Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lacrimale
profiilit
Lacrimale
Lacrimale
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Harmi+kun+sinäkin+Pyrähdys+lähdet,+mutta+ymmärrän+kyllä+päätöksesi.+Minä+en+anna+huutelijoiden+häiritä.+Jatkan+omaan+tapaani+(ainakin+painonpudotusta+jos+en+tänne+kirjoittelua)+ja+annan+muiden+mölistä+omiaan+:)+Hienoa+kun+olet+saanut+painon+pysymään+paikoillaan.+Siihen+pitää+itsekin+sitten+pyrkiä+kunhan+on+saanut+ensin+painon+hyviin+lukemiin.+Mukavaa+kesän+jatkoa+sinulle!
07.07.2019 19:12
Osanutrausta+takana+5,5+viikkoa+ja+pudotusta+nyt+7,9+kg.+Eli+paino+aamulla+90,6+kg.+Mutta+nyt+alkamassa+taas+”viikonloppuvapaat”+eli+maanantaina+on+taas+vähän+korkeampi+tulos.+Tänään+onkin+suunnitelmissa+mennä+töiden+jälkeen+kiinalaiseen+ystävän+kanssa.+Ja+sunnuntaina+on+rippijuhliin+meno.+Pitää+yrittää+muistaa+kohtuus+syönneissä.
Aamulla+kun+hain+vaatteita+vaatekaapista,+niin+katse+osui+talvihousuihin,+jotka+olivat+reisistä+ja+vyötäröltä+tosi+kireät+talvella.+Kokeilin+niitä+huvikseni+ja+sujahtivat+helposti+legginsien+päälle+ja+olivat+oikein+sopivat.+Jes!+Taas+jaksaa+aloittaa+nutrailut+maanantaina+:)
05.07.2019 08:41
Minä+”syön”+5+nutria+päivässä,+joka+on+naisten+annos.+Suklaapirtelössä+on+120+kaloria.+Eli+nutreista+tulee+yhteensä+600.+Sen+lisäksi+syön+yleensä+sen+salaatin+proteiinin+(kanaa+tai+tonnikalaa+tavallisesti)+tai+teen+kasvissosekeittoa,+jonka+kanssa+syön+vielä+jotain+protskuja.
03.07.2019 13:43
No+mitä+olen+lueskellut+netistä+laihdutustarinoita+(saadakseni+tsemppiä+omaan+urakkaani),+niin+kyllä+vaan+laihduttajat+kertovat+nahkansa+roikkuvan.+Varsinkin+tällaisen+nopean+rykäisyn+jälkeen.
Juu-u,+tiedän+kyllä+hyvin+kaikki+terveellisemmät+laihdutuskeinot.+Olen+ollut+ylipainoinen+ainakin+20+vuotta+elämästäni,+niin+usko+pois,+olen+opiskellut+tarkkaan+miten+se+paino+syömällä+lähtisi.+Mutta+kun+ei+ole+selkärankaa.+Nutraan+tosiaan+tällä+hetkellä+niin,+että+ma-to/pe+osanutraan+(5+nutria+++salaatti+ja+proteiini+töissä+ruokatauolla)+ja+pe/la-su+olen+itselleni+luvannut+syödä+normaaliruokaa,+mutta+kevyemmin.+Ihan+viikkokausien+kokonutraukseen+ei+mun+tahdonvoima+varmasti+riittäisi.+Nyt+jaksan+arkipäivät+sillä+ajatuksella,+että+viikonloppuna+saa+perusruokaa.+Tähän+mennessä+ei+ole+tehnyt+tiukkaa.+Ja+tosiaan+se+minua+eniten+mietityttää,+että+jos+(KUN!)+saan+painoa+pois,+niin+miten+pidän+sen+kans+pois.+Se+pitää+opetella+sitten+kun+olen+tavoitteessa.
Mutta+nyt+pitää+pyrähtää+töihin+iltavuoroon!+Tsemppiä+kaikille!
