Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nainen39vee
profiilit
Nainen39vee
Nainen39vee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
366
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Niitä+"iholle+pyrkiviä"+äijiä+on+alle+1%+kaikista+äijistä.+No,+jotkut+miehet+haluavat+ystävällisesti+jutella+muutaman+sanan,+mikä+on+varmasti+kiva+kokemus.+Ja+varmaan+puolet+miehistä+suhtautuu+naisiin+melko+välinpitämättömästi.+Ja+pitää+muistaa,+että+on+melko+paljon+miehiä,+jotka+uppoutuvat+omiin+harrastuksiinsa,+eivätkä+todellakaan+ole+kiinnostuneet+naisista.+"
Kiitos+tarkemmista+prosenttiluvuista.+Niin,+varmaan+onkin+niin,+että+vähemmistö+toimii+noin.+Mutta+jos+suurin+osa+miehistä+ei+ole+kiinnostunut+naisista,+niin+näin+ollen+se+1%+edustaa+jo+aika+isoa+määrää+niistä,+joiden+kanssa+tulee+puhuttua+vaikka+baarissa.+Joten+jos+tällaiseen+on+kyllästynyt+eikä+jaksaisi+enää+yhtäkään+tapausta,+niin+vaikea++sitä+sitten+on+päällepäin+nähdä,+ketkä+haluavat+vain+jutella+muutaman+sanan+ja+ketkä+muodostuvat+riesaksi.+Jotkut+sitten+jaksavat+ottaa+yksittäisen+tyypin+kohdalla+selvää,+kumpaan+ryhmään+tämä+kuuluu+-+jotkut+sitten+ei.+Useimmiten+silloin+ei+jaksa,+jos+ei+etsi+uusia+kavereita+tai+potentiaalista+kumppania+tai+seksiä.
13.04.2019 20:25
No,+jospa+tilanteet+aina+menisikin+niin,+että+voisi+vaan+heittää+läppää+hetken+-+siis+oikeasti+hetken+-+ja+sitten+lähteä+omiin+suuntiinsa.+Monen+kohdalla+varmasti+olisikin+näin,+mutta+valitettavan+usein+tuolla+baareissa+törmää+sellaisiinkin,+joiden+kanssa+asia+ei+mene+noin.+On+tosi+ikävää,+jos+fiksusti+käyttäytyvät+miehet+saavat+osakseen+ikävää+käytöstä,+mutta+pystyn+itse+ainakin+joissain+tapauksissa+ymmärtämään,+mikä+siihen+johtaa.
Olen+itse+tosi+monta+kertaa+huomannut,+että+kohtelias+läpän+heitto+hetken+-+tai+sellaiseksi+aiottu+-+saattaa+johtaa+siihen,+että+toinen+ei+vaan+lähdekään+pöydästä.+No,+voihan+joskus+olla+kiva+tutustuakin+muihin+ihmisiin,+mutta+joissain+tilanteissa+sitä+haluaisi+ihan+oikeasti+viettää+aikaa+juuri+sen+ihmisen+tai+niiden+ihmisten+kanssa,+joiden+kanssa+on+lähtenyt+ulos.+Ne+tilanteet+voivat+olla+esim.+sellaisia,+ettei+olla+pitkään+aikaan+nähty,+tai+esim.+toisella+on+huolia+-+minä+olen+esim.+torjunut+lähestyjän+tilanteessa,+jossa+lähisukulainen+oli+kuollut+ja+odottelin+ystävää,+joka+oli+saapumassa+paikalle.+Ei+oikein+ollut+läpänheittofiilis.+(Tosin+en+ollut+mitenkään+epäkohtelias,+mutta+en+tietysti+tiedä,+ajatteliko+sekin+mies+minun+olevan+"nirso,+ylimielinen+ja+huonokäytöksinen"+-+eihän+hän+voinut+tietää,+että+minulla+vain+oli+surua.)+Ja+sitten+toisaalta,+jos+ja+kun+olen+tiennyt,+etten+kuitenkaan+edes+halua+tavata+ketään+miestä+-+tilanteissa,+joissa+minulla+esim.+on+ollut+kumppani+tai+kun+lähestyjä+on+ollut+eri+sukupuolta+josta+voisin+edes+olla+kiinnostunut+-+ei+edes+olisi+mahdollista,+että+kemiat+kohtaisivat+niin,+että+juttu+kehittyisi+eteenpäin.+Voihan+sitä+pari+minuuttia+heittää+läppää,+jos+siltä+tuntuu,+mutta+sekin+tuntuisi+vähän+väärältä,+jos+toinen+ymmärtäisi+tilanteen+väärin+ja+haluaisi+jäädä+koko+illaksi+tutustumaan.
