Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Se+tapahtui+kauan+sitten+,+olin+jotain+24+ja+opiskelin+Helsingissä.+Erään+samanikäisen+kaverin+kanssa+silloin+tällöin+käytiin+bottalla+jne.++Hän+asui+yksiössään+kerrostalossa,+kerran+olimme+tulossa+luennolta+kun+Matti+sanoi,+että+hänellä+on+saunavuoro+kohta+ja+voisin+tulla+mukaan.++Asuimme+samalla+suunnalla+kaupunkia.Menimme+saunaan,+jossa+riisuiduimme.+Salaa+katselimme+toistemme+vehkeitä,+ainakin+minä.+Itselläni+ei+ollut+mitkään+suuret++ja+siksi+olin+hyvilläni+kun+Matillakaan+ei+ollut+yhtään+suuremman+näköiset.+Löylyn++jälkeen+menimme+suihkuun,+kun+yllättäen++Matti+sanoi,+että+voisi+pestä+selkäni.+Myönnyin,+koska+tapanani+oli+myöntyä+aina+muiden+pyyntöihin.+Matti+saippuoi+selkäni+saippuoimalla+kätensä+ja+sillä+siveli+selkääni.+Se+siinä+pyynnössä+olikin+ihmeellistä,+että+meillä+ei+ollut+mukana+mitään+sientä+tai+harjaa.++Matti+siveli+hartioitani,+risti-selkääni+ja+käsi+siirtyi+pakaroilleni.++Säpsähdän,+ja+Matti+totesi+että+pesee+täältäkin+kunnolla,+onko+ok.+Vastaisin+jotain+myöntyväksi+tutkittavaa+ja+Matin+käsi+sukelsi+vakoon+pesten+sitä.+Minulla+rupesi+seisomaan,+jonka+Matti+huomasi++ja+otti+kivekseni+käteensä.+Hän+käänsi+minut,+jolloin+huomasin+että+meillä+molemmilla+seisoi.+Matti+otti+kiinni+kullistani+ja+rupesi+runkkaamaan,++minä+otin+kiinni+hänen+kalustaan+myös+ja+seisoimme+vastakkain++runkaten+toisiamme.+Eikä+kestänyt+pitkään,+kun+meiltä+molemmilta+tuli.+Peseydyimme+hiljaisuuden+vallitessa,+mutta+pukuhuoneessa++juttu+luisti+jo.+Sovimme+että+tää+on+meidän+salaisuus,+muttei+se+jäänyt+siihen+kertaan.