Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Better_Than_Life
profiilit
Better_Than_Life
Better_Than_Life
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Keskittyisit+viestin+sisältöön+etkä+kirjoittajiin.+Tuossa+Len-setä+kylmän+viileästi+niputti+moottoriveneilyn+paukuttaviin,+epämukaviin+lätkyttimiin,+ikäänkuin+tuo+olisi+moottoriveneilyn+koko+kuva.
No+ei+aivan+varmasti+ole.+Me+tosiaan+ajetaan+liukuvalla+matkaveneellämme+mukavasti+ja+rennosti+paikasta+toiseen,+emmekä+kärsi+paukutuksesta+tai+muistakaan+epämukavuuksista+käytännössä+koskaan.+Pahimmilla+keleillä+pysymme+ankkurissa+ja+avaamme+viinipullon.
Ja+se+olin+minä+joka+tuon+vastauksen+Len-sedälle+kirjoitin,+anonyyminä+koska+en+viitsinyt+erikseen+tuossa+kirjautua.
08.05.2019 14:17
Minulla+ihan+positiivinen+kokemus+Tekno+Marinesta.++Kesällä+2014+vaihdettiin+alkuperäisen+MAG+350+
+bensakasin+tilalle+Hyundai+Seasall+S250++ja+on+toiminut+moitteettomasti+nämä+viisi+kesää.+Kone+on+hiljainen,+riittävän+tehokas+ja+taloudellinen.
Hyundai+on+tosin+osoittautunut+muutenkin+laadukkaaksi+koneeksi+näinä+vuosina+kaikilla+markkinoilla+joten+Tekno+Marinen+ansioksi+tämä+ei+mene.+Ovat+kuitenkin+onnistuneet+saamaan+yhden+kovan+brändin+edustukseensa.+Toivottavasti+eivät+munaa+tätä.
01.05.2019 00:29
Minä+ainakin+viihdyn.
26.04.2019 08:13
1 / 1