Sitäkin+on+tapahtunut,+että+parin+minuutin+pinnallisen+ja+väkinäisen+jutustelun+jälkeen+tuntematon+"uusi+tuttavuus"+on+heti+yrittänyt+esim.+koskettaa+tai+tulla+fyysisesti+liian+lähelle+-+eikä+lopeta+kohteliaasta+eikä+edes+tiukasta+kiellosta+huolimatta.+Tällaista+kun+pari+kertaa+tapahtuu,+ymmärrän+ihan+hyvin,+että+ihmiset+alkavat+torjua+lähtökohtaisesti+kaikki,+jos+itsekään+eivät+ole+varsinaisesti+etsimässä+seuraa.+Onhan+se+tosi+ikävää,+että+sitten+fiksustikin+käyttäytyviä+miehiä+kohdellaan+jo+valmiiksi+torjuvasti+siksi,+että+jotkut+muut+ovat+tungettelevia.+Mutta+on+todella+rasittavaa+joutua+käyttämään+vaikka+kokonaisen+tunnin+illasta+siihen,+että+yrittää+saada+jotain+tyyppiä+pois+niskastaan.+Ihmisistä+tulee+varovaisia.+Jotkut+miehet+kun+eivät+osaa+lukea+tilanteita.+Ja+jotkut+eivät+todellakaan+sisäistä+sitä,+jos+sanoo+ihan+kohteliaasti,+että+ei+etsi+seuraa+-+siitä+alkaa+usein+rasittava+jankutus+tyyliin+"Ootsä+joku+miestenvihaaja?+Ootsä+lesbo?+Pelkäätsä+miehiä?"++Joskus+tämä+sama+jankutus+alkaa,+kun+torjuu+sen+aiemmin+mainitun+lähentelyn.
Kuten+sanottu,+kaikki+miehet+eivät+tietenkään+käyttäydy+noin.+En+edes+osaa+sanoa,+kuinka+iso+osa+käyttäytyisi.+Mutta+aika+monella+on+näistä+kokemuksia.+Joskus+taustalla+voi+siis+olla+tällaistakin.
Mutta+onhan+sekin+totta,+että+kaikki+ihmiset+eivät+vaan+ole+kohteliaita+ja+hyväkäytöksisiä,+saati+osaa+sosiaalisia+tilentaita.+Onhan+näitä+naisissakin,+kuten+on+miehissäkin.+Baarissa+olevasta+tyypistä+ei+tietysti+voi+tietää,+onko+hän+aina+ja+kaikkialla+samanlainen+vai+vaan+siellä+baarissa.
13.04.2019 11:19
No+mutta+mitä+se+teitä+vaivaa?+Jos+kerran+nainen+on+vastenmielinen,+niin+mitä+väliä+sillä+on,+mitä+hän+tavoittelee?+Vai+haluaisiko+palstan+miehet+siis+itselleen+vastenmielisen+naisen?
13.04.2019 09:53
"Kurpalle+sillä+on+väliä.+Valittavat+ettei+hyvää+miestä+löydy,+mutta+ovat+itse+huonoja+ja+etsivät+jotain+täydellisyyttä.+"
Mutta+mitä+se+sua+liikuttaa?+Tai+mitä+se+yleensä+ketään+muutakaan+liikuttaa?
13.04.2019 01:16
No,+kukin+saa+haluta+ja+toivoa,+mitä+lystää.+Eiväthän+ne+vaatimukset+ketään+mihinkään+velvoita,+joten+mitä+väliä?
