Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hola
profiilit
Hola
Hola
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sorry,+luin+niin+monta+tarinaa,+että+näköjään+meni+puurot+ja+vellit+sekaisin+tuosta+topakkuudesta.+
Muusta+voidaan+kyllä+olla+eri+mieltä.+Take+it+easy:)
17.11.2019 06:55
Ei+ole,+olisi+kuoliossa+jo,+sen+verran+aikaa+jo+vaivannut:))
16.11.2019 17:21
Vasemmassa+takajalassa+vähän+iskias-tyylistä+vaivaa,+niin+ajattelin+kokeilla+tuota.
16.11.2019 16:11
Se+voi+olla+juuri+tuosta+olemuksesta+kiinni,+että+"hyeenat"+iskee+ajatellen+sinua+vain+objektina,+leikkikaluna,+siinä+mielessä,+että+he+määräävät+miten+leikitään.+
Olen+samaa+mieltä,+että+ulkonäkö+vaikuttaa+miehillä+enemmän.
Tottakai+ulkonäkö+vaikuttaa+itselläkin,+mitään+muutahan+et+aluksi+toisesta+tiedä,+kuin+sen,+minkä+näet.
Itselle+se+voi+olla+esim.+naisen+olemus,+silmät,+tai+hymy.++
Samaa+mieltä,+että+iän+myötä+kriteerit+"löystyvät":).+Mutta+missä+hitossa+niitä+naisia+enää+nykyään+voi+tavata,+niitä+naisia,+jotka+vielä+uskovat+että+on+olemassa+ihan+ihmis-miehiäkin?
Totta+tuokin,+että+taspainossa+täytyy+olla,+muutenhan+sitä+pahaa+oloa+levittää+ihan+tahtomattaankin.
No+jos+tapaamisissakaan+mitään+kaavaa,+niin+sitten+se+on+vain+uutuuria,+tai+vetoat+jotenkin+vääriin+tyyppeihin.++Tämä+on+vaikea+laji...
Vähän+lukaisin+noita+myöhempiä+tekstejä,+ja+kyllä+miehet+survottiin+joissakin+alimpaan+hel*ettiin.
Sai+sellaisen+vaikutelman+että+ko.+kirjoittajat+ovat+tyystin+unohtaneet+katsoa+välillä+peiliin,+ja+miettiä+vähän+omia+toimia+ja+käyttäytymistä,+että+johtuisiko+huono+vastakaiku+sieltä.
Sitten+oli+yksi,+jolla+suhde+ulkomaisen+miehen+kanssa,+ja+topakasti+ilmoitti+ettei+Suomessa+ole+tapana+puuttua+naisen+pukeutumiseen.+Siinäpä+se+onkin,+kun+olet+tekemisissä+eri+kulttuurin+kanssa,+niin+täytyisi+joustaa+ja+ymmärtää,+eikä+olla+niin+ehdoton.+Kuolisiko+siihen+jos+toinen+asiallisesti+kertoo+mielipteen+pukeutumisesta+-+molemmin+puolin?+Eikö+päämäärä+ole,+että+molemmat+tuntevat+olonsa+mukavaksi,+jos+lähdetään+esim.+ulos?
Itse+olin+suhteessa+ulkomaalaisen+naisen+kanssa+n.+10+vuotta(asui+jo+Suomessa+kun+tavattiin),+niin+olihan+se+jotenkin+yllättävää+huomata+miten+erilainen+suhtautuminen+asioihin+ainakin+hänellä+oli.++Itselle+oli+yllättävää+aluksi,+että+hän+tosiaan+kysyi+minun+mielipidettäni+pukeutumisestaan,+ja+monesta+muustakin+asiasta.+
Nyt+täytyy+tältä+erää+lopettaa,+muuten+tämä+jauhaminen+ei+lopu:)+Pitää+ehtiä+suihkuun+ja+laittaa+jotain+syötävää,+ja+sitten+akupunktioon:)+Hyvää+lauantaita+sinulle:)
16.11.2019 11:20
Voin+olla+ihan+hakoteillä+-+minua+voi+oikaista,+en+ole+kaikkitietävä:)+-+mutta+olisiko+niin+että+olet+todella+hyvännäköinen+nainen,+ja+jokin+sinun+olemuksessasi(luontainen+eroottisuus/seksikkyys?)+saa+nämä+komeat,+omahyväiset+metsästäjäurokset+lähestymään+sinua+kuin+karhut+hunajapurkille?+Ja+kukapa+nainen+ei+komeista+miehistä+tykkäisi?+
Ehkä+me+tavallisen+näköiset+miehet+koemme+että+olet+liian+hyvännäköinen+meille?+Mene+ja+tiedä.+Ainakin+itse+huomannut+että+ovat+useimmiten+olleet+aika+nenävarttaan+pitkin+katselevia,+jos+on+yrittänyt+saada+jutunjuurta+aikaiseksi.+
On+ollut+mukaviakin,+ystävällisiä,+joiden+kanssa+voinut+jutella+muttei+enempää.
Kuulostaa+omiin+korviin+uskomattomalta,+mutta+ei+mahdottomalta,+mitä+kerrot+näistä+miehistä.
Itse+en+pystyisi+samaan,+joten+en+kyllä+samaistu+heihin,+joten+kyllä+meitä+muitakin+löytyy:),+vaan+olen+antanut+naisilleni+tilaa,+kuten+he+minulle.+
Meillä+jokaisella+omat+tavat+ja+rutiinit,+niitä+vain+täytyy+sovitella+yhteen,+varsinkin+jos+muuttaa+saman+katon+alle.+On+pakko+löytyä+joustoa+ja+ymmärrystä,+molemminpuolin.
Kyllä+parisuhteessa+pitää+olla+molemminpuolista+kunnioitusta,+molempien+pitää+osata+kuunnella(harvoin+ehkä+toimii),+sekä+pitää+pystyä+katsomaan+asioita+myös+sen+toisen+näkökulmasta(ehkä+vielä+harvinaisempaa?).+Tottakai+pitää+olla+omat+mielipteet,+mutta+pitää+osata+myös+perustella,+eikä+vain+jääräpäisesti+puolustella+näkökantaansa.+
Toimi+hyvin+viimeisimmässä+suhteessani,+joka+ohi,+mutta+ihan+muista+syistä(llian+pitkä+stoori,+eikä+nyt+liity+tähän,+mutta+jos+aloittaja+haluat+jutella,+se+sopii).
Tuon+perseen+esilläpitämisenkin+voi+esittää+ihan+eri+tavalla+-+en+minä+ainakaan+sanoisi+noin+kuin+sen+kuvailit,+ei+lähellekään.
Oletko+huomannut+onko+jokaisen+noiden+ääliöiden+kanssa+sama+kaava+toistunut+-+miten+tutustuminen+sai+alkunsa,+ja+missä,+jne.?+Jos+näin,+niin+ehkä+pitäisi+kokeilla+jotain+muuta+kautta?
Itselläkin+taas+haku+päällä+-+ei+ole+helppoa:).+Välillä+tuntuu+että+antaa+olla+koko+homma:)
15.11.2019 17:38
1 / 1