Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AK_K
profiilit
AK_K
AK_K
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kumpi on parempi look miehelle? Tuplakorvikset normipaikoissa vai yhdet korvikset ja tragus-lävisty vasemmassa? Harkitsen lävistäjältä traguksen ottamista, mutta mitä mieltä täällä ollaan vai pysynkö normikorviksissa?
25.01.2024 23:57
Parilla naispuolisella tutulla on ylhäällä haiuksen ympärillä ekana tatuointina piikkilankaa, oli muotia silloin kun olivat juuri täyttäneet 18 vuotta.
Mulla on jo kropassa useampia tatskoja ja nyt mietin, että pitäisikö ihan kunnioituksena alan historiaan ja retromuotiin laittaa piikkilankaa molempien ranteiden ympäri ja muutama veripisara kämmenen puolelle koristeeksi. Nyt jos varaisi ajan, niin ehtisi parantua ennen kesän t-paitakelejä.
19.01.2024 20:46
Maanantaina+käyn+lävistäjällä,+korona-ajan+piristyksenä+ja+kokousten+ollessa+etänä+hyvä+tilaisuus+totutella+elämään+korvismiehenä+pienemmissä+ympyröissä.+Pyydänkö+vain+yksiä+per+korva+vai+kerralla+vasempaan+kaksi+ja+oikeaan+yksi.
30.01.2021 15:27
Se,+mikä+ei+pata,+vahvistaa.
29.01.2021 21:13
Tykään+silloin+tällöin+käyttää+farkkuhaalareita+eli+muutaman+kerran+kuukaudessa.+Nyt+on+eniten+käytössä+olevat+sen+verran+vaaleat+väriltään,+että+vastapainoksi+laitan+alle+mustan+tai+tummanharmaan,+yksivärisen,+t-paidan.+Tai+näin+pakkaskeleillä+viininpunaisen+hupparin.++Ruutupaidasta+en+ole+niin+innostunut.
Enemmän+saisi+olla+eri+merkeillä+näitä+tarjolla+kaupoissa,+niin+näkyisi+katukuvassakin.+Viime+kesänä+tiedän+tutun,+joka+olisi+halunnut+kivijalkakaupasta+ostaa+mutta+ainoa+sovitettavana+ollut+koko+oli+liian+suuri.
17.12.2020 00:17
Hyvä,+että+kaupoista+löytynyt+nyt+parit+kapeammat+farkkuhaalarit,+mitä+voi+käyttää+pyöräillessäkin+helposti.+Sen+verran+näkynyt+ihmisten+päällä+kaupungilla,+että+uskaltauduin+kaivamaan+omatkin+kaapista+ja+ensi+viikko+menee+pääosin+vaaleissa+haalareissa.+
Minna+Kauppikin+hienosti+telkkarissa+pukeutuneena+shortsihaalareihin,+miehenä+kyllä+käytän+ennemmin+pitkälahkeisia.
13.06.2020 22:47
Omissa+jaloissa+ei+näy+leviksiä+niin+usein,+koska+nykyään+on+niin+hyvä+valikoima+muitakin+farkkumerkkejä.+Monet+vaatekaupat+myyvät+asiallisia+farkkuja+eli+tilanne+ei+ole+sama+kuin+90-luvun+alussa,+kun+levisten+lisäksi+muu+tarjonta+oli+heikkoa.+Viimeksikin+kun+olin+kaupungilla+ostamassa+vaaleita+farkkuja,+nappikiiinnityksellä,+niin+sovitin+kyllä+leviksiä.+Ei+vain+ollut+parhaiten+mulle+sopiva+malli.+Enkä+voi+luvata,+että+seuraavatkaan+ostamani+farkut+olisivat+nimenomaan+levikset.+Melko+varma+sen+sijaan+olen,+että+ovat+nappikiinnityksellä+ja+todennäköisesti+käyn+sovittamassa+leviksiä,+mutta+jos+ei+ole+parhaiten+istuva+tai+parhaalta+tuntuva+malli,+niin+ostan+muunmerkkiset.
Liikaa+kilpailua+siis+farkkujen+saralla,+sen+takia+katukuvassa+näkyy+muihinkin+merkkeihin+verhottuja+pyllyjä.
28.03.2020 06:23
1 / 1