Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
finnjet
profiilit
finnjet
finnjet
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Annat+sille+kivoja+pieniä+lahjoja,+tytöt+tykkää+kivoista+pehmoleluista+ja+ruusuista+<3
Kirjoita+hälle+kirje+myös+toimii
15.12.2019 19:26
MPK.fi:n+sivuilta+olen+itse+löytänyt+mielenkiintoisia+kursseja+sekä+harjoituksia+koko+suomesta,+sieltä+vaan+rekisteröitymään+ja+varaamaan+kursseja.
17.11.2019 20:07
Mulla+sattumat+sekä+paska+intti+1987-88,+sairastin+jo+80-luvulla+keliakiaa+ja+laktoosia,+nooh+eihän+intissä+mitään+extraa+ollut,+8kk:n+jaksoin+hädin+tuskin+käydä+ja+sen+jälkeen+heti+psykalle+ja+hoitoon,+pää+sekaisin,+masennukset+sekä+paniikit+ja+itsetuhoisuudet,+intti+teki+elämästäni+helvetin.
Kiitos+puolustusvoimat!
09.11.2019 00:41
Huonosti+jos+käy+niin+siellä+menee+terveys+ja+pääset+tutustumaan+pillereiden+ihmeelliseen+maailmaan+:(
87+ei+ollut+meillä+edes+kuulosuojaimia,+sitten+ihmetellään+miksi+kaikilla+alle+1990+vuoden+intin+käyneillä+on+kuulo++mennyt,+ja+sotilas+maksaa+:(
09.11.2019 00:38
Moro,+kaverin+muksu+sain+kokonaan+vapautuksen+kun+oli+ylipainoinen,+jos+tahdot+niin+kyllä+sä+B:t+saat,+mutta+laihdut+kyllä+nopsaa.+itse+en+ikinä+ole+ollut+yhtä+hyvässä+kondiksessa+kuin+intissä.
09.11.2019 00:31
Minusta+suomen+politiikkaa+eu-natoineen+on+mennyt+sellaiseen+tilaan,+että
a)+kaikki+arkadianmäen+pellet+laivaan+ja+ahvenanmaalle
b)+eduskuntatalosta+kunnon+vanhainkoti+toimiva+sellainen
c)+siirrettään+takaisin+hallinto+Ruotsin+kuninkaalle.
Kun+kerran+Ruotsin+kuningas+perusti+esim.+postilikenteen+ja+nyt+se+ajetaan+alas+niin+Ruotsin+Kuningas+apuun+!!!
Ihan+sieltä+ja+syvältä+on+kyllä+höh!!
03.11.2019 13:03
Mites+nyt+noin?
2019:n+kirjoitusta+:o
mä+olin+87-88+ja+alikit+oli+mukavia+"onx+kaikki+kunnossa,+onko+tarvetta+puhua+jostain"+jne..
kapiaiset+oli+perseestä+"mitä+helvettiä+tämäkin+on"+jne.+niillä+oli+jotain+ongelmia+onanoinnin+suhteen+:(
Haavelin+linkkimiehen+hommista,+mutta+pakotettiin+raksa-kuskiksi,+se+oli+riistoa,+aina+vaan+07-16+väijyt+yöllä+samaa+duunia,+ihan+ilmaista+duunia+koko+vitun+intti,+eihän+tosa+ollut+mitään+järkeä,+napataan+äijiä+ja+laitetaan+ne+ilmaiseen+duuniin.
paska+paikka,+eikä+87+ollut+mitään+keliakia+laktoosi-intoleranssi+erikoisruokia,+siitä+vaan+paskaa+sisäänsä+ja+sitten+oli+oma+vika+jos+olo+oli+perseestä,+ota+panadolia+kyllä+se+siitä.
intissä+oppii+käyttää+rauhoittavia+ja+pillereitä+vitusti,+ei+muuta+hyötyä.
01.11.2019 22:35
Tottakait,+vaikka+intti+meni+perseelleen+ja+passissa+on+välttävä+niin+ei+se+tarkoita+ettenkö+olisi+kunnon+sissi+sodassa,+armeija+intti+on+hinttien+aikaa,+opetellaan+perusteet+mutta+sitten+tehdään+paskat+loppusodat+ja+metsäpaskat.
III/87+oli+ihan+toinen+meno+intissä+mitä+2019+vuonna,+onneksi
01.11.2019 22:26
Minulle+riitti+"kokeilu-yöpyminen",+se+oli+siinä.
Nukuin+n.tunnin,+kaikki+lumput+märkänä+jne.+ei+homma+pelaa.+teorialuokassa+hoettiin+että+jokainen+kipisässä+oleva+kuivaa+vahdissa+ollessaa+omat+lumppunsa,+pääosin+orrella+roikkui+yhden+kamat,+muilla+oli+sitten+märät+lumput,+sitten+15km:n+marssi+teltan+purun+jälkeen,+päätin+että+harmaan+kiven+mennään,+mutta+tämä+helvetti+oli+ainoa+ja+viimeinen+yö+mettässä,+veksiin+aina+sanomaan+että+paskaa+on,+niin+sain+lusmuttua+[väärin+sanottu]+intissä+siten+ettei+ollut+enää+yhtään+metsäkeikkaa.
Kyllä+sitä+vanhemmiten+sitten+intin+suoritettua+pääsee+asialliseen+koulutukseen+mpk:n+kurssien+kautta,+jossa+ei+enää+perseillä+vittuiluin+vuoksi+ja+jokaista+kohdellaan+aikuisena+ja+ihmisenä,+näitä+minä+suosin.
Mutta+mettä+>2vrk?+ei+helvetti,+miksi+kaikki+eivät+sitten+nuku+mettässä+kuusen+alla+:(
01.11.2019 22:19
1 / 1