainen+kuin+haluaisit+ja+ettei+sulla+ole+riittävästi+tunteita+miestä+kohtaan.
17.04.2019 08:46
Ei+kai+niitä+mitään+sataatuhatta+tarvitse+tuoda+-+ettekö+voi+jokainen+mennä+hakemaan+sieltä+just+sen+yhden,+jonka+kanssa+just+teillä+synkkaa?+Koska+et+kai+sinäkään+niin+ajattele,+että+jos+on+vaikka+satatuhatta+miestä,+niin+heille+voisi+haetuttaa+jostain+satatuhatta+naista,+ja+sitten+takuuvarmasti+jokainen+saa+onnellisen+suhteen,+kun+muijat+jaetaan+päittäin+jonotusnumeroilla+miehille?+Aika+pinnallista+ajattelua,+jos+kuka+tahansa+aasialainen+kelpaa....
Jatkuvasti+yleistyy+ilmiö,+että+yhä+useampi+ei+hanki+lapsia+tai+ei+edes+halua+lapsia,+joten+en+oikein+ymmärrä+valitusta,+että+lapsettomia+naisia+ei+voi+löytää.+Itsekin+tunnen+enemmän+lapsettomia+sinkkunaisia+kuin+sellaisia+sinkkuja,+joilla+on+lapsia.+Ja+alle+35-vuotiaissa+tuntemissani+ihmisissä+valtaosa+naisista+on+lapsettomia.
16.04.2019 19:28
Niinpä+ja+lisäksi+sehän+ei+todista+mitään,+jos+mies+ei+just+tämän+"syötin"+mukaan+lähtisikään+-+hänellähän+voisi+olla+jo+joku+toinen,+jota+on+jo+alkanut+deittailla,+tai+sitten+se+syötti+ei+jostain+syystä+herätäkään+kiinnostusta,+vaikka+joku+muu+voisi+herättää.+Tai+hetki+on+väärä,+tai+mitä+nyt+milloinkin.+Täytyisi+siis+olla+todella+monta+naista,+jotka+kukin+yrittäisivät+miestä.+Eli+todellakin+-+ideana+toimii+lähinnä+jossain+leffan+käsiksessä,+mutta+oikeassa+elämässä+välttämättä+ei.
16.04.2019 19:23
"Ei+se+kiihota,+sattui+vaan+tuo+uutinen+silmään+niin+linkkasin+tänne+josko+syntyisi+keskustelua+kun+kyllä+tuossa+miehet+ihan+todellisista+ongelmista+puhuu.+Ainakaan+täällä+Suomessa+naiset+ei+oikein+sitä+tunnu+ymmärtävän+miten+suuri+rasite+ne+toisen+miehen+pallien+tuotokset+voivat+olla."
No+mutta+mitä+se+teitä+miehiä+vaivaa,+ja+mikä+ongelma+se+teille+on?+Miksi+ette+vaan+etsi+kumppania+haluamastanne+ihmisryhmästä+-+vaikka+nyt+sitten+niistä+lapsettomista+naisista?+Ei+luulisi+olevan+teidän+ongelma,+jos+joku+yh+etsii+miesseuraa+-+sen+kun+skippaatte+sellaiset+seuranhakuilmoitukset.
Jokainenhan+saa+ihan+itse+valita+kriteerinsä+eli+kenellä+vaan+on+oikeus+kieltäytyä+deittailemasta+henkilöitä,+joista+ei+ole+kiinnostunut.+Ja+mikä+tahansa+kriteeri+on+ok.+En+näe+itse+ilmiössä+mitään+ongelmaa.
16.04.2019 19:17
Miksi+nähdä+noin+paljon+vaivaa?+Miksi+ei+vaan+lopettaisi+suhdetta+tai+tapailua+tai+mikä+tuo+teidän+kuvio+sitten+onkaan+ollut,+ja+lähteä+etsimään+kivempaa+seuraa?+Ihan+turhaan+kuluttaa+aikaa+ja+vaivaa+tuollaiseen+-+ei+kai+kukaan+nyt+muka+tosissaan+mieti+edes+moista??
16.04.2019 14:23
Joo,+niin+on.+Mutta+en+kirjoitellut+itsestäni.+Minä+en+ole+varsinaisesti+kyllästynyt+tietynlaisiin+miehiin+-+en+ole+sinkku+enkä+etsi+miestä,+ja+olen+muutenkin+enemmän+kiinnostunut+naisista.+Kirjoitin+tässä+lähinnä+yleisellä+tasolla+siitä,+mikä+voi+todennäköisesti+olla+syy+siihen,+että+joitain+naisia+ei+kiinnosta+edes+lyhyen+aikaa+jutella+miesten+kanssa+baarissa.
16.04.2019 14:21
16 / 19