12.04.2019 20:15
Missä+tilanteessa+tällaista+kysyit?+Tekstistäsi+saa+käsityksen,+että+ekoilla+treffeillä+tai+muuten+tutustumisvaiheessa.+Kyllä+itsekin+vaivaantuisin+tuollaisesta+kysymyksestä+-+ei+siksi,+että+olisin+pettänyt+(itse+asiassa+en+ole+pettänyt+koskaan+ketään,+en+miestä+enkä+naista)+-+vaan+koska+kovin+alkuvaiheessa+tuollaisen+kysymyksen+esittäminen+tuntuu+vähän+oudolta,+voisi+olla+jopa+signaali+siitä,+että+tyyppi+saattaa+saada+vainoharhakohtauksia+ihan+neutraaleistakin+asioista+(siis+jos+koko+ajan+pitää+oletusarvona,+että+ihmiset+pettää+ja+lähtee+jo+tutustumisvaiheessa+siitä+liikkeelle).
12.04.2019 20:11
No+ei+tuo+nyt+kovin+TAVALLINEN+tarina+ole.
12.04.2019 20:05
Ei+sinne+jätteiden+pöytään+enää+mahdu,+kun+se+on+täynnä+palstaätmejä.
11.04.2019 15:07
No+mutta+eikös+tuo+rumien+ja+kauniiden+pöytä+olisi+ratkaissut+tuon+ongelman,+kun+itse+ei+saisi+päättää+omaa+pöytää?
11.04.2019 15:06
Ai,+olen+käsittänyt,+että+palstalla+on+kauhean+tärkeää,+että+pysyteltäisiin+ns.+"oman+tasoisissa".
11.04.2019 14:42
Ja+sanon+vielä,+että+mitä+tuon+top-10+tulee,+niin+yleensä+ihmisillä+on+todellakin+se+top-10,+mitä+haluavat+-+tai+mieluiten+just+se+top-1.+Siinä+on+vaan+se,+että+normaalisti+ihmisille+eri+henkilö+on+se+ykkönen.+Ja+nimenomaan+se+on+top+ykkönen,+johon+sattuu+ihastumaan,+rakastumaan,+jota+kohtaan+tuntee+seksuaalista+ja+romanttista+vetoa,+jne.+Ei+siinä+oikein+voi+alkaa+tyytymään+johonkin+muihin,+kun+on+tunteita+sitä+yhtä+kohtaan.+Jollekin+muulle+taas+tämä+samainen+top+ykkönen+ei+olisi+lähelläkään+ykköstä.+Silloin+kun+johonkin+ihastuu,+on+vaikea+verrata+muita+"komistuksia"+tai+"kaunottaria"+tähän+yhteen,+koska+ihastuksen+kohde+ei+koskaan+ole+samalla+asteikolla+muiden+kanssa.+Ihastuksen+kohde+on+aina+erityistapaus+ja+muut+tuntuvat+tylsisltä+ja+tavallisilta+-+vaikka+olisivat+ties+minkä+ranking+listan+mukaan+sitä+top+10:ä,+ja+vaikka+se+oma+kiinnostuksen+kohde+ei+olisi.
11.04.2019 14:04
No+mutta+eikös+se+sitten+mene+ihan+palstalogiikan+mukaan?
11.04.2019 13:56
Todella+harva+-+nainen+tai+mies+-+taitaa+olla+sanonut,+etteikö+ulkonäöllä+olisi+mitään+merkitystä.
11.04.2019 13:55
Meinasin+tulla+kommentoimaan+ihan+samaa.
11.04.2019 13:53
"Eh,+tuota+eielen+taisit+ihmetellä+että+miksi+sulle+aina+sattuu+ne+k-päät?+Ehkäpä+noissa+"ahdistaa"+neuvoissa+voisi+ollakin+jotain+onkeen+otettavaa?+Otat+jonkun+tylsässä+mutta+takuutulot+tuottavassa+työssä+kulkevan+miehen+joka+osaa+jättää+työasiat+työlpaikalle+ja+iltaisin+omistautuu+vain+sulle,+kuuntelee,+puhuu+ja+pussaa+niin+eikö+sitten+kaikki+olisi+kunnossa?+"
Miksi+työ+noin+ykköskriteeriä...?