03.07.2019 13:40
Juu,+ei+ole+mainos+:D+Ihan+todellisten+läskieni+kanssa+täällä+kamppailen.+Ekaa+kertaa+elämässäni+nutrailen+kun+en+vaan+muuten+saa+kiloja+pois.+Ja+kiitos+kun+laskit+todellisen+painonpudotuksen!+Mun+matikkapäällä+ei+onnistu.+Olen+tosi+tyytyväinen+tuohon+3,2+kiloon!+Mutta+roikkuvaa+ihoa+ei+nutritkaan+poista...+Olen+sellainen+peruslaiska+plösö+eli+liikunta+ei+kiinnosta,+herkut+sitäkin+enemmän.+Pakko+alkaa+nyt+jo+tehdä+jotain,+ettei+ala+iho+roikkua.
03.07.2019 11:48
No+mikäs+se+olisi+pitänyt+pois+puntarilla+vaikka+päätinkin+vasta+perjantaiaamuna+käydä.+Nyt+osanutrailua+takana+noin+5,5+viikkoa+ja+pudotusta+alusta+7,2+kg.+Onhan+tätä+massaa+mistä+lähteäkin+(98,5+->+91.3).
03.07.2019 10:40
Uusi+viikko+pyörähti+käyntiin+ja+nyt+menee+jo+tottumuksella.+Olen+jo+oppinut+mikä+on+hyvä+syömisrytmi,+jolla+ei+tule+nälkää.+Painoa+en+mittaa+kuin+vasta+perjantaina.+Kuukautiset+alkoivat+ja+olen+aina+niin+turvoksissa+ja+kerään+nestettä,+että+ei+mitään+järkeä+punnita+silloin.+Eiköhän+se+perjantaiaamuun+mennessä+ole+ohi.
Pyrähdys:+minustakin+pitkiä+ketjuja+on+raskas+seurata+puhelimella.+Nopeasti+kyllä+pääsee+ketjun+loppuun,+mutta+helposti+menee+ohi+jos+johonkin+aikaisempaan+kirjoitukseen+on+kommentoitu+jotain.+Ehkä+pitää+vain+aloittaa+uusi+ketju+silloin+tällöin.+Maistuuko+se+mustikka+oikeasti+mustikkaiselle?+Olisipa+mahdollista+ostaa+pusseja+irtomyynnissä+vaikka+kalliimmalla+hinnallakin.+Saisi+maistella+ja+ostaa+sitten+koko+laatikon+jos+maku+on+ok.+Ei+uskalla+kokeilla+jos+loput+14+pussia+eivät+mene+alas+:/+Niin+kuin+mulla+ne+kanakeitot.+Onneksi+suklaa+on+ihan+hyvää.+Pärjääpä+tuota+silläkin+:)
hpv27:lle+tsemppiä.+Kuulostaa+rankalle+elämäntilanteelle.+Toivottavasti+kaikki+menee+parhain+päin.
Toivotaan,+ettei+cherryn+yhteys+tänne+katkea+jatkossakaan.+Mukavaa+kun+on+kanssanutrailijoita+:)
01.07.2019 22:27
Muistelenko+oikein+Cherry,+että+olet+pudottanut+ihan+kunnolla+painoasi+tuohon+missä+nyt+olet?+Saat+olla+ylpeä+siitäkin!+(Jos+nyt+tosiaan+oikein+muistan...)
Mistä+lukemista+Pyrähdys+ja+hpv27+lähtivätkään+liikkeelle?
Minulle+tämä+on+siis+ensimmäinen+kerta+nutripusseilla.+Aina+silloin+tällöin+olen+yrittänyt+pudottaa+painoa+uusilla+terveellisillä+elämäntavoilla,+mutta+ei+vaan+onnistu+:/+Katsotaan+nyt+tämä+kortti.+Ja+hyvin+on+mennyt+tähän+mennessä!
29.06.2019 22:05
Pyrähdys:+minä+olen+täällä+melkeinpä+aina+puhelimella.+Kysyit+tuossa+viime+ketjussa.
