Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

3

1. Nuo+nyt+eivät+alkuunkaan+kelpaa+todisteeksi+yhtään+mistään+muusta+kuin+hihujen+valheista,+ellei+niitä+ihmeitä+tehdä+minun+silmieni+edessä+ja+elleivät+minun+hyväksymäni+ignostikot+tiedemiehet+ja+lääkärit+tutki+tapahtumia+ja+todista+samaa+ja+jos+todistavat,+niin+sittenkään+se+ei+riitä+todisteeksi,+koska+he+ovat+hylänneet+ignostismin+ja+kääntyneet+valehteleviksi+teisteiksi+ja+mistä+itse+asiassa+voimme+tietää,+että+tämä+kaikki+ei+ole+simulaatiota?+Ellei+voida+todistaa+simulaatioteoriaa+virheelliseksi+oletukseksi,+on+turha+yrittää+todistella+yhtään+mitään+muutakaan.+Ei+kelpaa.+Sorry+vaan.+-+Friendlyatheist+-
  2. Olen+pitänyt+pilkkana+Raamattuun+uskovia+kristittyjä,+vaikka+en+ollut+aiemmin+lukenut+Raamattua+edes+yhden+jakeen+vertaa.+Olen+ollut+syntymästäni+asti+ateisti.+Kun+vartuin,+niin+aloin+sotia+kaikin+voimin+teismiä+ja+kristinuskoa+vastaan.+Uhrasin+koko+elämäni+tähän+taisteluun:+kaiken+aikani+ja+kaikki+voimavarani.+Minulla+ei+ole+ollut+mitään+muuta+elämää+kuin+roikkua+tällä+palstalla+24/7+piruilemassa+teisteille+ja+kaappaamassa+muiden+nikkejä:+provoilen+ja+häiriköin.+Kirjoitin+aiemmin+nimimerkillä+Kampelatutkija+ja+Instituutti.+Nyt+kirjoitan+nimimerkillä+KiusallinenIgnostikko.+Olin+ignostikkona+ylimielinen+paskiainen+ja+luulin+olevani+paljon+muita+ihmisiä+älykkäämpi,+vaikka+en+ole+edes+ylioppilas+puhumattakaan+siitä,+että+olisin+nähnyt+yliopistoa+muualta+kuin+ulkopuolelta.+Olen+itse+asiassa+koulupudokas,+joka+joutui+jättämään+ammattikoulun+kesken+mielenterveydellisistä+syistä.+Armeija+jäi+käymättä+samasta+syystä.+Ryyppään+paljon+ja+masturboin+kaiket+päivät,+vaikka+käytän+psyykelääkkeitä+yhtä+aikaa+alkoholin+kanssa.+Olen+ollut+antiteisti+ja+kiusankappale+palstan+muille+kirjoittajille,+erityisesti+teisteille+ja+kreationisteille.+Olen+matkinut+myös+ateistien+nimimerkkejä,+koska+olen+pitänyt+heitä+liian+nössöinä+ja+negatiivisesti+suhtautuvina+ateismiin.+Kaappasin+mm.+nimimerkin+Michelarkangelo+ja+rekkasin+sen+itselleni+muodossa+Michelargangelo.+Vihasin+lepsuja+ateisteja,+jotka+eivät+käy+kaikin+voimin+teistien+ja+etenkin+kristittyjen+kimppuun+mitä+halpamaisimmin+keinoin.+Olen+valehdellut,+trollannut,+provoillut,+vääristellyt+tilastoja+ja+tulkinnut+tarkoituksella+virheellisesti+Raamattua.+Olen+ollut+myös+valmis+kiduttamaan+ja+tappamaan+kaikki+teistit+-+etenkin+kristityt+-+mutta+en+ole+uskaltanut+toteuttaa+väkivaltafantasioitani,+koska+pelkään+niin+paljon+rangaistusta.+Nyt+kuin+luin+Raamattua+kuplan+ulkopuolelta,+niin+huomasin+sen+kertomusten+olevan+totuudellisia.+Aloin+uskoa+Jumalaan+ja+Nasaretilaiseen+Jeesukseen,+hänen+poikaansa,+joka+on+Vanhassa+testamentissa+Israelille+luvattu+Kristus+ja+pakanoiden+valkeus,+kaikkien+herra+ja+kuningas!+Kun+jatkoin+lukemista+näissä+ajatuksissa+tunsin+kuin+salama+kirkkaalta+taivaalta+sähköisen+voiman+kulkevan+ruumiini+lävitse+alkaen+päästä+ja+jatkuen+aina+jalkoihin+asti!+Täytyin+pyhällä+hengellä!+Aloin+puhua+siansaksaa,+kieriskellä+lattialla+ja+päästelin+myös+eläinääniä.+Sätkin+ja+potkin+hurmoksessa,+kunnes+sain+taivaallisen+näyn,+jota+en+voinut+vastustaa.+Näin+taivaan+portit+avautuneena+ja+Jeesuksen+odottavan+minua+pyhässä+kaupungissa!+Herra+oli+selin+minuun+päin+kontallaan+ja+ilman+vaatteita.+Tunsin+miten+penikseni+jäykistyi+ja+astuin+minun+herrani+ja+jumalani+takaapäin+suoraan+kakkoseen!+Ah,+miten+taivaalliselta+se+tuntui!+Olin+aiemmin+luullut,+että+Jumala+ja+hänen+poikansa+Jeesus+ovat+meitä+homoseksuaaleja+vastaan,+mutta+tiedän+nyt+tämän+näyn+innostamana,+että+Herra+rakastaa+homoja+ja+ottaa+heiltä+suihin,+jos+pyydämme+sitä.+Ai+miten+autuasta+ja+tätä+jatkuu+iankaikkisesta+iankaikkiseen!+Tahdon+pyytää+nyt+anteeksi+kaikilta+palstan+kirjoittajilta+sitä,+että+olen+niin+pahasti+provoillut,+trollannut,+kostanut+tuhatkertaisesti+ja+kaapannut+nikkejä.+Olen+nyt+uskovainen+kristitty:+uudestisyntynyt+Jumalan+lapsi.+Rukoilen+teidän+kaikkien+puolesta+Jumalaa,+että+saisitte+syntinne+anteeksi+ja+iankaikkisen+elämän+taivaassa,+jotta+pääsisin+tuuppaamaan+teitä+kakkoseen.+Aamen,+kiitos+Jeesus,+kiitos,+kiitos,+kiitos!