Ja+kai+tuo+vähän+siitäkin+riippuu,+MITÄ+se+puhuu...+
Itse+en+muuten+henk.koht.+haluaisi+kumppania,+jolla+ei+työn+lisäksi+olisi+mitään+muuta+kuin+minut.+En+siis+edes+haluaisi,+että+työn+jälkeen+toinen+omistautuisi+vain+minulle.+Minusta+on+hyvä,+että+ihmisillä+on+vaikka+joku+oma+harrastus,+omia+kavereita,+välillä+omaa+aikaa+ihan+vaan+vaikka+lukemiseen,+lenkkeilyyn,+puutarhanhoitoon,+ajatteluun,+mihin+vaan.+Mutta+nämä+on+tietysti+mielipidekysymyksiä+-+jollekin+voi+sopia+se+kuvio,+että+on+vain+työ+ja+perhe.+Itse+koen,+että+on+suhteelle+hyväksi,+kun+ihmisillä+on+omatkin+juttunsa,+eikä+se+ole+mitenkään+sitoutumisesta+ja+yhteisestä+jutusta+pois.
11.04.2019 10:15
"Joistain+"ätmeistä"+jankkaaminen+on+varma+tapa+pilata+mikä+tahansa+keskustelu.+Jos+kuitenkin+pystyt+niin+palaa+alkuperäiseen+ajatukseen+siitä+että+naisen+kannattaa+ottaa+sellainen+mies+joka+on+oikeasti+kiinnostunut+hänestä.+Jos+koko+deittailu+tuntuu+olevan+tuskaista+sinnittelyä+sitoutumiskyvyttömien+miesten+kanssa,+niin+sitten+voi+olla+syytä+tarkistaa+olisiko+tässä+aiheessa+jotain+pohdittavaa.+"
Olet+tietysti+ihan+oikeassa+siinä,+että+kannattaa+ottaa+sellainen,+joka+on+oikeasti+kiinnostunut.+Mutta+yleensähän+ihmisten+pariutumistilanne+ei+suinkaan+ole+sellainen,+että+useampi+tai+edes+kaksi+ihmistä+samaan+aikaan+osoittaisi+kiinnostusta.+Yleensä+tilanne+on+sellainen,+että+jonkun+yhden+kanssa+näyttäisi+olevan+kemiaa+ja+kiinnostusta,+ja+sitten+sen+yhden+kanssa+aletaan+tutustumaan+ja+katsomaan,+tulisiko+jutusta+jotain.+Jos+sitten+jos+ei+tulekaan,+tai+jos+se+toinen+osapuoli+ei+olekaan+tosissaan,+voi+tulla+ketjussa+kuvattu+ongelmatilanne.+Mutta+eipä+sitä+siinä+vaiheessa+voi+aavistaa,+kun+vasta+ollaan+tutustumassa.+Nimittäin+vaikka+silloin+alkutilanteessa+olisi+ollut+tarjolla+toinenkin,+joka+vaikuttaisi+kiinnostuneelta,+niin+mistäpä+hänenkään+vilpittömyyttään+tietää?+Ja+joskushan+sitä+voi+alussa+ollakin+oikeasti+kiinnostunut,+mutta+tilanne+muuttuu.
Joten+kuvitellaan,+että+naisella+olisi+valinnanvaraa+vaikka+viidestä+erilaisesta+miehestä,+joista+jokainen+vaikuttaisi+kiinnostuneelta.+Kenen+kanssa+hänen+sitten+kannattaisi+alkaa+seurustella?+Itse+sanoisin,+että+sen+kanssa,+joka+häntä+itseään+kiinnostaa+oikeasti.+Millaista+kriteeriä+sinä+suosittelisit?
11.04.2019 10:11
Suurin+osa+varmasti+haluaa+olla+jonkun+mieluisan+kanssa.
