Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Ostin+Stiga+tornatornado+2098+kuukausi+sitten+tuli+käyttöön+1L+öljyä+sisään+ja+ajamaan+leikkaa+hyvin+ja+muutenkin+hyvän+oloinen+no+siitä+2+viikkoa+muutama+ajukerta+niin+0.5L+öljyä+lisää+ja+taas+toimi.+Siitä+mentiin+taas+pari+viikkoa+niin+moottorista+kuulu+ilkeä+pamaus+ja+savua+pitäjä+täysi,+kyljessä+nyrkin+kokoinen+reikä.+No+minä+et+takuuhan+uudella+koneella+on+ja+niinpä+viestiä+stigalle+ja+sieltä+tuli+osoite+minne+kone+viedään+ja+sinnepä+se+vietiin+ja+sit+korjaaja+soitti+stigalle+et+pitäs+saada+uusi+moottori+et+tästä+ei+enää+kalua+tule+niin+puhelimesta+kuulu+et+purahan+se+moottori+niin+kyl+sieltä+omistajan+vika+löytyy+kun+ei+meillä+ole+moottori+kun+lokakussa+vasta.+No+sit+sovittiin+et+korjaaja+rupeaa+purkaa+sen+ja+sano+et+ala+laakeri+on+varmasti+särkynyt+eli+leikannut+kiinni+tästä+ja+sen+takia+tuli+kierto+kanki+läpi+(korjaaja+arveli+silloin)+no+viikko+siitä+tuli+soitto+et+joo+se+laakeri+oli+leikannut+kiinni+ja+Stiga+ilmoitti+et+takuuseen+ei+mene+käyttäjä+virhe+ei+ole+öljyä+ollu+koneessa.+Ja+mä+olen+sit+100%+et+oli+öljyä+joten+nyt+kiistellään+kumpi+on+oikeassa.+Mut+tän+kirjoituksen+idea+on+et+elkää+hyvät+ihmiset+ostaako+stiigaa+missään+nimessä+jos+kone+ei+kestä+1kk+pidempään+ja+takuu+menee+jo+siinä+niin+hermo+tässä+vaan+menee+ja+jospa+tää+auttaa+joitain+ihmisiä+valitsemaan+viisaamin+eikä+sorru+näihin+paskoihin+ikinä.