Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

24

1. Osanutrausta+takana+5,5+viikkoa+ja+pudotusta+nyt+7,9+kg.+Eli+paino+aamulla+90,6+kg.+Mutta+nyt+alkamassa+taas+”viikonloppuvapaat”+eli+maanantaina+on+taas+vähän+korkeampi+tulos.+Tänään+onkin+suunnitelmissa+mennä+töiden+jälkeen+kiinalaiseen+ystävän+kanssa.+Ja+sunnuntaina+on+rippijuhliin+meno.+Pitää+yrittää+muistaa+kohtuus+syönneissä.Aamulla+kun+hain+vaatteita+vaatekaapista,+niin+katse+osui+talvihousuihin,+jotka+olivat+reisistä+ja+vyötäröltä+tosi+kireät+talvella.+Kokeilin+niitä+huvikseni+ja+sujahtivat+helposti+legginsien+päälle+ja+olivat+oikein+sopivat.+Jes!+Taas+jaksaa+aloittaa+nutrailut+maanantaina+:)
  2. Kun+aloitin+nutrailun,+niin+ajattelin,+että+minähän+en+millään+makeilla+mauilla+pysty+olemaan.+Suolaista+sen+olla+pitää!+Ostin+siis+kanakeittoa.+Mutta+se+on+niin+pahaa,+että+olenkohan+ehkä+kolme+pussia+siitä+laatikosta+syönyt.+Suklaata+kokeilin+seuraavaksi.+Ja+se+on+oikeastaan+ihan+hyvää.+Suklaalla+siis+menee+minun+nutrailut.+Verensokeritkaan+eivät+yhtään+heittele+vaikka+niin+ajattelin.+Muita+makuja+en+ole+edes+uskaltanut+kokeilla,+koska+paketit+ovat+aika+tyyriitä+ja+jos+en+tykkääkään,+niin+jäävät+kaappiin+pyörimään+niin+kuin+kanakeittokin.+Yritän+aina+tehdä+suklaapirtelön+hyvissä+ajoin+niin,+että+se+ehtii+olla+pitkään+jääkaapissa.+Maistuu+paremmalta+kylmänä+ja+jotenkin+jauhoisuus+vähenee.Nyt+on+menossa+pe-su+normaalisyöntipäivät.+Eilen+meni+vähän+mässäilyksi,+mutta+tänään+olen+syönyt+järkevästi.+Huominen+vielä+normaaleilla+ruoilla+ja+maanantaina+alkaa+uusi+viikko,+uudet+nutrit++(eli+viides+osanutrausviikko).Huomasin+tällä+viikolla+(jostain+syystä+en+ole+aiemmin+kiinnittänyt+huomiota+asiaan),+että+silloin+kun+käytän+nutreja,+niin+aamulla+ei+ole+samanlaista+järkyttävää+nälkää+kuin+normaalisyönneillä.+Tavallisesti+heräämisen+jälkeen+pitää+saada+suolaista+melko+nopeasti+tai+tulee+huono+olo.+Sama+tunne+tuli+tänä+aamunakin+eilisten+syöntien+jälkeen.+Mutta+nutrauspäivinä+tuota+oloa+ei+tule.+Ajattelen+itse,+että+oliskohan+kyse+jostain+verensokereiden+heilahtelusta...+liekö+noin?+Normaalit+arvot+minulla+kyllä+on+aina+ollut,+silloin+kun+on+mitattu.+Mutta+tosiaan+tämän+asian+suhteen+nutripäivät+ovat+helpompia.
  3. Pyrähdys:+minullakin+on+erittäin+sosiaalinen+työ+ja+en+vaan+taivu+enää+työpäivien+jälkeen+mihinkään+sosiaalisiin+tapahtumiin.+Pakko+nollata+päätä+kotona.+Viikonloppunakaan+jaksan+harvoin+lähteä+mihinkään.+Mieheni+taas+on+todella+sosiaalinen.+Onneksi+sillä+on+laaja+kaveripiiri,+jonka+kanssa+saa+nähdä+kun+siltä+tuntuu.+Minä+lähden+mukaan+kun+jaksan+:)+Omien+ystävieni+kanssa+tietysti+nähdään+aina+silloin+tällöin.