Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
FelisLeo24
profiilit
FelisLeo24
FelisLeo24
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä ja asiallinen kommentti, kiitos! Olen itse tehnyt kotiviiniä muutaman kerra, edellisestä kerrasta lienee jo lähes pari vuotta, ja kun omenoita tuli tänä vuonna enemmän kuin kyllin, valmistin mehujen lisäksi hieman omppuviiniä. Mutta tällä kertaa viini ei lähtenyt kirkastumaan ei sitten millään konstilla. Syynä lienee se, että töppäsin jossain vaihessa, ehkä liikaa sokeria hiivan sietokyvylle selvityiä siitä -> ei tule kuivaa lopputulosta -> estää kirkastusaineiden toimimisen/liikaa hiilidioksiidia em. aineiden toiminnalle. Viinissä on hyvä hieman makea maku (siis liikaa jäännössokeria?) ja ainoa esteettinen haitta on lievä sameus.
10.12.2024 00:50
Erittäin typerä kommentti!
30.09.2024 00:11
Jösses!+Usko-ja-tieto.+Ei+taida+olla+kumpaakaan,+mutta+mistä+moisen+harhaluulon+olet+saanut+päähäsi?+Tietääkseni+hän+on+naimisissa+naisen+kanssa.+Ja+sitä+paitsi+...+Kuka+meistä+on+synnitön?+Kenen+synti+on+suurempi+kuin+sinun,+minun+tai+vaikkapa+Hauserin?+Sen+verran+myönnytyksen+sulle+teen,+että+Hauser+on+taiteellisesti+ja+tulkinnallisesti+yksi+parhaimmista+sellisteistä,+joita+olen+saannut+kuulla,+oli+hän+sitten+hintti,+bi+tai+hetero.+Saman+arvoisia+yhtä+kaikki.
11.10.2021 19:15
Hmm...+Mistä+tiedät,+että+Stjepan+Hauser+on+homo?+Hän+on+kyllä+oikein+hyvännäköinen+ja+komea+mies,+mutta+tuskin+se+tekee+hänestä+homo.+Oletko+...,+no+antaa+olla.+Voios+sinäkin+paremmin.
18.09.2021 22:02
Tiedätkö,+että+on+muitakin+kaikkivaltiaaseen+jumalaan+ja+Jeesukseen+uskovia+kuin+helluntailaiset.+Kun+menen+ehtoolliselle,+tiedän+ja+tunnustan,+että+olen+syntinen+ja+vain+armosta+olen+pelastettu.+En+halua+tuomita,+mutta+syyllistyn+siihenkin+myös+tässä+kommentissa.+Mitä+Kristus+sanookaan+tuomitsemisesta+mm.+kun+havaitsemme+joidenkin+tekevän+huorin.+Minulle+riittää+usko+Isään,+Poikaan+ja+Pyhään+Henkeen+ja+kristinuskon+perimmäiseen+sanomaan.+Osallistun+pyhään+ehtoolliseen+aina+suurella+pelolla+ja+uskolla+Jumalan+armoon,+vaikka+olen+heikko+ja+syntinen+ihminen.+En+tuomitse+sinua,+sinulla+on+vapaus+ja+oikeus+mielipiteeseesi,+mutta+mistä+sinulle+on+annettu+oikeus+ja+valta+tuomita+muita.+Eikö+tuomiovalta+ole+vain+Jumalalla?
18.09.2021 21:37
Jösses+mitä+sielun+köyhyyttä!
18.09.2021 21:26
1 / 1