Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Olen itse kärsinyt tinnituksesta jo lähes 12 vuotta ja volyymi on vasemmassa korvassa vaihdellut verenpaineen kohotessa todella ärsyttävksi ulinaksi ja verenpainetta nostaa kaikki ylimääräiset häiriötekijät. Sain 2020 kuulolaitteet, joihin ohjelmoitiin vasempaan korvaan valkoista kohinaa. Siitäkään ei ollut apua tähän mieltä rassaavaan vaivaan. Korvalääkäri ehdotti minulle mielialalääkkeitä, joilla tinnituksen MAHDOLLISESTI VOI PARANTAA...? Vastasin, että: "Jos ihmisestä tehdään zombi, joka ei tunne ketään eikä mitään niin silloin varmaan ei tinnituskaan enää vaivaa. Ja minähän en enää koekaniiniksi rupea, sillä joitain niitä myrkkyjä olen jo kokeillut ja kaikista on ensimmäisenä tullut esiiin erilaisia haittavaikutuksia". Luulin jo, että tästä vaivasta sekä tasapaino-ongelmista saa kärsiä kuolemaan saakka. Kun vaiva alkoi 2013, aloin kärsiä unettomuudesta, keskittymishäiriöistä ja masennuksesta, joihin olen joutunut syömään erilaisia mieliala-, uni- ja rauhoittavia läkkeitä. Ystäväpiiri, jos niitä olikaan, katosi. Syrjäydyin, koska en enää voinut mennä enää mihinkään, missä oli hälinää, kovaa musiikkia tms.

Ihmeiden aika ei nähtävästi ole ohi... Noin viikko sitten huomasin sattumalta fitfarm.fi -mainoksen joogasta, jota olen joskus vuosia sitten miettinyt. Päätin kokeilla ajatellen, ettei se ota jollei annakaan. Muutama minuutti päivässä ja HEI SE TOIMII! Aiemmin niin kovana soinut ulina on vaimennut lähes huomaamattomaksi, tasapaino on parempi ja mieliala kohonnut huomattavasti. Voisin hyppiä kattoon:) Elämä näyttää hymyilevän sittenkin.