Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pekuri95
profiilit
pekuri95
pekuri95
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+totta,+että+naiseksi+pukeutuneena+saa+parhaat+orgasmit.+Yritän+kuitenekin+pitkittää+sitä+mahdollisimman+pitkään,+vaikka+lyhyessä+hameessa+ja+korkkareissa+sipsutellessa+tuntuu++hyvältä+ja+se+peilissä+näkyvä+nainen+näyttää+tosi+kiihottavalta.
15.06.2022 10:46
Eikö+nuo+D-koon+rinnat+ole+jo+liian+suuret,+nehän+on+vähän+tielläkin+tietyissä+tilanteissa.+Mutta+sehän+tietysti+riippuu+ihmisen+koosta+ja+vartalotyypistä,+onhan+kauniit+rinnat+tosi+naiselliset.+Rinnat+ovat+jo+varmaan+menneet+kaupaksi,+mutta+minua+kiinnostaa+kuka+tyttönen+täällä+Jämsässä+niitä+käyttäää...kiinnostaa++pekuri95@yahoo.com
28.01.2021 09:31
Olen+ihan+samaa+mieltä+siitä,+että+on+ihanaa+pukeutua+naiseksi+ja+työskennellä+sellaisena+koko+päivä.+Nyt+korona-aikana+kun+saa+tai+oikeastaan+pitää+tehdä+mahdollisimman+paljon+etätäöitä+,+niin+minullehan+se+on+tavallaan+kuin+pieni+lottovoitto.+Herään+etätyöpäivänä+todella+aikaisin.+jotta+ehdin+laittautua+kunnolla+ennen+kello+seitsemää,+jolloin+yleensä+aloitan+työt+tietokoneella.+Pukeudun+yleensä+työpäivinä+mahdollisimman+täydellisesti+seksikkääseen+sihteeri-+lookiin,+sillä+se+tuntuu+hyvältä+työasulta.+Sitten+on+hienoa+istua+konttorituolilla+ja+tuntea+korsetin+mukavan+puristuksen+ja+naputella+tietokoneen+näppäimiä+sormilla+joissa+on+punaiset+kynnet.+Vaikka+meidän+firma+on+tekniikan+alan+yritys,+tunnen+kuitenkin+pystyväni+tekemään+niitä+töitä,+vaikka+haluankin+olla+joskus+naisellinen+pukeutuessani+naiseksi.+Onneksi+meillä+Teams+palavereissa+ei+käytetä+kuvayhteyttä,+sillä+en+halua+paljastaa+työkavereille+tätä+minun+salaisuutta.
28.01.2021 09:10
1 / 1