29.06.2019 19:59
Kun+aloitin+nutrailun,+niin+ajattelin,+että+minähän+en+millään+makeilla+mauilla+pysty+olemaan.+Suolaista+sen+olla+pitää!+Ostin+siis+kanakeittoa.+Mutta+se+on+niin+pahaa,+että+olenkohan+ehkä+kolme+pussia+siitä+laatikosta+syönyt.+Suklaata+kokeilin+seuraavaksi.+Ja+se+on+oikeastaan+ihan+hyvää.+Suklaalla+siis+menee+minun+nutrailut.+Verensokeritkaan+eivät+yhtään+heittele+vaikka+niin+ajattelin.+Muita+makuja+en+ole+edes+uskaltanut+kokeilla,+koska+paketit+ovat+aika+tyyriitä+ja+jos+en+tykkääkään,+niin+jäävät+kaappiin+pyörimään+niin+kuin+kanakeittokin.+Yritän+aina+tehdä+suklaapirtelön+hyvissä+ajoin+niin,+että+se+ehtii+olla+pitkään+jääkaapissa.+Maistuu+paremmalta+kylmänä+ja+jotenkin+jauhoisuus+vähenee.
Nyt+on+menossa+pe-su+normaalisyöntipäivät.+Eilen+meni+vähän+mässäilyksi,+mutta+tänään+olen+syönyt+järkevästi.+Huominen+vielä+normaaleilla+ruoilla+ja+maanantaina+alkaa+uusi+viikko,+uudet+nutrit++(eli+viides+osanutrausviikko).
Huomasin+tällä+viikolla+(jostain+syystä+en+ole+aiemmin+kiinnittänyt+huomiota+asiaan),+että+silloin+kun+käytän+nutreja,+niin+aamulla+ei+ole+samanlaista+järkyttävää+nälkää+kuin+normaalisyönneillä.+Tavallisesti+heräämisen+jälkeen+pitää+saada+suolaista+melko+nopeasti+tai+tulee+huono+olo.+Sama+tunne+tuli+tänä+aamunakin+eilisten+syöntien+jälkeen.+Mutta+nutrauspäivinä+tuota+oloa+ei+tule.+Ajattelen+itse,+että+oliskohan+kyse+jostain+verensokereiden+heilahtelusta...+liekö+noin?+Normaalit+arvot+minulla+kyllä+on+aina+ollut,+silloin+kun+on+mitattu.+Mutta+tosiaan+tämän+asian+suhteen+nutripäivät+ovat+helpompia.
29.06.2019 19:54
Sini:+mulla+on+auttanut+(ainakin+tämä+lyhyen+osanutrausajan+aikana)+se+ajatus,+että+kun+aina+kestän+arkipäivät,+niin+viikonloppuna+voi+syödä+normaalimmin.+Eniten+mietityttää+se+miten+ruokailut+opettelen+painonpudotuksen+jälkeen,+ettei+paino+lähde+taas+nousemaan.
Tsemppiä+kaikille!
27.06.2019 11:11
Tai+siis+tuo+aika+on+27.5.-27.6.+Eli+neljä+ja+puoli+viikkoa.
27.06.2019 11:05
Tasan+kuukausi+nyt+osanutrausta+takana+ja+paino+98,5+->+92,4.+Jee!+Sen+kunniaksi+kokeilin+töissä+kokoa+pienempiä+työvaatteita+:D+Paita+sopii+hyvin+eikä+edes+tiukkaa+tee.+Mutta+kokoa+pienemmät+housut+olivat+vielä+vähän+liian+kireät.+Entisen+kokoiset+housut+taas+ovat+aikasta+löysät.+Pitää+kokeilla+uudelleen+kun+paino+on+alle+90+kg.
27.06.2019 10:49
No+niin,+nyt+aamulla+93,9.+Nesteet+lähti+liikkeelle.
25.06.2019 06:02
Sinillä+on+näköjään+paino+aika+samoissa+lukemissa+kuin+minulla.+Tsemppiä+sinullekin!+Sinulla+varmasti+laskee+paino+nopeammin+kun+olet+täysnutrauksella+pitkään.+Minulla+on+tosiaan+tämä+4/3+tai+5/2+-+taktiikka,+eli+arkipäivisin+nutrausta+ja+viikonloppu+normaalilla+(kevyellä+muka,+hah!)+ruokavaliolla.+Hitaammin+laskee,+mutta+pääasia,+että+edes+laskee.