11.04.2019 09:30
"Jos+ratkaisu+tuntuu+oudolta+niin+voit+kuvitella+asian+niin+että+lasket+riman+todella+alas.+Huomaat+että+on+miehiä+jotka+olisivat+onnellisia+seurastasi.+Sitten+voit+nostaa+rimaa+ja+huomaat+että+määrä+vähenee.+Siinä+vaiheessa+se+alkaa+hahmottua+kenen+kanssa+sopisit+yhteen.+Voi+olla+että+kuvitelmasi+vähän+kärsivät,+mutta+eikö+niin+ollut+jo+aikakin+käydä."
Itse+asiassa+YHTEENSOPIVUUS+ei+tarkoita+tuota.+Vaikka+olisi+kuinka+suosittu,+se+ei+silti+tarkoita+sitä,+että+sopii+yhteen+kaikkien+niiden+kanssa,+jotka+olisivat+halukkaita+suhteeseen.+Ja+tuolla+sinun+metodillasi+oikeastaan+päästään+haarukoimaan+vain+ne+henkilöt,+jotka+suostuvat+lähtemään+treffeile.+Tuo+ei+kerro+vielä+mitään+siitä,+kenen+kanssa+synkkaa,+kenen+kanssa+on+seksuaalista+kemiaa,+kenen+kanssa+ollaan+edes+millään+lailla+samalla+aaltopituudella+tai+kohtaako+edes+arvomaailmat+tai+elämänsuunnitelmat...++
Ongelmahan+tuossa+sinun+metodissasi+on+se,+että+se+ei+paljon+auta,+vaikka+löytyisi+miehiä,+jotka+olisivat+onnellisia+jonkun+tietyn+naisen+seurasta,+jos+tämä+nainen+ei+ole+onnellinen+heidän+seurastaan.+Ja+sama+tietysti+päinvastoin,+sukupuolet+toisinpäin+kääntäen.
11.04.2019 09:03
Niin+no...+tuon+neuvon+kanssa+välttyy+ehkä+yhdeltä+parisuhdepulmalta,+mutta+saa+tilalle+nipun+uusia+parisuhdepulmia.
Ei+parisuhteen+sisällöksi+riitä+vain+se,+että+se+kestää.+Ja+toisaalta+pelkkä+kesto+ei+edes+tarkoita,+että+kyseessä+on+edes+parisuhde+-+siinä+mielessä,+miten+suurin+osa+ihmisistä+parisuhteen+määrittelee.+Eli+pelkästään+se,+että+mies+haluaisi+suhteen+naisen+kanssa+ja+mies+olisi+onnellinen+naisen+kanssa,+ei+todellakaan+ole+hyvä+syy+aloittaa+suhdetta.+Kyllä+myös+sen+naisen+on+haluttava+suhde+juuri+sen+miehen+kanssa.
Tottakai+sellaisista+kannattaa+opetella+päästämään+irti,+jotka+eivät+oikeasti+olekaan+tosissaan,+mutta+ei+ratkaisu+sekään+ole,+että+otetaan+suhteeseen+kuka+tahansa.+Tai+muutenhan+asetelma+kääntyy+päälaelleen:+sitten+ei+ehkä+nainen+ole+se,+joka+valittaa,+kun+mies+ei+ole+rakastunut,+kun+mies+ei+sitoudu,+kun+mies+ei+sitä-tai-tätä+-+mutta+sitten+samaa+voi+valittaa+se+mies,+joka+on+kyllä+saanut+haluamansa+naisen,+mutta+joutuu+huomaamaan,+että+nainen+ei+olekaan+oikeasti+kiinnostunut,+nainen+ei+sitoudu+tosissaan,+nainen+haaveilee+vielä+löytävänsä+miehen+jonka+haluaisi+oikeasti...+ja+sitä+rataa.+Koska+niinhän+siinä+käy,+jos+ryhtyy+suhteeseen+ihmisen+kanssa,+josta+ei+oikeasti+ole+itse+kiinnostunut.
11.04.2019 08:53
Eipä+kai+se+mitään+nirsoutta+ole,+jos+ätmit+eivät+kiinnosta.+Eikö+nirsouden+pitänyt+tarkoittaa+sitä,+että+joku+periaatteessa+varsin+hyvä+vaihtoehto+ei+kelpaa+-+eihän+nirsous+sitä+tarkoita,+ettei+halua+huonoa.
08.04.2019 19:54
17 / 19