24.06.2019 22:41
Täällä+meni+juhannus+ihan+päin+honkia+:(+Tuli+syötyä+aivan+liikaa+ja+juotua+vettä+tosi+vähän.+Pelko+persiissä+nousin+vaa’alle+aamulla+ja+niinhän+se+paino+oli+95,4+kun+viikko+sitten+oli+94,6.+Voi+eiiii...+Tämä+päivä+taas+nutrausta+ja+saa+nähdä+mitä+vaaka+huomenna+sanoo.+Osa+painonnoususta+on+turvotusta,+mutta+kyllä+siinä+on+iso+osa+ihan+selvää+läskiäkin+näillä+syömisillä.+Miksi+sitä+ei+osaa+pysyä+kohtuudessa?!?
Mutta+uusi+viikko+alkoi.+Ollaan+tässä+sentään+kevyempiä+kuin+aloittaessa.+Vähitellen+eteenpäin.+Ei+voi+muuta.
24.06.2019 22:34
Vielä+aamupäivä+ja+päivä+nutrausta+ja+illemmalla+heitän+juhannusvapaalle.+Tänä+aamuna+paino+oli+93,3+(kokonaispudotus+5,2),+mutta+saa+nähdä+mitä+se+juhannuksen+jälkeen+on...+Täytyy+koittaa+muistaa+kohtuus+syönneissä.+Alkoholia+nyt+ainakaan+ei+kulu+yhtään+kun+ollaan+juhannuksen+aikana+lasten+kanssa+ja+liikutaan+eri+paikkojen+välillä.
Hauskaa+juhannusta+kaikille!
20.06.2019 09:20
Pyrähdys:+minullakin+on+erittäin+sosiaalinen+työ+ja+en+vaan+taivu+enää+työpäivien+jälkeen+mihinkään+sosiaalisiin+tapahtumiin.+Pakko+nollata+päätä+kotona.+Viikonloppunakaan+jaksan+harvoin+lähteä+mihinkään.+Mieheni+taas+on+todella+sosiaalinen.+Onneksi+sillä+on+laaja+kaveripiiri,+jonka+kanssa+saa+nähdä+kun+siltä+tuntuu.+Minä+lähden+mukaan+kun+jaksan+:)+Omien+ystävieni+kanssa+tietysti+nähdään+aina+silloin+tällöin.
17.06.2019 13:40
Nutripäivä+1/4+lähti+taas+käyntiin+ja+paino+oli+aamulla+94,6.+Oli+yllätys,+sillä+odotin+korkeampaa+tulosta+viikonlopun+jälkeen.+Ei+nyt+ihan+mässäiltyä+tullut,+mutta+eipä+mennyt+kovin+terveellisestikään.+Koko+viikonloppuna+ei+mennyt+yhtään+mitään+makeaa,+mutta+suolainenhan+tuo+tuntuu+olevankin+minun+heikkouteni.+Makeaa+ei+tee+yhtään+mieli.+Johtuu+varmaan+siitä,+että+nutraan+suklaa+Nutrileteilla.+Muita+kuin+sitä+ja+kanakeittoa+en+ole+edes+kokeillut.+Kanakeitosta+en+tykännyt+yhtään.+Käytän+niitä+kuitenkin+pois+silloin+tällöin.+Aina+joskus+juon+valmiin+Naturdietin+Shake+choco+fudgen+kun+en+pysty+sekoittamaan+Nutrilettia.+Millä+/+minkä+makuisilla+tuotteilla+te+nutraatte?
17.06.2019 13:31
Noinhan+se+on+järkevää.+Mutta+vaikka+maha+ja+järki+sanoo,+että+tarpeeksi+on+syöty,+lopeta+jo,+niin+se+pizza+on+vaan+niin+hyvää,+että+tulee+ängettyä+naamaan+:(+No+pitää+tässä+ryhdistäytyä+ja+laittaa+itsensä+kuriin+ja+todellakin+syödä+se+puoli+pizzaa+kerrallaan+silloin+kun+sitä+syö.+Itseni+tietäen+repsahdan+vaan+entisiin+syömismalleihin+jos+ihan+kokonaan+kiellän+herkut+itseltäni.+Pitää+muistaa+vaan+kohtuus+niissä.
13.06.2019 12:31
1 / 2